LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VOMAR pokerkaarten actie.

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
arjenirene
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:29

VOMAR pokerkaarten actie.

Ongelezen bericht door arjenirene »

Ik voel me een beetje misleid door de pokerkaarten actie van de Vomar. Marktplaats barst van de vraag naar de bekende ontbrekende pokerkaarten maar helaas zijn er wel heeeel erg weinig in omloop waardoor er nauwelijks een setje kan worden gemaakt. Is hier sprake van misleiding en wordt de klant door de actie tot kopen in Vomar geprikkeld? Ik begrijp heus dat dit het doel is van de actie maar de kans op een prijs is klein. Jammer!


Bij navraag in mijn filiaal blijkt dat er vanaf 1 oktober tot 21 november pas 20 boodschappentassen zijn gewonnen. Vomar heeft 54 filialen een snelle rekensom, uitgaande van het gemiddelde, 20 x 54 is dan 1080 tassen. Aangezien het aantal tassen elders misschien wel een stuk hoger ligt verdubbelen we voor ghet gemak het aantal reeds gewonnen tassen naar 2160.

De Vomar heeft in haar prijsinformatie boekje een aantal boodschappentassen van maar liefst 10.000 tassen. Dat beloofd wat 4 dagen voor het eindigen van de actie!


Gesloten