LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] phone house

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
t29
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2007 13:07

phone house

Ongelezen bericht door t29 »

heb 4 weken een nokia n73 . heb hem gehaald bij phone hous.deze telefoon moet ik om de 2 dagen opladen met normaal gebruik. ben na de eerste week terug gegaan met die klacht en ze hebben een soft ware opdate gedaan .zonder sucses. de phone hous heeft deze telefoon daar na opgestuurdt naar dynafix in nuth deze hebben geen klachten gecostateerd zeggen ze en hebben tevens weer een update gedaan.ik heb geen inzage in het test raport volgens the phone hous.deze stuurdt mij van de kast naar de muur. volgens hun kunnen zei er niks aan doen.ze willen wel verkopen maar als er klachten zijn laten ze dat aan de klant over.ik vindt dit gewoon belachelijk fijne survise hebben ze daar

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: phone house

Ongelezen bericht door ehltech »

heb je al een andere accu geprobeerd ?

DEPEBO
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2007 23:24

Re: phone house

Ongelezen bericht door DEPEBO »

Beste T29.
Als medewerker verkoop bij een telefoon winkel in het oosten van het land (niet zijnde de phone house) kan ik je vertellen dat ze je bij de phone house verkeerd hebben voorgelicht..... Ze hebben je zelfs aan het lijntje gehouden... het is namelijk algemeen bekend dat veel nieuwe modellen van Nokia een zeer hoog accu verbruik hebben!!!
Dat de accu van jouw N73 twee dagen mee gaat is dus normaal!!!
Je zult mischien zeggen dat je veel betaald hebt voor deze telefoon en dus service verwacht, dan kan ik je direct uit de droom helpen: De Nokia 8800 is een veel duurder toestel (8800 €650 - 8800 Sirocco € 800,-) bij deze toestellen krijg je zelfs een extra accu!!!!
Van de 8800 toestellen is zelfs algemeen bekend dat de accu maar 1 dag mee gaan.... Het was dus zinloos van de Phone House om je telefoon uberhaupt ter reparatie aantebieden....

Hoop je middels deze weg een beetje gerust gesteld te hebben...
er is niks mis met je telefoon... het hoort gewoon zo.....

Enjoy the weekend!!!
DEPEBO....

skribble
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 apr 2007 14:53

Re: phone house

Ongelezen bericht door skribble »

bij normaal gebruik gaat de accu langer mee, wordt er veel mee gespeeld muziek geluisterd of gebeld is het logisch dat de accu snel leeg is

Gesloten