LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] All handling Service Middenmeer

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: All handling Service Middenmeer

Ongelezen bericht door kanovaarder »

All handling service (vervolg)

Een ieder hier op dit forum verschenen met klachten over dit bedrijf kan dit melden op:thuiswerkvacatures.nl of [email protected]

Grootvader

krissie
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2007 17:52

Re: All handling Service Middenmeer

Ongelezen bericht door krissie »

Ik heb ook hele slecht ervaringen met thuiswerk all handling service in middenmeer. ik heb daar in NOVEMBER 2600 enveloppen opgehaald van Readers Digest die moesten gevuld worden met folders en dichtgeplakt. We hebben er met zn 3en ongeveer 30 uur aan gewerkt. En ook nog heen en weer naar middenmeer moeten rijden omdat ze tekort folders hadden meegegeven. Ik ben er ook aan begonnen zonder dat ik wist wat het verdiende want die Rudolf wist het niet (zei die) dat moest ie aan Thea vragen. Toen vroegen ze of we de volgende dag in de hal konden komen werken want ze hadden mensen nodig anders kregen ze het waarschijnlijk niet af. Toen heb ik dus samen met mijn vriend een dag in die hal gewerkt (van half 8 tot 6 ongeveer). Ik dacht dat je in die hal gewoon per uur verdiende(want dat is dan geen thuiswerk meer toch??) maar dat bleek dus niet zo te zijn. Het betaalde 17,50 per 1000! En wat wij thuis gedaan hadden dat was nog niet eens 17,50 want er moest nog een envelop op die envelop geplakt en ze moesten nog gebundeld worden. Nou als we dat thuis ook nog moesten doen dan waren we er zeker wel 60 uur mee bezig geweest.

Toen ik hoorde wat het verdiende ben ik ermee gestopt. Ik moest mn rekening nr emailen en dan zou ik het geld eind december op mijn rekening gestort krijgen. Nou ik heb dus NOG NIKS ONTVANGEN en het is nu april! Ik ben een paar maanden in Turkije geweest anders was ik er wel eerder achteraan gegaan, ik ga binnenkort langs om mn geld op te halen heb al een mail gestuurd maar daar wordt niet op gereageerd.
Vind het echt belachelijk vooral nu ik lees dat ze andere mensen ook opgelicht hebben.

natas36
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 mar 2007 16:06

Re: All handling Service Middenmeer

Ongelezen bericht door natas36 »

Jeetje je bent al de zoveelste die is opgelicht.
En ook het berichtje van de Kamer van Koophandel betekend niet veel goeds.
Wij hebben het werk hier nog steeds hier staan wij zijn echt niet
van plan om ook al die 50 dozen met kerst kaarten voor 6,25 ook nog eens naar middenmeer te brengen.
Dat bedrag ben ik alleen al kwijt aan benzine geld.
Maar goed wij gaan nu zelf achter het geld aan.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: All handling Service Middenmeer

Ongelezen bericht door kanovaarder »

ALLE HANDLING SERVICE MIDDENMEER

Mijn raad nogmaals!!!!!

Overhandig die dozen in het bijzijn van een politieagent!
Licht dan ook het dichtstbijzijnde politiebureau in en vraag dan ook om assistentie!!

Ik heb inmiddels aan die regiopolitie de vraag neergelegd om eens naar dit forum te kijken onder het kopje Thuiswerk.
Bovendien verwacht ik overigens dat men ook vanuit die kant al van meer klachten weet over dat bedrijf.

Grootvader

die zich heeft vastgebeten in deze zaak, Ggrrrrr
en daar nog geen einde mee maakt.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: All handling Service Middenmeer

Ongelezen bericht door kanovaarder »

opgelicht.net

Wel (gratis) registreren.

natas36
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 mar 2007 16:06

Re: All handling Service Middenmeer

Ongelezen bericht door natas36 »

Hoi Ik wil een ieder die gewerkt heeft voor All Handling service in Middenmeer of door dit stel om een andere reden is opgelicht,
Oproepen om toch vooral aangifte te doen bij de Politie.
Hoe meer aangifte zij hebben hoe sneller zij dit stel kunnen
laten stoppen met deze praktijken want het is zuiver oplichting.
Mijn man is Politieagent en is druk bezig met deze zaak.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: All handling Service Middenmeer

Ongelezen bericht door kanovaarder »

All Handling Service.

