LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.GSMWEB.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door roro25 »

redelijke termijn hoeft in dit geval maximaal een week te bedragen. Levering van telefoons is nl. een gangbare zaak.

Overigens bestel ik persoonlijk al drie keer bij GSMWEB en ga in maart waarschijnlijk een vierde bestelling plaatsen. Heb tot op heden nog geen problemen gehad met hen.

Maar succes toegewenst.

Muffels
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2008 21:09

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Muffels »

Overgestapt van Vodafone sim-only naar KPN sim only. Bestelling zeer snel verwerkt. Echter: GSMWeb meldt het nieuwe contract aan bij KPN met een door hen ingevulde porteringsdatum ruim voor het einde van het door hen zelf verkochte Vodafone abonnement. Vodafone voert de nummerportering prompt uit (ook niet netjes!) en presenteert mij de rekening daarvoor: 3 maanden abonnement zonder sim-only korting. Weg zorgvuldig uitgezochte voordeel!

Daarover bel ik GSMWeb en wordt volledig het bos ingestuurd: het was de schuld van Vodafone en KPN etc. etc. Nadat ik alle partijen gesproken heb en het helemaal zelf uitgezocht heb bleek het bovenstaande. Op mijn email is 6 weken niet gereageerd en dan 3 reminders later wordt ik vandaag weer het bos in gestuurd...Slecht! Maar ik geeft het niet op!

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Big-V »

Het hoofdprobleem is gewoon dat gsmweb.nl demo-toestellen naar consumenten opsturen, terwijl dit a) niet mag omdat deze tostellen niet bestemd zijn voor de consument, b) zijn doen dit zonder dit op hun website aan te geven. Ik kan er met mijn hoofd niet bij, dat demo-toestel door een interne fout naar een consument is toegestuurd. Ik heb een sterk vermoeden dat dit met opzet is gedaan (vandaar de goedkope prijzen).
Heel vervelend dat je telefoon niet naar wens is natuurlijk, maar enkel het feit dat je toestel geen shake control heeft, hoeft nog niet te betekenen dat het een demo-toestel betreft. Het kan ook een softwarefout betreffen. Ik heb wel eens een toestel gekocht waar, in tegenstelling tot wat voor dat type gebruikelijk was, geen spelletjes op zaten.
Een software-update zal dit probleem zeker verhelpen. Hopelijk wordt je probleem snel opgelost.

WEBRELATIONSAA
Berichten: 98
Lid geworden op: 20 aug 2007 14:47

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

Overgestapt van Vodafone sim-only naar KPN sim only. Bestelling zeer snel verwerkt. Echter: GSMWeb meldt het nieuwe contract aan bij KPN met een door hen ingevulde porteringsdatum ruim voor het einde van het door hen zelf verkochte Vodafone abonnement. Vodafone voert de nummerportering prompt uit (ook niet netjes!) en presenteert mij de rekening daarvoor: 3 maanden abonnement zonder sim-only korting. Weg zorgvuldig uitgezochte voordeel!

Daarover bel ik GSMWeb en wordt volledig het bos ingestuurd: het was de schuld van Vodafone en KPN etc. etc. Nadat ik alle partijen gesproken heb en het helemaal zelf uitgezocht heb bleek het bovenstaande. Op mijn email is 6 weken niet gereageerd en dan 3 reminders later wordt ik vandaag weer het bos in gestuurd...Slecht! Maar ik geeft het niet op!
Erg vervelend dat een aantal zaken niet helemaal zijn gelopen zoals zou moeten. Ik wil graag kijken of ik iets voor je kan betekenen.
Als je dat wilt, kun je een mail met je mobiele nummer sturen naar het mailadres dat in mijn profiel staat.

