LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange Mobiel rekeningen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Orange Mobiel rekeningen

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Beste mensen,

Voro diegene die Orange hebben let op uw rekeningen in het algemeen. De rekening van Orange Breedband is zuiver en goed, maar voor de mobviele telefonie is het echt slecht. Ik heb de posten is goed berekend en ik kom uit op een bedrag van 63,66 terwijl Orange een bedrag van 184,98 in rekening brengt. Is nogal een verschil. Nu heb je hier niet met een ongeletterde te maken op het gebeid van boekhouding, dus ik kwam er dus wel uit.

Ze wilden het niet veranderen en ik moest het dus maar betalen en zo niet werd ik afgesloten. Prima dan sluiten jullie maar af, maar jullie doen aan contractbreuk, want ik heb niet gezegd dat ik niet het juiste bedrag zou willen voldoen, zei ik zo tegen hen. verder zei ik tegen hen:"Wanneer jullie niet een herberekening laten maken en mij het juiste bedrag factureren, dan zal ik dus de volgende maandgelden ook niet meer overmaken, daar u het contract verebreekt."

Ze zijn zich dood geschrokken, maar ik had en mijn rechtsbijstandverzekering en mijn advocaat achter de hand. Het is op een rechtzaak uitgelopen, die ik dus gewonnen heb. Dat ze me nu niet meer als klant willen hebben, mogen duiudelijk zxijn en ik zit daar absoluut niet mee, maar de mobiele telefonie afdeliing van Orange deugt van geen kanten.

Gesloten