En ook al diverse forums op de verhalen gewezen.
Al berichten gekregen dat zij waarschuwingen zullen plaatsen en één site melde al dat er meer klachten zijn.

Grootvader

♪♪ Wij zullen doorgaan ♫♫

morninglyt
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 apr 2007 10:40

Re: All handling Service Middenmeer

Ongelezen bericht door morninglyt »

hoi ik wil ff reageren op natasja
het is je eigen beslissing die je genomen heb en het is grove diefstal als je het niet terug brengt en dat hoor jij te weten met een man als politie
als je het niet terug brengt ben jij een oplichter en niet thea
zo grootvader

ik wou dat je de moet had om mij over de knie te gooien kom maar op
ik ben niet bang voor onrechtheid en ik denkt dat je de verkeerde voor je heb je moet niet denken doordat je grootvader bent om maar alles te mogen zeggen de tijden zijn verandert

ik ben de eigenares niet van dit bedrijf
en ik zou best wel eens met een wijkagent willen praten en niet alleen over thuis werk hoor er zijn namelijk meer onrechtvaardigheden waar ik het over hebben wil maar dan zie je ze niet kijk nou jij weer

en er is hun duidelijk verteld wat het verdiend had ze voor die tijd ook kunnen zeggen NEE ik wil het niet toch

hoi

nou ten eerste ken je me niet je zou willen dat je mijn gewicht had je denkt nog steeds dat ik de eigenares ben en dat ben ik niet
en laat die wijkagent maar komen

en ja de waarheid is hard kan er ook niets aan doen en zoals ik al eerder gezegd heb ieder is er zelf bewust van wat degene moet doen en wat ie verdient dus ze kunnen voor die tijd zeggen dat ze het te weinig vinden en NEE zeggen toch of begrijpt je het niet helemaal zo niet dan moet je niet mee kletsen toch
hoi kanovaarder

heb jij wel eens werk gehad van thea
zo nee hou jij je dan lekker bij je kanovaren toch want dan weet je niet waar je over praat zo ja dan weet je best wel dat je thuiswerk niet kan vergelijke met werk bij een baas je moet thuiswerk niet per uur gaan rekenen dat zegt iedere thuiswerkcentralepost


EN NOGMAALS IK BEN THEA OF DER MAN NIET

ik heb even hoofdletters gebruikt misschien dat je het nu niet over het hoofd ziet

en natasja als je het verkeerd begrepen heb de prijs dan had je het ook kunnen vragen of ze zo een klein doosje bedoelde of een grote doos dus ergens ook jou schuld van de prijs
oke maar dan nog mag je het niet houden en inzien dat je zelf die fout heb gemaakt om het wel te doen voor dat hongerloontje zoals jullie het noemen en je kan zeggen wij doen dit niet meer voor dat geld

ik zal niet zeggen dat het een vetpot is maar ik ben er mee bekend dat thuiswerk niet veel betaald en ieder moet zelf weten of ie het doet of niet is aan ieder zelf te beslissing hoe stom een ander het ook vind

hoi

volgens mijn ben je erg seniel aan het worden of dement
ik kan het wel elke keer type maar het heeft bij jou geen zin of je kan niet lezen of je moet een leesbril kopen

IK BEN THEA NIET

ik vind je trouwens knap vervelend worden maar ja is bekend bij een hoop ouwe mannen haha

oke maar dan nog mag je het niet houden en inzien dat je zelf die fout heb gemaakt om het wel te doen voor dat hongerloontje zoals jullie het noemen en je kan zeggen wij doen dit niet meer voor dat geld

ik zal niet zeggen dat het een vetpot is maar ik ben er mee bekend dat thuiswerk niet veel betaald en ieder moet zelf weten of ie het doet of niet is aan ieder zelf te beslissing hoe stom een ander het ook vind

hoi

volgens mijn ben je erg seniel aan het worden of dement
ik kan het wel elke keer type maar het heeft bij jou geen zin of je kan niet lezen of je moet een leesbril kopen

