LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amway

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Nee nee!!!!
Jullie moeten bewijzen áándragen..........!

Jullie brengen het ter sprake...., dus jullie moeten bewijzen aandragen.....
Vraag maar aan M en E.....:wink:

SBI
"Au" weer?? :lol:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Voor waar iemand er belang aan hecht, het zou mij ook zeer verbaasd hebben als ik een bericht van de moderator zou hebben ontvangen dat ik veel zou quoten.
Jij quote inderdaad ook nooit wat.......
Je hebt je "eigenwijs"heid!!! :lol:
En beledigen doe je des te meer...!
Alsof een mickey-mouse bedrijf, dat in 80 landen secteleden moet zoeken om met de jaaromzet een béétje in de buurt te komen van de kwartáálomzet van één soortgelijke onderneming in ons eigen kleine landje, die onvergetelijke indruk zou maken waar men zo hard naar op zoek is.
En daar gaan we weer!!!
Een "flutbedrijfje"......:roll:

So be it

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

En "stil blijven zitten", hè E???
En dat "au"... dat komt van de pijn, weetjewel???

SBI :lol: Speciaal voor jou.., nog een...:lol:

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Econometrist »

En als dan ook nog eens te constateren valt dat de navolgers die van het mlm-concept te overtuigen zijn doorgaans een IQ beneden kamertemeratuur bezitten, ligt de conclusie voor de hand dat een pro-contra mlm discussie op meerdere echelons gevoerd wordt, waar het voor de nuchtere individuen waaruit de mensheid gelukkig voor het overgrote deel bestaat over het algemeen moeilijk vol te houden is, als je je zou moeten bezighouden te communiceren op het niveau van smiley's en wat een kind van 6 verder begrijpt....

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Econometrist »

Een "flutbedrijfje"......
Je vat het prima samen. Respect!

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Dit is wel heel pijnlijk, we zijn net geen 5 dagen het nieuwe jaar in, en SBI slaagt er al in zichzelf tegen te spreken.
Geplaatst op: 05 Jan 2008 14:38 Jullie brengen het ter sprake...., dus jullie moeten bewijzen aandragen.....

Geplaatst op 29 Dec 2007 01:55 door So be it
Ik moet even opletten dat ik niet teveel "quote", dus er zal wat meer verschijnen "tussen haakjes", want dat was een van de kritische punten van de moderators.
SBI, jij bent erover begonnen, niet wij. Is ook logisch, wij hebben geen e-mail van de mods ontvangen, jij en je kornuiten blijkbaar wel. Niet verwonderlijk gezien je gedrag en uitspraken op dit forum.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

wij hebben geen e-mail van de mods ontvangen, jij en je kornuiten blijkbaar wel. Niet verwonderlijk gezien je gedrag
Maar "bewijzen", hó maar!!:lol: En van de eerste 500 leugens zijn jullie inmiddels niet gebarsten, toch?? :wink:
Dit is wel heel pijnlijk
Tut mir Leit.......
Begint het te warm te worden onder je steen, mlmangel??

Zo, vind het weer ff welletjes......

Bedankt voor het heropenen van je beledigingen, E.
Je volgelingen duiken er op als bokken (wel eens een bok geroken?) op een haverkist... :?

Wacht wel weer even af hoe jullie kronkelen.....

SBI.....
Oh, ja....,
dat de navolgers die van het mlm-concept te overtuigen zijn doorgaans een IQ beneden kamertemeratuur bezitten
http://www.amwaywiki.com/index.php?title=Endorsements
En "bewijzen" hoeft hier tóch niet....:lol:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Het is in ieder geval bewezen dat je er zelf over begonnen bent!
Geplaatst op 29 Dec 2007 01:55 door So be it
Ik moet even opletten dat ik niet teveel "quote", dus er zal wat meer verschijnen "tussen haakjes", want dat was een van de kritische punten van de moderators.
Maar ja, je hebt het wel altijd over De Waarheid , het lijkt alleen jou waarheid. So be it, de enige in dit topic die altijd de waarheid spreekt. :idea: . het zal me niets verbazen als ook dit topic sneuvelt door de Tros.Mods, en dat kan wel eens precies je bedoeling zijn, toch.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Hoe dóm kun je zijn.....
Het is inderdaad bewezen dat IK begon over een mailing van de mods.....
Maar WIE begon er over dat zij géén mail hebben ontvangen van de mods??? :twisted:

