LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Marcella
Berichten: 43
Lid geworden op: 16 mar 2007 04:41

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door Marcella »

klikken op e-mails voor 1 cent haha dat waren nog eens tijden
Is ook een goed concept, maar je word er niet rijk van.
Laatst gewijzigd door Marcella op 28 jun 2008 14:28, 3 keer totaal gewijzigd.

M. Waalberg
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mei 2007 16:44

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door M. Waalberg »

Dit concept werkt. Dit concept is ontstaan doordat iemand in Amerika via de Amerikaanse versie van www.euroclix.nl dit concept heeft gepromoot. De mensen die bij euroclix 1 eurocent per mail verdiende, keken op van de 25 euro per mail kans! Dit was zo`n goed concept dat er meer en meer mensen er aan wilde deelnemen. Het is 1 van de weinige concepten op het internet waarmee je écht geld kan verdienen.

Bij veel andere "Verdien geld/thuiswerk" methodes moet je eerst 50-100 euro betalen om te kunnen beginnen en dan blijkt het niets eens internetmarketing te zijn...

Ik begrijp alle discussies in deze topic, want ja.. 25 euro verdienen per verwerkte e-mail is veel, maar het bestaat echt. Er zijn ook mensen zoals Jack Seegers die er rijk mee zijn geworden al dan niet heel veel geld mee hebben verdiend. Dus voor de mensen die een gokje willen wagen.. Probeer HET tenminste.. Het werkt en daar kom je binnen enkele dagen achter. Ik heb me na een tijd ook weer aangemeld omdat sommige zeggen dat het werkt en sommige niet dus voor dat kleine bedragje heb ik het gewoon geprobeerd. Wordt ik heus niet armer van. Immers... Internetmarketing heeft altijd gewerkt en heeft niets te maken met oplichting :lol: . Dat is mijn mening hierover!

Groet,
Marc

Anarky
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2007 21:20

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door Anarky »

Op bijverdienste-online.nl:
Getuigenis

"Wauw, ik was op zoek naar een bijverdienste en stond er wel sceptisch tegenover. Ik heb al verschillende bijverdiensten geprobeerd, die je dan ook nog eens vragen ZWARE investeringen te doen?! Ik ben op zoek naar een bijverdienste, niet om zelf geld uit te geven! Ik heb het er toch op gewaagd en besloot dadelijk van start te gaan en het Startpakket aan te schaffen. Wel ik kan je zeggen dat het de beste investering is die ik tot nu toe gedaan heb. Ik verwerk nu gemiddeld 5 mails per dag. Afgelopen maand heb ik maar liefst 3750 euro bijverdiend!"

D. de Vries
Antwerpen
Op http://theway2money.com/NL.aspx (Site gepromoot in deze topic):
GETUIGENIS
"Ik was op zoek naar een bijverdienste en stond er wel wat sceptisch tegenover. Ik had er al een paar uitgeprobeert maar wilde geen ZWARE investeringen doen, ik wilde verdienen en niet uitgeven! Ik heb het er maar op gewaagd en me maar gewoon ingeschreven. En ik kan wel zeggen dat dit de beste keuze is die ik ooit gemaakt heb. Ik verwerk nu zo'n 10 orders per dag en heb afgelopen maand al ruim € 4000 verdiend !!"

E. van de Berg
Leiden

Wauw, zo 2 getuigen die net hetzelfde zeggen? Interresant :roll:

deboerde
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mei 2007 11:40

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door deboerde »

Verwerken van e-mail vanuit huis

Thuis e-mail verwerken bestaat al ongeveer 3 jaar en heeft altijd gewerkt.

noelgarnier
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2007 18:31

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door noelgarnier »

Waarom houden ze niet meteen de kosten van het pakket in bij de eerste uitbetaling? Nou.. dan zou ik er nog wel in durven trappen...
Lag vandaag een brochure in de bus... dacht al meteen dat je iets zou moeten vooruit betalen.

beterhaas
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 apr 2007 22:31

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door beterhaas »

<knip>











<moderator Radar Forum Edit 28/6 14:35 @beterhaas spam, volgende keer=ban>
Laatst gewijzigd door beterhaas op 28 jun 2008 14:32, 2 keer totaal gewijzigd.

svennie
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2007 18:44

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door svennie »

Ik heb n vraagje ....julie verdienen bijvoorbeeld 100o euro extra... Hoe doe je dit allemaal belastingtechnisch...
Moet je meer belasting betalen of kan je duizenden euro`s meer verdienen....
Ik denk het zelf niet dus ik zou graag wat antwoorden willen weten van bijvoorbeeld Marcella en anderen die al bezig zijn met bijverdienste-online.nl



sven

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door jor »

slechterhaas schreef.....
Geplaatst op 15 Apr 2007 21:40 door beterhaas


--------------------------------------------------------------------------------

Het is wel over duidelijk dat het niet om oplichting gaat he

Ik heb de gok gewaagd en ook gewoon geleverd gekregen.

Dus geen oplichting!

Heb er al 700 euro mee verdiend in 3 dagen, lekker bijverdienen, hoor.

Ik krijg bijna elke dag e-mail van bedrijven die ik moet verwerken, echte aanrader en leuk werk.


Geloof je dit soort crapverhalen nu zelf of komt het uit de dikke duim.??

morninglyt
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 apr 2007 10:40

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door morninglyt »

als het geen oplichting is waarom houden ze dan de kosten van het startpakket niet in op de uitbetaling want dat geld hebben ze dan toch ook zo binnen of niet soms?

ik geloof pas dat dit geen oplichting is als ze de kosten van het starterspakket gewoon inhouden op je uitbetaling.

en waar zijn alle gegevens over het bedrijf bijv. de vestigingplaats, btwnr., kvk-nr.?????

ik kon het niet vinden

en nog even over die getuigenissen nou die E. van de Berg te Leiden
blijkt niet te bestaan en andere personen die een getuigenis hebben gegeven blijken ook niet te bestaan gek is dat.

en als ze geen oplichters zijn dan zou de belastingdienst ook heel erg blij zijn met de mensen die 25 mails per dag behandelen want die verdienen dan €228.125,00 op jaarbasis de schatkist wordt dan weer wat beter gevuld :lol: :lol:

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: www.bijverdienste-online.nl te vertrouwen

Ongelezen bericht door antileugens »

Is gewoon een piramidespel: Voor die 25 Euro krijg je een pakket waarmee je mensen gaat werven om precies hetzelfde te doen. Niet aan beginnen.

Gesloten