LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzegging verzekering nog steeds niet verwerkt,straks dubbel

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
vrouwtje38
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 okt 2007 17:15

Re: opzegging verzekering nog steeds niet verwerkt,straks dubbel

Ongelezen bericht door vrouwtje38 »

nou henri42 vind je een knap irritant ventje die denkt alles beter te weten,op elk topic sta je met je alleswetende mening klaar!
ik heb bij vgz een gezin en zekerpolis afgesloten,dit hebben ze NIET bij de izz en dit is voor mijn gezin zeer gunstig! :)
ik heb het heel goed uitgeplozen,en vergeleken onderling en niet domweg op de independer gekeken zoals jij.
Prettige jaarwisseling,kom je vast wel weer op een ander topic tegen met jouw interessante en alleswetende antwoorden.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: opzegging verzekering nog steeds niet verwerkt,straks dubbel

Ongelezen bericht door Henri42 »

bedankt voor jouw duidelijke uitleg over VGZ cs, tot topics in 2008(*_*)

vrouwtje38
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 okt 2007 17:15

Re: opzegging verzekering nog steeds niet verwerkt,straks dubbel

Ongelezen bericht door vrouwtje38 »

ja ,dank u,ben op de hoogte dat de tandarts tot 500,00 wordt vergoed,mijn gebit is prima,voor 2x per jaar controle is dit ruim voldoende,waarom zou ik me scheel betalen wat ik bij izz deed aan tandartszorg wat ik nooit nodig heb.mocht ik het wel nodig hebben betaal ik zelf wel bij. en wat betreft preferentiebeleid,had izz ook. geldt alleen voor medicijnen, merkloos of niet,en ja,ik gebruik dagelijks medicijnen,en merk geen verschil,merk of merkloos.fysio of dergelijke of huisarts kan ik hier om de hoek heen,zo ook ziekenhuis.
zo,weten jullie weer wat meer over mij,verder reageer ik niet meer op deze topic. gelukkig nieuwjaar.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: opzegging verzekering nog steeds niet verwerkt,straks dubbel

Ongelezen bericht door Henri42 »

Fijn dat je uiteindelijk alles hebt kunnen regelen,de topic wordt hierdoor tz gesloten :) :wink:

roerganger
Berichten: 561
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19

Re: opzegging verzekering nog steeds niet verwerkt,straks dubbel

Ongelezen bericht door roerganger »

En henri moet met zijn gezeik weer het laatste woord hebben.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: opzegging verzekering nog steeds niet verwerkt,straks dubbel

Ongelezen bericht door Henri42 »

Geplaatst op 31 Dec 2007 20:11 door roerganger
En henri moet met zijn gezeik weer het laatste woord hebben.
wat een grove taal van Roerganger op een late oudejaarsavond, gezelligheid is anders te noemen.

De topic is zorgverzekeraars , laat het hier bij blijven, overstappen kan nog de hele maand Januari :D :lol: :?

Gesloten