LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Paul Roesscher

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Elfje1801
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 feb 2007 11:15

Paul Roesscher

Ongelezen bericht door Elfje1801 »

Heeft er iemand ervaring met de keukenzaak Paul Roesscher?

rosboer
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 mar 2006 21:19

Re: Paul Roesscher

Ongelezen bericht door rosboer »

Tip, koop je keuken niet bij Paul R.

Elfje1801
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 feb 2007 11:15

Re: Paul Roesscher

Ongelezen bericht door Elfje1801 »

Kun je me ook vertellen waarom niet

fj
Berichten: 74
Lid geworden op: 19 mar 2006 13:39

Re: Paul Roesscher

Ongelezen bericht door fj »

Onzin

Ik heb een aantal kameraden die daar een keuken hebben gekocht en laten plaatsen zonder problemen. (ik praat dan over Paul R. in Rijssen)

kijk en informeer ook eens bij ad keukens (Rijssen) deze hebben een super service en geen koehandel.

Groeten,
fj :D

Violala
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 apr 2007 23:06

Re: Paul Roesscher

Ongelezen bericht door Violala »

Roesscher is inderdaad goedkoop. Maar verwacht, ondanks beloften, geen enkele reactie of medewerking bij klachten. We hebben nu al 2x een akkefietje met ze en elke keer komt er geen enkele reactie. Ze doen gewoon of je niet bestaat als je met een klacht komt. Kortom, niet echt aan te bevelen, want bij keukens en badkamers gaat altijd wel eens iets mis. Zoals bij ons: niet geleverde goederen, foutieve maat keukenblad, defect toiletpot. Op geen enkele brief of fax ook maar 1 reactie. Eerlijke service en 2jr garantie roepen ze op hun site, maar vergeet het maar. Als je aanspraak wilt doen zijn ze opeens letterlijk doofstom of het is je eigen schuld volgens hun en dus is de garantie niet geldig. Mijden die toko!!

Gesloten