Antoine
Vodafone Web Relations

konijn1981
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2008 23:46

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door konijn1981 »

ik ben ook tevreden over gsmweb. het is nu de wel de eerste keer dat ik een toestel besteld maar het is netjes binnen de gestelde tijd en helmaal nieuw afgeleverd. in eerste instantie had ik per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst van het toestel omdat ik dacht dat de eerste bestelling niet was doorgekomen. daar heb ik contact over opgenomen en ik heb er alsnog maar 1 ontvangen, dat vind ik goed van ze afgehandeld. ze zijn ook correct als je ze belt. ik ben er tevreden over maar zoals gezegd werd ligt het misschien ook wel aan de manier waarop je iets brengt. ik werk zelf in de dienstverlening en ik kan zeggen dat ook ik minder hard voor mensen zal lopen als ze onvriendelijk of soms zelfs onbeleeft tegen me doen.

Jeroen32Holland
Berichten: 151
Lid geworden op: 19 jun 2007 14:53

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Jeroen32Holland »

Ik sluit al 3 jaar contracten af voor mijn hele familie daar, en alles is altijd keurig geregeld, snel en voor vragen hebben ze een vriendelijke servicelijn.

Ik bestel er altijd simonly abbonementen voor mezelf en op naam van mijn familie, dan wordt het contract netjes thuis gestuurd en ze zijn ook scherp geprijsd.

Voor mij een dikke pluim voor gsmweb.nl

Cihangir
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mar 2006 10:27

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Cihangir »

Beste mensen,

Ik heb 2 weken geleden mijn abonnement verlengd van orange naar t-mobile flex met Nokia E90. Heb binnen 24 uur het contract ontvangen, netjes teruggefaxt en keurig e-mail ontvangen van de ontvangst. Daarna niets meer vernomen. We zijn nu 1,5 week verder heb al meerdere malen contact gehad met gsmweb maar ze geven de schuld aan t-mobile. Ze zeggen mij steeds dat het abonnement nog niet is verwerkt en dat ze er mee bezig zijn. Hoelang duurt het verwerken van een abonnement in godsnaam. Dit is nota bene een zakelijk abonnement. Bij het laatste gesprek heb ik te horen gekregen dat ik binnen 2 werkdagen te horen krijg of het rond hebben gekregen.

Ik geef ze die 2 werkdagen nog en dan schakel ik gewoon mijn advocaat in. Hebben ze zelf om gevraagd toch?

Cihangir

HenkJanSmits
Berichten: 28
Lid geworden op: 06 mar 2008 00:28

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door HenkJanSmits »

Beste GSM web,

Ik ben al jaren lid bij jullie heb heel veel €. 2.50 (500min) abonnementen afgesloten bij jullie nooit problemen met jullie gehad altijd keurig geholpen door jullie.
Krijg geregeld nog reclame aanbiedingen van jullie, dus ga zo door

Henk Jan Smit

Jeroen32Holland
Berichten: 151
Lid geworden op: 19 jun 2007 14:53

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Jeroen32Holland »

Idd prima bedrijf, nu ook weer een nieuw abbonement gekocht 300 min voor 7,95 van Telfort, mooie aanbieding, en weer prima verzorgd, met nummerbehoud, iddeaal!.

3 dagen is alles gegegeld, contract thuis gestuurd, en weer terug met bevestiging van de afspraak, perfect!

sdekkie
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2008 10:01

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door sdekkie »

Beste mensen

Ik heb op 03-03-2008 een telefoon met abbonementen gekocht bij gsmweb . Heb vervolgens de telefoon op gestuurd gekregen en deze bleek defect dus terug gestuurd.Nu 11-04-2008 heb ik nog steeds geen telefoon ze hebben hem op gestuurd naar een repaircentre wat i k al raar vind het gaat tenslotte om een nieuw toestel !!!
Maar vandaag weer gebeld en zeggen dat ze niets kunnen kon en wachten op repaircentre.Ik vind het echt slechte service en je wordt niet goed behandeld ze wimpelen alles maar af !!!!!!!!!!!!
SLECHTE SERVICE ZOU ADVISEREN ER NIETS TE KOPEN !!!!!!!!