Juist......
Maar dat hoeven jullie toch niet te "bewijzen"...?? :lol:

Dus ik sprak tóch de waarheid, Jor??
En je laat je ware aard weer zien, Jor.
Je hebt hier niemand voor de gek gehouden, jongen.......
als ook dit topic sneuvelt door de Tros.Mods, en dat kan wel eens precies je bedoeling zijn, toch.
Nee hoor..., maar wél vind ik het jammer dat jullie nu weer kunnen gaan schermen met jullie leugenachtige sites die door de mods wél getolereerd worden maar een ontmaskering van die sites mag hier niet geplaatst worden...:(

E..., wat vind JIJ inmiddels van mlm, Jor??
Is het nu weer:
"De bovenste" en zo...??

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

het zal me niets verbazen als ook dit topic sneuvelt door de Tros.Mods, en dat kan wel eens precies je bedoeling zijn, toch.
En als je nu eens lief tegen me doet, Jor??
Zal IK ook "lief" tegen E doen!!! OK?
Hè, E?? We kunnen toch nog wel samen door één deur?? (Hangar deur!!)

En, ach, ik kan me voorstellen dat de mods niet álle teksten kunnen "ontleden"........
De epistels" van E moet je ook niet echt aan normále mensen voorleggen, want dan zal menig wenkbrauwtje fronsen..! :wink:

SBI

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Econometrist »

wel eens een bok geroken?
Nee, ik kan niet zeggen dat het voor mij normaal is om aan beesten te snuffelen. Maar als jij er prijs op stelt je ervaringen omtrent deze gewoonte die jij blijkbaar hebt te delen, dan denk ik toch dat we daarvoor een ander soort forum moeten opzoeken, want ik geloof niet dat het thuis hoort op een consumentenforum met mlm als onderwerp.
Ik begrijp dan ook niet dat jij het onderwerp hier ter sprake brengt, maar deze hele afwijking op zich lijkt me al pathologisch van oorsprong, waardoor een rationele reden ook niet in de lijn der verwachting zal liggen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Tja..., normaliter ruik jij natuurlijk aan de achtereinden..., maar met een bok hóeft dat niet E......
Die ruik je nl al vanaf een meter of 10, 12.....:lol:
het thuis hoort op een consumentenforum met mlm als onderwerp
waarom HOUD je het daar dan niet bij, E??
Waarom moet je steeds beledigen?
Inhoudelijk heb je nooit wat te vertellen en klets je de grootste onzin...!
Weet je inmiddels al wat het verschil is tussen een bonus óver een omzet en een bonus ván een omzet??:roll:

En wanneer praat je nu eens "normaal" tegen ons??
In je vrije tijd speel je zeker ook "thannis"....? :oops:

So be it... en een fijne avond verder......

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Het is wel weer duidelijk wie eerlijk zijn.

Grappig om te zien hoe E nu argumenten gebruikt om zichzelf vrij te plijten en die argumenten niet toepast op zijn tegenstanders. Voor de eerste keer wordt de dubbele moraal van hem in omgekeerde volgorde gebruikt.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Econometrist »

En rené, wat heeft de mlm het afgelopen jaar voor jouw toko opgeleverd? Hoeveel is jullie marktaandeel gegroeid? Hoeveel concurrenten beginnen er nerveus te worden? En wat gaat er komend jaar bewerkstelligd worden?

Om heel eerlijk te zijn, denk ik dat de antwoorden op alle bovenstaande vragen identiek zijn, namelijk: redelijk nihil. Het zou in ieder geval verklaren waarom jij je bijdragen hier op dezelfde voet voortzet als niet verder tot waar je vorig jaar ook al gekomen was, pathetische calimero huilverhalen over hoe oneerlijk alles en iedereen wel niet tegen je is.

