LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kindervrije campings

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.

Ik wil graag naar een kindervrije camping

JA
56
41%
MISSCHIEN
9
7%
NEE
73
53%
 
Totaal aantal stemmen: 138

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door sprookje »

Niet alle kinderen zijn herrieschoppers maar als zo een kind je glas omgooit zijn het vaak de ouders die herrieschoppen als je zegd dat ze een beetje voorzichtig moeten zijn,krijg je gelijk hun ouders over je nek.Ouders zijn vaak mensen die niet kunnen hebben dat iemand iets tegen hun kinderen zegt, zelf al springen ze bijna op je voet die in het verband zit,krijg je als antwoord ga dan ergens waar geen kinderen zijn(zelf meegemaakt) en als er mensen zeggen dat ze liever kindervrij op vakantie gaan beginnen ze te roepen discriminatie!
Wat willen ze nou :roll: :roll: :roll:
Ik ben allergisch voor dieren dus wil ik diervrij op verlof!
Ik wil ook veel luxe dus kies ik een vijfsterren hotel met alles op en aan,gewoonlijk zijn daar ook niet teveel kinderen omdat de hotels die ik kies vaak duur zijn.
En ik vlieg graag rustig,vorige keer constant een huilend kind achter mij, dat is verschrikkelijk en zeker geen aanrader.
Zelf kan ik kinderen best verdragen maar als je ziet dat zo een kind zijn snotneus met zijn hand afveegt om daarna met zijn handen in de koekjes te graaien is niet zo leuk en daarom gaan wij ook het liefst naar hotels waar niet al te veel kinderen zijn!
leuk toch en zeker mij recht :P :P :P

En niemand heeft het recht mij hiervoor te veroordelen!!!
:evil: :evil: :evil: :evil:

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mariska666 »

Ook jou goed recht ja. En wie veroordeelt jou dan daarop? En wie discrimineert dan? Sorry maar ik kan het allemaal niet meer volgen hoor.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Henri beschuldigt mij van discrimineren omdat ik niet op vakantie wil naar een plek waar veel kinderen zijn.

Mariska, ik ben blij dat jij graag naar een plek gaat waar alles komt. Stel dat iedereen naar een plek wil waar het rustig is. Dan is het daar ook niet meer rustig. Als jij op die plekken plezier beleeft dan moet je daar zeker naar toe blijven gaan. Iedereen heeft nu eenmaal zijn/haar voorkeuren. En gelukkig maar, het zou zo saai zijn als iedereen hetzelfde wil.

Zo ben ik vandaag naar het strand op Hoek van Holland geweest. Het was druk, maar gezellig druk. Ik had ook naar Scheveningen toe kunnen gaan, maar daar zal het vast drukker geweest zijn. En weet je...hier waren ook kinderen (en honden, had er zelf 2 mee) en dat maakt me op dat moment niks uit. Maar als ik op vakantie ben dan ga ik liever naar een plek met minder kinderen. Dan heb ik tenminste echt rust en kan ik er de rest van het jaar weer tegenaan.

mariska666
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 jan 2007 07:41

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door mariska666 »

Okee bailey, bedankt voor je uitleg, ik snapte het niet zo erg meer. Ik dacht dat ik mijn eigen mening niet mocht geven.
En idd iedereen moet doen wat ze zelf prettig vinden. En zo viert ieder zijn eigen vakantie, en is iedereen blij toch? Ja het was vandaag lekker weer om met de hondjes naar het strand te gaan.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Henri42 »

Maar als ik op vakantie ben dan ga ik liever naar een plek met minder kinderen. Dan heb ik tenminste echt rust en kan ik er de rest van het jaar weer tegenaan. Bailey wordt genuanceerd :( :oops: :cry:

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door G7 »

Ik dacht dat we met dit onderwerp al klaar waren? :shock:

@Henri....Leer eens hoe je echt moet quoten mien jong! :lol:

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Bailey wordt genuanceerd
Nu jij nog!!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Henri42 »

Radar voer dit item maar af, iedereen is het erover eens :

Allemaal zelf uitmaken wat je wil doen wel oogkleppen en gehoorbeschermers opzetten.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door G7 »

Allemaal zelf uitmaken wat je wil doen wel oogkleppen en gehoorbeschermers opzetten.
Dat doen we als we weten, als jij met je grut er aan komt Henri. :lol:

Zo......... deze topic is nu echt klaar! Toch?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Henri42 »

[Zo......... deze topic is nu echt klaar! Toch?]

Helemaal klaar finito over en sluiten[/quote]

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2007 16:28

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ik ben het wel met cosmo eens.. Het is op zich overigens helemaal niet erg als er af en toe kinderen zijn, maar de campings zijn zo'n beetje UITSLUITEND gevuld met gezinnen met kinderen en dan begin je je als stel zonder kinderen wel af te vragen waar andere stellen dan heen gaan om te kamperen? Wie het weet mag het zeggen...

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Pobeer eens een natuuristen camping, daar zul je niet veel kinderen tegenkomen (succes verzekerd) :lol:

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »


Johannes44

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Johannes44 »

als je een kindvrije camping wil, ga je toch lekker kamperen buiten de vakanties om? Probleem opgelost!!

