LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afslanken? Pak de Slimball

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Afslanken? Pak de Slimball

Ongelezen bericht door Radar »

Dit afslankproduct garandeert dat je binnen een week zeven en een halve kilo afvalt. Kan dat? En mogen dit soort producten zomaar in Nederland worden verkocht? Radar zoekt het uit.

joke123
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jun 2005 22:07

Re: Afslanken? Pak de Slimball

Ongelezen bericht door joke123 »

Als dat zou kunnen met zo`n pil dan wil ik hem wel.
Maar daar ik flink ziek ben zware copd denk ik dat het voor mij zeer schadelijk is, en in mijn achterhoofd geloof ik het ook niet, maar een mens blijft hopen op een wonder. Ik zou wel eens willen weten wie hem al gebruikt en wat de ervaring is.
Groetjes Joke

dschulze
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 okt 2007 20:12

Re: Afslanken? Pak de Slimball

Ongelezen bericht door dschulze »

Het is zeker niet aan te raden. Als je op de juiste manier eet val je gezond af. Lees de voedingswaarde op de levensmiddelen en let op laag vetgehalte, lage suikers end rink veel water en je valt af. Ik ben in 5 weken 7kg afgevallen en mijn doel is 25kg. Trouwens een groot gebrek zijn vleeswaren daar staat nooit de voedingswaarde op.

Brie
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2007 17:20

Re: Afslanken? Pak de Slimball

Ongelezen bericht door Brie »

Ik heb even via google een uitleg gezocht voor de slimball:


SlimBall vult de maag en stop het hongergevoel
De SlimBall maagballon bestaat uit een natuurlijke vezel die 50 keer in volume toeneemt, zodra hij in contact komt met het zuur dat zich in uw maag bevindt. U hoeft slechts 1, 2, of 3 SlimBall tabletten in te nemen om 2, 3, of zelfs 4 keer minder te eten. Gedurende 6 uur heeft u geen honger meer, want uw maag zit vol. U moet zich echt dwingen om nog iets te kunnen eten.

Het kan toch niet de bedoeling zijn dat mensen zich aanleren zichzelf vol te stoppen ondanks dat je geen honger hebt?

Ad56
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 nov 2007 19:10

Re: Afslanken? Pak de Slimball

Ongelezen bericht door Ad56 »

Volgens mij, is een vezel nooit verkeerd.
En gezien de eerdere meningen is het voor sommige mensen heel erg moeilijk om tijdig te stoppen met meer te eten.
Maar, als je hongergevoel aanwezig blijft, dan ga je inderdaad meer eten.
En ik geloof het best, dat wanneer er gezegd word, eten, daar moet je de tijd voor nemen.
Je kunt snel alles naar binnen werken, maar dan loopt het mis, want in je hersenen is dat seintje volgens mij nog niet aangekomen, dat je genoeg gegeten hebt.
Tenminste, zo hebben ze het mij uitgelegd, of het waar is, ik heb geen idee, ik ben geen arts.
Dus, als deze vezels geen kwaad kunnen, hebben veel mensen met een overgewicht, een aardige hulp, maar stop dan wel op tijd met eten, en neem er de tijd voor.

Eet natuurlijk wel gezond, en drink 2 liter water per dag.

BZ'tje
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 nov 2006 18:00

Re: Afslanken? Pak de Slimball

Ongelezen bericht door BZ'tje »

7 KILO IN 1 WEEK?!?!?!?!

Wie gelooft dat?!
Het is ook helemaal niet gezond om op zo'n manier af te slanken!
Stel je voor: je slikt het product, je maag wordt gevuld met alleen maar vezelachtig materiaal en je hebt voor de rest van de dag helemaal geen honger meer, en er kan ook geen eten meer bij.
Erg leuk...maar hoe zit het met de hoognodige voedingsstoffen die je beslist elke dag nodig hebt om NORMAAL te kunnen functioneren?!
Met dit product lijkt mij dat je een tekort aan voedingsstoffen krijgt.
Het lijkt wel op een anorexia-dieet, en anders krijg je het er misschien wel van!

Nee, hou het op ca. 6 KLEINE gezonde, maagvullende (volkoren, rauwkost, enz.) maaltijden per dag, daar bereik je heel wat meer mee dan met dit product.
En uiteraard voldoende vocht drinken, het liefst water.

Het is zonde van je geld die je aan dit product zou spanderen, de enige die er beter van wordt is de producent!!!

Ad56
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 nov 2007 19:10

Re: Afslanken? Pak de Slimball

Ongelezen bericht door Ad56 »

Wie zegt dat je hele maag gevuld word met de vezel ??
Ik niet, ik heb gezegd wat ik heb geschreven, niets meer en niets minder !!
vezels, de goede kunnen geen kwaad, zijn zelfs goed.
Dat het verkeerd is, is een ander verhaal, maar een verrijking van een vezelrijk dieet is nooit slecht geweest, en zal het nimmer zijn.
Dat de mensen hun geld er aan uitgeven, dat is hun eigen beslissing, daar heb ik gelukkig niets over te zeggen, en dat recht heeft een ieder.

En, er zijn inderdaad middelen, die je hongergevoel kunnen stoppen, of ze nu gezond zijn laat ik in het midden, die keuze maakt men zelf.
Er zijn middelen, die je een gewichtsbesparing kunnen geven, keuze maak je wel zelf.

Ik gebruik die niet.

Zo hebben we vaak over roken, ik heb gerookt, ben van de ene dag op de andere gestopt, die keuze maak je ook zelf, sommige mensen hebben een hulpje nodig, is het een gezond en een verstandig hulpje, gewoon doen, let wel: ik zeg een gezond hulpje !!

djintara
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 okt 2007 21:02

Re: Afslanken? Pak de Slimball

Ongelezen bericht door djintara »

Kijkt me idd zo vreselijk ongezond... maar okeej... zeg dat je een weekje zonder gezond eten kunt.... mensen wat dacht je als je zo snel zoveel afvalt............. de vellen hangen er dan aan en die krijg je met niets meer dan een (dure) operatie weg.

Jobbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 nov 2007 21:03

Re: Afslanken? Pak de Slimball

Ongelezen bericht door Jobbie »

De voedsel en warenautoriteit kunnen ze net zo goed opdoeken het is een tandenloos instituut, die enkel nog maar achter de feiten aan hobbelt.

Er worden duizenden produkten verkocht met de meest gore rotzooi erin en je hoort of ziet er zelden iets van ze.

shipwatch
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 nov 2007 15:37

Re: Afslanken? Pak de Slimball

Ongelezen bericht door shipwatch »

Mensen, wees toch gewoon verstandig en ga Sonja Bakkeren. Gaat ook redelijk vlug en is een stuk gezonder

Gesloten