LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Foutje UPC 6 dagen zonder TV, Radio en Internet

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Tovervrouw
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2006 13:47

Foutje UPC 6 dagen zonder TV, Radio en Internet

Ongelezen bericht door Tovervrouw »

Ik wil even mijn ongenoegen uitspreken over UPC....Woensdag 30 augustus zou UPC bij mijn buurman (die wel slim genoeg is geweest) zijn UPC aansluiting komen afsluiten omdat hij zijn abbonnement heeft opgezegd. Tot overmaat van ramp komt er een "hersenloze" monteur van UPC langs en die sluit mij af IPV de buurman.... Gelijk aan de bel gehangen en wat zeggen ze doodleuk, "Sorry mevrouw heel vervelend, we komen 4 september langs om het op te lossen!!!!!! 6 dagen later!! Ik uiteraard boos geworden, voor meer dan € 20,00 euro aan de bel gehangen en echt elke afdeling aan de lijn gehad.... Maar nee ze geven geen centimeter toe.... Maandag mevrouw, anders krijgen we het niet ingepland!!! Ik vindt het schandalig..... echt waar.....

Wankytan
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 aug 2006 00:15

Re: Foutje UPC 6 dagen zonder TV, Radio en Internet

Ongelezen bericht door Wankytan »

Dit zou ik dus ook niet pikken schandalig hun fout! Niet inplannen, dan laten ze maar een monteur overwerken zou ik zeggen, kom nou!

Ik zou een aangetekende brief sturen en schadevergoeding eisen. dit zijn geen manieren om met je klanten om te gaan.

Gesloten