Babygejank heb je overal, liever dat, dan gejank van gefrustreerde forumbezoekers ;)

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

:wink:

Mike009
Berichten: 45
Lid geworden op: 19 sep 2006 20:02

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Mike009 »

Wat moet ik toch lachen om al die reaktie's :lol:

Bailey:

In Jamaica heb je idd resorts waar kinderen onder de 18 jaar niet mogen komen.....maar dat zijn bijna allemaal s.e.x. resorts....whaaaha ha ha Hedonisme 1 t/m 3 gezellig :P
------------------

Wat zijn er toch heel veel moeilijke mensen op de wereld....bah.

IEDEREEN IS VAN DE WERELD EN DE WERELD IS VAN IEDEREEN!!!!

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Bailey »

Jij denkt misschien meteen aan dat soort dingen, maar je hebt ze echt hoor campings, resort e.d. waar geen kinderen mogen komen. En waarom niet? Er is nou eenmaal vraag naar, dat blijkt. En die camping die ik aangaf, ik geloof niet dat een Hedonisme-camping is. Ze hebben het wel over trekkershutten, maar ik denk dat ze daar echte trekkershutten mee bedoelen

En waarom is een bepaalde voorkeur hebben meteen moeilijk doen? Iedereen heeft nu eenmaal zijn voorkeur. De een wil lekker op een drukke camping zitten met veel kinderen en veel lawaai. De andere wil rustig zitten. Wat is daar nou mis mee? Waarom ben je meteen gefrustreerd als je een rustige vakantie wil, dat snap ik nou echt niet.

Ik probeer in principe altijd buiten de schoolvakanties te gaan, dat scheelt een hoop drukte en ook geld. Maar......Johannes....kinderen van 2 gaan nog niet naar school, dus mensen die alleen hele jonge kinderen hebben kunnen ook buiten de schoolvakanties gaan en dan kan je er nog last van hebben. Ik zoek niet specifiek naar plekken waar geen kinderen mogen komen, maar ik probeer het wel een beetje te vermijden. Wil ik een midweek naar Centre Parcs, dan zal ik dat bijvoorbeeld niet in de schoolvakanties doen.

Webb
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 okt 2004 19:01

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door Webb »

Op de campings waar ik geweest ben wordt de meeste overlast veroorzaakt door volwassenen.
Vooral degenen die het enorm gezellig vinden om tot diep in de nacht te zitten kwaken met een biertje of een borreltje erbij.
Meestal zijn dat mensen zonder kinderen.
Daar moet dan de hele camping van meegenieten.
Die kindertjes van twee liggen dan al lang op één oor.

Tsja, s'morgens zijn de kindertjes er wel vroeg bij.
jammer voor de nachtbrakers.

Wordt jij s'morgens ook altijd gestoord door de kindertjes, Bailey?
Komt daar je frustratie vandaan?

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door kanovaarder »

kindvrij kamperen.

Even een misverstand ophelderen.

Op naturistencampings zijn er wel degelijk ook kinderen.
Echter, deze zijn voor een zeer groot deel, zo is mijn jarenlange ervaring, goed opgevoed. dus rekening houdend met leeftijdsgenootjes en volwassen bezoekers.

Dat dit zo is kan makkelijk geconstateerd worden als men eens een openbaar naaktzwemuur of een openbare naturistenrecreatieplek bezoekt.
(in Google NFN intikken levert veel info op!)

Maar, men hoeft toch niet als kampeerder naar een camping toe?
Menig boer geeft best wel toestemming als men op zijn land wil gaan staan.
En ondanks de verboden zijn er genoeg mogelijkheden om "wild te kamperen"
Leuk hoor om door een nieuwsgierige koe wakker te worden gemaakt met z'n snuffelsnuit onder je voorluifeltje.

Een van mijn leukste vakanties was die toen ik met mijn zoon wegens geldgebrek tijdens een echtscheiding wel moest wildkamperen.
Onszelf wassen onder een watervalletje in Luxemburg en plotseling een keurig gezin de hoek omkomend; meisje met lakschoentjes-kanten sokjes en knulletje met vlinderdasje.
Het bleek het paadje dat een wandelroute was voor kerkgangers na de preek.
Ik heb nog nooit een vader zo snel zijn kinderen zien wegtrekken bij het zien van een blote pa en zoon.

Overigens.......
Die Semois in Belgie is prachtig.
Vooral met de kano!!

Grootvader

juist
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jul 2007 11:26

Re: Kindervrije campings

Ongelezen bericht door juist »

quote;Op de campings waar ik geweest ben wordt de meeste overlast veroorzaakt door volwassenen.
Vooral degenen die het enorm gezellig vinden om tot diep in de nacht te zitten kwaken met een biertje of een borreltje erbij.
Meestal zijn dat mensen zonder kinderen.
Daar moet dan de hele camping van meegenieten.
Die kindertjes van twee liggen dan al lang op één oor.

Tsja, s'morgens zijn de kindertjes er wel vroeg bij.
jammer voor de nachtbrakers.

Wordt jij s'morgens ook altijd gestoord door de kindertjes, Bailey?
Komt daar je frustratie vandaan?quote

nou dat waren nooit volwassenen,dan waren het die veel te grote en te sterke geoefende lelijke oftewel boze ouderen

Gesloten