LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keuken apparatuur

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
OWN
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 nov 2007 00:59

Keuken apparatuur

Ongelezen bericht door OWN »

Ben bezig met de inrichting van een nieuwe keuken. Ik ben van plan om de onderstaande apparatuur te laten installeren.

Koelkast Siemens KI 34VV00
Oven Bosch HBN 210250 E
Kookplaat ATAG HG 7611 MX
Afzuigkap Bosch DKE 945G
Vaatwasser Bosch SGV 45M 63 EU

Kunnen de dames/heren (ervarings)deskundigen hier op/aanmerkingen over maken? Ik wil graag goed spul, maar heb daar niet teveel geld voor over (het is zooo makkelijk om die ene leuke feature ook te nemen en daar weer een paar honderd euros extra aan uit te geven...)

Pfffff

Re: Keuken apparatuur

Ongelezen bericht door Pfffff »

Prima :lol:

peter.t
Berichten: 25
Lid geworden op: 02 nov 2007 12:15

Re: Keuken apparatuur

Ongelezen bericht door peter.t »

Ik zou de Siemens koelkast vervangen voor een van Bosch. Bij 4 Bosch apparaten krijg je namelijk 5 jaar garantie (+ een gratis kraan).

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Keuken apparatuur

Ongelezen bericht door kweenie »

Ja, inderdaad, neem dan de Bosch KIV 34V00. Die is verder volgens mij identiek aan die Siemens (Siemens en Bosch verschillen vaak alleen in typeaanduiding). Dan heb je alles Bosch, wat niet alleen 5 jaar garantie geeft, maar wat het ook wel zo consequent maakt.

weegschaal
Berichten: 50
Lid geworden op: 01 nov 2007 19:43

Re: Keuken apparatuur

Ongelezen bericht door weegschaal »

Als je switcht naar Siemens, zou je ook bijv een siemens kraan kunnen nemen, die telt ook mee als 1 apparaat.
Ik heb deze tip gekregen bij een keukenwinkel..misschien heb je er ook wat aan..!

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Keuken apparatuur

Ongelezen bericht door kweenie »

De kraan telt wel mee binnen de garantie (dus dan ook 5 jaar garantie), maar telt niet mee bij de minimale 4 apparaten die je moet hebben.

Of je dan speciaal een Siemens kraan moet kopen omdat je 5 jaar garantie krijgt, dat zou ik een beetje te ver vinden gaan. Want op veel (merk)kranen krijg je sowieso al 5 jaar garantie.

Keukenprinsesje
Berichten: 68
Lid geworden op: 17 nov 2005 12:53

Re: Keuken apparatuur

Ongelezen bericht door Keukenprinsesje »

Koop er voor de zekerheid ook een andere kraan bij :P

weegschaal
Berichten: 50
Lid geworden op: 01 nov 2007 19:43

Re: Keuken apparatuur

Ongelezen bericht door weegschaal »

Heb voor de zekerheid even op de Siemens site gezocht, de kraan telt inderdaad niet mee :(

Gesloten