LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MONTEL lederen bank

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
joketam
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 okt 2007 16:08

MONTEL lederen bank

Ongelezen bericht door joketam »

Betreft bankmodel LUND LEDER RODEO € 2587,-
ART.NR. 06960061
Aankoop filiaal Alkmaar
Klacht: Om extra veerkracht in kussen hebben wij koudschuim besteld, meerkosten(staat op bon vermeld). Resultaat: totaal geen veerkracht, kuilen blijven diep zichtbaar en bobbelvorming. Meubelman Roel Dijkman is komen kijken: hij vindt dat dat hoort bij de nonchalante uitstraling en beroept zich op normale plooivorming. (was besproken). De eigenschap van kouschuim (veerkracht en terugkomen in oorspronkelijke vorm) lapt hij aan zijn laars. De klacht is dus niet opgelost en ik wil het er niet bij laten zitten. Na 3 weken ziet de bank er echter niet meer uit door de kuilen, dat niets met nonchalante uitrstraling of plooivorming te maken heeft.

joketam
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 okt 2007 16:08

Re: MONTEL lederen bank

Ongelezen bericht door joketam »

Vandaag heeft mevr. Bridee, baas van de meubelman gemaild, dat de bank mag worden omgeruild. Bij deze dus mijn complimenten voor dit deskundige besluit en prima service
Joketam

Drakoon82
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2007 23:30

Re: MONTEL lederen bank

Ongelezen bericht door Drakoon82 »

mag ik vragen hoe je er bij komt dat bridee de baas van meubelman is?

Bride is gewoon een helpdesk medewerken en waarschijnlijk de casemanager van jou order/klacht

joketam
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 okt 2007 16:08

Re: MONTEL lederen bank

Ongelezen bericht door joketam »

Zij had in elk geval meer zeggenschap dan de meubelman, die bij mij thuis was. In elk geval is het een goede oplossing. Alleen moet ik nu weer zoeken naar een geschikte bank, want het model en leersoort vond ik fantastisch. Ik hoop te kunnen slagen.

meubelverkoper
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 dec 2007 18:19

Re: MONTEL lederen bank

Ongelezen bericht door meubelverkoper »

Een nette oplossing van de Meubelman.
Echter is de bank goed uitgeleverd, maar is in dit geval de koudschuim verkeerd verkocht. Koudschuim heeft namelijk nagenoeg dezelfde zit als het standaard polyether, echter blijft het beter in model, en de veerkracht beter behouden.

Het lijkt mij onlogisch dat je een zachte bank koopt, en er koudschuim in zet om 'm harder te laten worden. Je kiest toch juist voor een bank omdat die lekker zit...
Laatst gewijzigd door meubelverkoper op 14 dec 2007 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.

ikbenhetgezeurzat
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 sep 2006 18:05

Re: MONTEL lederen bank

Ongelezen bericht door ikbenhetgezeurzat »

Wat is het toch schandalig om een klacht op internet te zetten voordat je bij de verkopende partij de oplossing hebt vernomen! Bedenk wat voor negetieve reclame je een bedrijf geeft! Zoals altijd: denk eerst voor je iets doet!!

16again
Berichten: 16125
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: MONTEL lederen bank

Ongelezen bericht door 16again »

Mogelijk is hier juist een oplossing gevonden doordat de klacht op internet gezet werd!
In eerste instantie ving topic starter bot bij de meubelman, welke service en garantie voor een hoop meubelzaken afhandelt

meubelverkoper
Berichten: 28
Lid geworden op: 10 dec 2007 18:19

Re: MONTEL lederen bank

Ongelezen bericht door meubelverkoper »

Waarom kunnen jullie niet geloven dat een meubelzaak dit gewoon doet. Bij een aantal van jullie gaan gelijk de raderen draaien van; het wordt opgelost, dus er zal wel iets vreemds aan de hand zijn.
Ik geloof niet dat bedrijven de klachtensite van radar aan het afstruinen zijn en vervolgens de betreffende order erbij gaan zoeken om het dan wel goed op te lossen.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: MONTEL lederen bank

Ongelezen bericht door kanovaarder »

klachtenfora afstruinende bedrijven.

Het blijkt juist een feit te zijn dat kleine- maar ook de grote bedrijven zeer aktief naar internetreacties zoeken over hun bedrijf.

Sterker nog!
Men neemt zelfs vaak daar speciaal personeel voor aan die bij negatieve berichtgeving of voor sluikreklame zeer positief over het bedrijf moeten schrijven.

Ons aller Els Beltman is ons leidend voorbeeld.

Grootvader

Gesloten