LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Foto's Beauty Shots Oss Slecht

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Myrthe26
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 aug 2006 13:17

Foto's Beauty Shots Oss Slecht

Ongelezen bericht door Myrthe26 »

In Juni dit jaar heb ik bij Beauty Shots te Oss een fotoshoot van mij en mijn vriend laten maken. De foto's zijn mooi maar echt slecht genomen. Bijna elke foto mist wel een deel van het gezicht/haar/oor. Wij hebben hiervoor bijna 300 (!!!) Euro betaald en hebben hiervoor alleen maar slechte foto's terug gekregen. Wij balen hier erg van. Heeft iemand anders ook slechte ervaringen met Beauty Shots te Oss. Of weet iemand misschien wat ik het beste kan doen. Ik heb Beauty Shots al een klachtenbrief geschreven maar hierop reageerde zij heel brutaal en zeer onprofessioneel.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Foto's Beauty Shots Oss Slecht

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ten eerste zou ik de foto's bekeken hebben voor ik er voor betaald zou hebben.

Ik zou ze een aangetekende brief sturen met daarin precies uitgelegd wat de klachten zijn en op welke termijn je antwoord van ze verwacht.

Is de fotograaf niet aangesloten bij een vakvereniging of een winkelketen of zo? Misschien kun je daar nog wat mee.

En als ze niet op je brief reageren, dan ga je gewoon naar de winkel toe om eens met de man te praten.

Myrthe26
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 aug 2006 13:17

Re: Foto's Beauty Shots Oss Slecht

Ongelezen bericht door Myrthe26 »

Bedankt voor je reactie!

En ja achteraf is dat een hele goede om pas te betalen bij ontvangst, maar bij Beauty Shots moesten we direkt na de fotoshoot betalen. Dit had ik ook niet in de hand, dit zijn hun huisregels.

Ze hebben mijn klachtenbrief ontvangen en daarin had ik inderdaad een termijn gesteld, als ze binnen dat termijn niet zouden reageren zou ik naar de fotografenfederatie (vakbond) & de consumentenbond etc. stappen. In hun reactiebrief reageerde zij dat ik dat maar moest doen. Verder vertellen ze dat ze niet meer op mijn correspondentie gaan reageren omdat ze niet van dreigementen gediend zijn.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Foto's Beauty Shots Oss Slecht

Ongelezen bericht door karr-2 »

Het getuigt in ieder geval niet van professionaliteit van de winkel. Ga eens met je foto's naar een geheel andere winkel en vraag een professioneel oordeel van een andere fotograaf. Dan sta je misschien al iets sterker bij een eventuele klacht.

En als zij niet in willen gaan op je brief zou ik eens gaan informeren bij een bureau voor rechtshulp wat je mogelijkheden zijn. Dit kost je verder niets en je weet meteen of je een zaak hebt of niet,

Gebakken Makreel
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 nov 2005 16:54

Re: Foto's Beauty Shots Oss Slecht

Ongelezen bericht door Gebakken Makreel »

Misschien heb je wel een te grote kop :lol: :lol: :lol: :lol:

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: Foto's Beauty Shots Oss Slecht

Ongelezen bericht door Frankkk »

@Gebakken makreel: zet je pc uit en laat um uit!

Toolboy

Re: Foto's Beauty Shots Oss Slecht

Ongelezen bericht door Toolboy »

Kan me goed in de eerste regel van karr -2 inleven.
Helemaal nu de foto`s digitaal zijn gemaakt.
Komt op mij over als wraak deze topic

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: Foto's Beauty Shots Oss Slecht

Ongelezen bericht door Frankkk »

@Toolboy: Wraak? Myrthe26 voelt zich belazerd en vraagt om raad; dat is iets anders dan wraak.
Toolboy, ga maar snel slapen, dan kun je morgen misschien weer wat helderder denken.

Toolboy

Re: Foto's Beauty Shots Oss Slecht

Ongelezen bericht door Toolboy »

Frankkk
Zoals ik het lees en hoe het geschreven is had het ook iets subtieler gekunt zonder naamsvermelding.
En ik ga nog niet naar beddie want ik ben nog aan het werk.

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: Foto's Beauty Shots Oss Slecht

Ongelezen bericht door Frankkk »

@Toolboy: De naam van een bedrijf wordt wel vaker genoemd; denk maar aan UPC, KPN, Het Net, et cetera... Daar zie ik dus het probleem niet van...

Gesloten