Om je hierin tegemoet te komen wil ik je wel een methode aan de hand doen om met alle kritiek, 'eerlijk' of 'oneerlijk', korte metten te maken. Ga gewoon uitvoerig in op de voordelen van de mlm door alle hierdoor behaalde successen van jouw toko breedvoerig uit te meten. Wij zitten er helemaal klaar voor. Succes!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Is in elk geval NIET ON-TOPIC, vind je niet, Jor???
Of viel je dat niet op?
Omdast E aan het woord was, misschien?? Is je mail naar de mods al onderweg??:roll:

Maar we zien de reacties van Mr. Telecom natuurlijk tegemoet in het Euphony-topic.
En ik vind het leuk wanneer het goed mijn ZIJN toko gaat, maar ben méér geinteresseerd in de alg. ontwikkeling van Euphony.

So be it

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Geplaatst op 05 Jan 2008 22:43 door So be it

Tja..., normaliter ruik jij natuurlijk aan de achtereinden...,
Er kan enkel veronderstelt worden dat SBI hier de zeepjes van Amway aan het promoten is ...

Al een tweetal jaar schrijft deze persoon onder de nick SBI aka JvE op dit forum de ene debiliteit na de andere. Niet alleen werkt hij voor een bedrijf dat niets voorstelt (een jaaromzet van 1500 euro per verkoper!), maar denkt hij op deze wijze reclame te maken voor zijn toko.

De ene na de andere persoonlijk aanval, de ene na de andere walgelijke uitspraak.

Dat iemand met Amway - of enig andere mlm bedrijf - in zee wilt, who cares, dat is hun probleem. Iemand die zich informeert en zich niet door hen laat misleiden weet wel beter. Maar het zou me hoogst verwonderen dat iemand, na het lezen van de gore uitspraken van SBI (http://www.angelfire.com/planet/mlmpage/sobeit.html), zich zou willen aansluiten bij Amway.

Anyway, SBI, op basis van je taalgebruik op dit forum komt het beeld naar voor een een gefrustreerde zielepoot die weet dat hij nooit iets zal bereiken met het verkopen van zeepje en daarom zijn gal wat zit te spuiten op dit forum. Zelfs tussen Kerst en Oudjaar heb je niets beters te doen dan hier wat te komen lullen! Zielig, ronduit zielig.

Maar goed, schrijf vooral verder op de manier dat je het doet, en vergeet niet in elk bericht te vermelden dat je voor Amway werkt, een mlm bedrijf.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Je bent toch niet persóónlijk aan het worden, mijn beste anti-mlmduizendpoot?? :lol:
Hoe is het in je riante "onderkomen"??? :wink:

Maar ben je een tikkie geirriteerd dat ik je heb laten beloven dat je de mening van góedopgeleide mensen zou vermelden op je baggersite..., of te wel, je gaat de mening van de "Hoge Raad" over mlm vermelden (eindelijk) op je leugensite?? (Zie het Kleeneze forum)

Wanneer mogen we het resultaat verwachten... dan sturen WIJ iedereen door naar JOUW site om dit kleine stukje waarheid te horen!! :twisted:

Ik wens je een fijne avond, jongen.
Leg even een paar bladeren over de ingang naar je woning... want er is, dacht ik, regen voorspeld...:wink:

So be it
http://nl.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing
scroll nr beneden naar "mlm en piramidespelen.

Dank je voor je sportiviteit, mlmangel....
Wanneer mogen we de link verwachten op je B -site?? 8)

PS... Ik werk voor mijzelf!!! :lol:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Verder zal ik eens met "Jan" overleggen om te kijken of er juridische stappen te ondernemen zijn tegen je constante abuse van hem en zijn bedrijfsmatige activiteiten.

Ik vind dat jij je persoonlijke hetze érg ver drijft........ :?

De "rest" vindt dat ongetwijfeld niet, maar zulke praktijken komen eerlijke mensen wel vaker tegen in het dagelijkse leven.

So be it.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

En het BLIJFT grappig..., bij het belachelijke af...., dat je site betaald wordt door reclame vóór mlm!!!!!

How low.... can you go.....??

SBI

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Welke reclame staat er dan op de site http://mlmpage.blogspot.com/ ?

En wat die link betreft, geef me de correcte ik ga er niet achter liggen zoeken.

Gesloten