LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onterechte beschuldiging kindermishandeling HELP

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
missy20
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 okt 2006 11:16

Onterechte beschuldiging kindermishandeling HELP

Ongelezen bericht door missy20 »

Ik ben met mijn 2 en halve week oude baby naar het ziekenhuis gegaan omdat hij in 1 x spontane blauwe plekken vertoonde!! Ik maakte me heel veel zorgen ben er s nachts nog heen gegaan. Nu is mijn kindje van mij afgenomen zonder dat de medische resultaten al binnen zijn!! Ik word beschuldigd van kindermishandeling en ik mag niet eens weten waar mijn kindje is!!! Ik ga door een hel!!
Heeft iemand dit ooit meegemaakt?
HELP ME!!!!!

een moeder die niet weet waar haar baby is en die kapot gaat... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

grootvader
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 sep 2006 07:38

Re: Onterechte beschuldiging kindermishandeling HELP

Ongelezen bericht door grootvader »

Het is onmogelijk om op afstand te beoordelen of er in dit geval door het ziekenhuis juist is gehandeld.
In dit geval is dan ook mijn enige advies; zoek juridische hulp en laat een advocaat/juridisch hulpverleningsbureau o.i.d. een brief sturen naar de Raad voor de Kinderbescherming in uw regio met de vraag om opheldering.

Let wel! u kunt niet zomaar zonder een gerechtelijke uitspraak uit de ouderlijke macht worden gezet.
Komt er een rechtzaak, Ga Daar Dan Ook Heen !!

Met vriendelijke groeten;

De Vrije Vogel

Mathilde D.
Berichten: 2156
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Re: Onterechte beschuldiging kindermishandeling HELP

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Advies:

1. Blijf rustig, blijf in jezelf geloven. Spreek het ziekenhuis of de Jeugdzorg hierover aan.

2. Het komt allemaal echt weer goed. Het is wel schandalig wat er gebeurt.

acjzr1
Berichten: 827
Lid geworden op: 11 mar 2004 20:58

Re: Onterechte beschuldiging kindermishandeling HELP

Ongelezen bericht door acjzr1 »


Gesloten