IK BEN THEA NIET

ik vind je trouwens knap vervelend worden maar ja is bekend bij een hoop ouwe mannen haha
Zo eindelijk klaar ik heb alle berichten die dolfijn in dit topic heeft geplaatst verzameld en in 1 bericht neergezet.Wat mij opvalt is dat die dolfijn zich nogal vaak tegenspreekt en alles wijst erop dat ze hier wel meer van weet (ze is die Thea volgens mij wel) want ze weet nogal veel over dit voorval. Maar bij mijn weten
heeft radar deze personen (de oplichters) nog niet in de studio gehad.
ik zou zo zeggen:

Geachte radar,

Nodig de desbetreffende personen (oplichters) eens een keer uit
in de studio, en test zelf of de klachten waar zijn.


ik geloof de klachten zelf ook wel maar er zijn ongelofige thomassen
die dat niet doen :D .

morninglyt

lady25
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 apr 2007 23:53

Re: All handling Service Middenmeer

Ongelezen bericht door lady25 »

JULLIE MOETEN WEL REAGEREN BIJ INTERNET OPLICHTING EN BIJ THUISWERKVACTURES PAAR PERSONEN AL GEDAAN
KUNNEN ANDERE MENSEN NIET DE DUPE WORDEN VAN DEZE THUISWERKCENTRALE :

lady25
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 apr 2007 23:53

Re: All handling Service Middenmeer

Ongelezen bericht door lady25 »

HOE WEET JIJ DAT NATASJA HAAR MAN BIJ POLITIE WERKT ?
ALS JE HAAR NIET KENT

lady25
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 apr 2007 23:53

Re: All handling Service Middenmeer

Ongelezen bericht door lady25 »

HET BERICHTJE HIERBOVEN

natas36
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 mar 2007 16:06

Re: All handling Service Middenmeer

Ongelezen bericht door natas36 »

Alleen Thea en haar man Rudolf wisten dat mijn man bij de politie werkt.
Dus het lijkt mij wel heel duidelijk dat "dolfijntje"
Een van hun tween is.
Wie wist het anders op dit Forum???

lady25
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 apr 2007 23:53

Re: All handling Service Middenmeer

Ongelezen bericht door lady25 »

ALS HET GOED GEGAAN IS MOET JE EEN WERKBON HEBBEN MET AANTAAL WAT JE GEDAAN HEBT , EN ALS JE UIT BETAALD BENT KRIJG JE EEN KWITANTIE

IK HEB DE WERKBON NOG STEEDS HET IS VERVELEND DAT ZIJ ANDERE DINGEN ERBIJ HAALT ALS JE JE WERK TERUG BRENT
OF JE HEBT DE PLAKSTIFT NIET TERUG GEGEVEN OF DE KAARTEN /FOLDERTJES NIET OP DE GOEDE PLAATS

AAN RUDOLF HOEF JE NIKS TE VRAGEN ,ZIJ GAAT OVER ALLES

ALS HET GOED IS HEB JE JAAROPGAVE VAN HAAR GEHAD MET WAT JE GEDAAN HEBT VORIG JAAR, EN ANDERS VRAAG JE OVERZICHT WAT JE GEDAAN HEBT, IS ZE VERPLICHT ALS JE ER OM VRAAGT

ZIJ MOET DAT BIJHOUDEN
DUS ALS JE WERKBON NOG HEBT MOET ZIJ MET JOU HANTEKENING KUNNEN AAN TONEN DAT ZIJ JOU BETAALD HEEFT, WANT ZIJ GEEFT DIE OOK AAN HAAR BOEKHOUDEER

PS DUS WERKBON OPZOEKEN DIE MOET VOOR RETOURWERK GETEKEND ZIJN

EN ALS JIJ GEEN BETALINGSBEWIJS HEBT VRAAG JE DIE AAN HAAR
ZIJ IS VERPLICHT DIE TE GEVEN , ALS ZE DIE NIET GEEFT HEEFT ZE OOK NIET BETAALD . JE WERKT WIT DUS

VEEL SUSSES VERDER

natas36
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 mar 2007 16:06

Re: All handling Service Middenmeer

Ongelezen bericht door natas36 »

