LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ben jij tevreden met je provider?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door Henri42 »

Roergaander,

1. Ik heb niet gezegd dat jij geroyeerd was
2. Jouw nul verhaal is onjuist, aangezien je kunt posten en postings kunt blijven ontvangen.
3. Goed te lezen dat je correct de rekening van UPC voldoet.
4. Prachtig dat je het signaal van UPC aanhoud, moet ook wel ivm met hum monopolo positie met breedband kabel.
5. Essent dacht ik gelezen te hebbem, excuus hiervoor.

Ik ben zeer tevreden over UPC,gebaseerd p prijs en kwaliteit, de snel heid van downloaden is niet zo,n pre voor ons.

vrouwtje38
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 okt 2007 17:15

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door vrouwtje38 »

maak er maar henri12 van! past beter. :roll:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door Henri42 »

Vrouwtje 38, ben jij ook UPC klant ?.

UPC is aan te bevelen :wink: :o

xitami1980
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 jan 2008 18:20

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door xitami1980 »

Ja ik ben best tevreden, alleen jammer dat Speedlinq zonder het aan zijn klanten te melden dat het ze worden overgenomen door Telfort.

Echt een slechte service gewoon...

firewall

Re: Ben jij tevreden met je provider?

Ongelezen bericht door firewall »

Ik zit bij Orange. En de internet-snelheid is redelijk tot ok.
Internetverbinding = stabiel.
Maar mijn telefoon-verbinding dat ook via die internet-livebox gaat,
valt zonder aanleding uit op verschillende momenten.
Ergernis: Ik moet steeds de "livebox" resetten wat een paar minuten duurt, voor ik weer kan bellen of gebeld kan worden!
Zo mis je telefoontjes en tijd. Ondertussen werkt het internet dan wel.
Mijn telefoonlijn met kpn heeft het altijd goed gedaan (zelfde kabels, zelfde toestel). Nu de live box tussen toestel/kabels en verbinding zit, moet volgens orange het probleem aan mijn lijn/toestel of kabels liggen!
what the ****?

Orange sleept je eerst door een standaard procedure (zelf 2x meegemaakt). Je krijgt tot 2-3 x toe eenzelfde vragenlijst die je moet beantwoorden. Of je aansluiting wel correct is. Daarna laten ze je vallen door niet meer te antwoorden. Ipv te denken dat de klant dan maar een fout moet hebben gemaakt. Zou het ook goed aan die livebox kunnen liggen! Niet?

Helpdesk van Orange Suuuuuuuuuuuucks!

En ja, als je op forums leest zie je dat veel andere providers het ook heel slecht doen. Dan wordt je huiverig om ook maar over te stappen.
Die helpdesk van Dutchtone en Wanadoo, na overname door Orange..
Ik weet niet wat er is gebeurd hoor. Ze helpen je gewoon niet meer.

Ik vind dat als bedrijven feller naar de klant worden, klanten ook feller moeten worden naar bedrijven.

Gesloten