Ik heb nooit iets getekend, ook geen kontrakt.
Het werk wat wij gedaan hebben ongeveer 2500 doosjes met kerstkaarten ompakken en in 50 dozen stoppen.
Ruim 20 uur werk.
Staat hier nog steeds en Thea of Rudolf laten dus niets meer van
zich horen.
Wel werd er gedreigd door Thea dat ik het vorige week woensdag voor 21,00 uur in Middenmeer moest afleveren anders ging zij mij aangeven.
Nou ze doet maar ik ga echt niet voor die 6,25 die ik voor deze partij zou krijgen (heb nog niets ontvangen) ook niet nog eens naar middenmeer rijden ongeveer ruim 25 km.
Dat geld ben ik dan al aan benzine geld kwijt, dus echt niet dat ik dat doe.
Maar onder tussen staan die dozen hier maar.
Voor hun natuurlijk een gratis opslag want ze hebben ruimte gebrek.
Maar goed zo als eerder vermeld is mijn man politie agent en is nu met deze zaak bezig.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: All handling Service Middenmeer

Ongelezen bericht door kanovaarder »

All Handling service

En als het goed is ligt er op het het regiobureau mijn e-mal waarin ik verzocht om eens naar de klachten over dat bedrijf te kijken.

Bovendien, ik herhaal dit nogmaals!!
De overdracht van de dozen ALLEEN in het bijzijn van een (andere) agent!
Dit ten eerste voor uw veiligheid.
Ten tweede voor een procesverbaal als er weer een veel te laag bedrag voor dit thuiswerk gegeven dreigt te worden.

Normaal is minimaal 2½-euro per uur tot 4,- per uur zodat u zelf uit kunt rekenen wat All Handling Services u normaal zal moeten betalen.

Ook is het handig om de opdrachtgever aan AHS te vermelden.

Met vriendelijke groet aan allen die dit ongetwijfeld met verbazing volgen en zullen denken: "Kan dit echt in Nederland?

Overigens, stil geworden hè, zo zonder ons Dolfijntje.


Grootvader

lady25
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 apr 2007 23:53

Re: All handling Service Middenmeer

Ongelezen bericht door lady25 »

THUISWERK IS GEEN VETTE POT EN HET HANGT AF WAT DE OPDRACHTGEVER BETAALD
HET IS GEWOON NORMAAL ALS JE BIJVOORBEELD MEER HANDELINGEN DOET DAT DAT MEER ZOU MOETEN BETALEN daar vraagt zij haar prijs voor

SOMS VERDIEN JE INDERDAAD MET 2 INSTEEK ROND DE 7 EURO EN 3 INSTEEK WEER WAT MEER PER 1000 STUKS MAAR HOE MEER WERK EN TIJD ER IN ZIT HOE BETER BETAALD

MAAR JE MAAKT DUIDELIJKE AFSPRAKEN OP DE WERKBON WAT JE MOET DOEN MET HET WERK HAAL/ RETOUR AFSPRAAK WAT KRIJG IK BETAALD PER 1000 STUKS

MAAR THEA BETAALD VER ONDER DE PRIJS ZIJ BETAALD VOOR 12 INSTEEK OOK 7.50 TJA DAN BEN JE UREN BEZIG
EN DE GENE DIE VERDIENT IS ZIJ WANT JIJ BENT 24 UUR PER DAG BEZIG HAALT SOMS WAT UIT DE MUUR DAN BEN JE DIE 15 EURO DIE JE VERDIENT AL KWIJT

ZIJ ZEGT DAN WIE MOET DIE HAL BETALEN
MAAR DAT IS HAAR PROBLEEM NIET VAN DE THUISWERKERS

Het is jammer want als je op een normale manier je thuiswerkers behandeld kan zij t goed redden ,en hoeft ze dit allemaal niet te doen maar thuiswerkers zijn ook mensen die er hard voor moeten knokken

betaal gewoon de mensen die bij je werken , zou je een goed gevoel moeten geven jij verdient aan hun en zij aan aan jou

Het is jammer dat je mensen altijd afsnauwd en reden zoekt om niet te betalen
verder ligt het aan je zelf ,straks heb je werk en geen thuiswerkers meer
want ook jou opdrachtgevers komen dit te horen
en dan is het te laat
eens krijg je terug op je bord wat je een ander aan doet en terecht

Gesloten