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door roro25 »

wanneer heb je hem teruggestuurd? Als dat op bv 01-04-2008 is geweest kan het best zijn dat ze er nog mee bezig zijn.

Ik heb nog nooit problemen gehad met GSMWEB. Ik heb nu al een aantal kee naar tevredenheid mijn abonnement verlengd en neuwe toestellen gekregen.

sdekkie
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2008 10:01

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door sdekkie »

Ik heb de telefoon op 05-03-2008 reeds reour gestuurd!!

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door roro25 »

volgens art. 16.1 AV GSMweb hebben ze 4-6 weken de tijd voor een reparatie. Dus tot uiterlijk 16 april a.s.
Hebben ze dan nog neit gereageerd, dan kan je aan de bel trekken bij hen.

find_your_spot
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 apr 2008 10:58

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door find_your_spot »

Ik heb op 5 februari een Sony Ericsson besteld, bevestiging gekregen. Na 1 week opgebeld bleek dat de bestelling niet was doorgekomen.
Toen maar telefonisch opnieuw mijn bestelling gedaan, na 1 week opnieuw terug gebeld.
Ik moest maar geduld hebben. Vervolgens na nog 1 week trok ik het niet meer en heb doorgevraagd.

Nu bleek dat ze het toestel al 3 maanden niet meer hadden geleverd. (maar de aanbieding stond nog wel op de site) Ook de prijs die mij telefonisch werd verteld kam dik duurder uit.

Ik heb toen na 4 weken de koop geannuleerd en stop gezet. Tot me grote verbazing staat er 3 weken later een man op de stoep met het pakje, ik weigerde het aan te nemen.

Sindsdien niks meer van gsmweb gehoort.

Ik raad iedereen af om een aankoop te doen bij gsmweb, je word voor de gek gehouden en belazerd!

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door hharteman »

Ben al verschillende keren met GSMWEB in zee gegaan zonder problemen.
Nu mijn Orange gemigreerd naar T-moble Flex 45 met E-ten X800 en Route66.
Contract was geregeld in 2 dagen.
De PDA kwam 1 dag later, echter Route66 was niet op voorraad.
Deze kwam 2 dagen later, echter zonder memory.
Na contact met de helpdesk (dat vlot verliep met een lokaal nummer), was de volgende dag de memory ook aanwezig.
Geen klachten over dit bedrijf dus.

Enthofen
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2008 21:50

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Enthofen »

Met alle respect voor alle mensen die nog geen problemen hebben gehad met GSMWEB! (en ik hoop ook ECHT niet dat jullie die ooit zullen krijgen!) Want dan komt pas de ware aard naar boven!

Ze hebben absoluut geen respect voor mensen met klachten! Dit blijkt uit het feit:

- dat er erg lange wachttijden zijn voor de telefonische klanten?service?!
- dat de telefoonmedewerkers nonchalant gedrag vertonen.
- dat de telefoon drie keer ter reparatie is aangeboden en de telefoon drie keer NIET gerepareerd retour is ontvangen.
- dat na 15 min wachten op een medewerker van de klanten?service? van gsmweb en na 5 minuten verhaal te hebben gedaan je zonder pardon en zonder te vragen wordt doorgeschakeld met de technische dienst. (terwijl er net toch duidelijk is uitgelegd dat je de telefoon nu echt niet meer wil hebben)

De telefoon is dus nog steeds niet gerepareerd en we wenden ons nu maar tot de nokia garantie. Misschien was dat achteraf wel meteen de beste oplossing geweest!

Tot slot wil ik nog even kwijt dat de uiteindelijke oplossing TOCH afkomstig was van een van de medewerkers van de klanten?service? van GSMWEB! Deze wist mij namelijk te melden dat we de telefoon ook nooit via gsmweb hadden moeten bestellen maar gewoon via een andere winkel! (dit waren echt letterlijk de woorden van de medewerker!)

Bedankt nog medewerker, voor deze fantastische tip! Ik zal deze tip zeker meenemen in mijn volgende beslissing voor de aankoop van een nieuwe telefoon!!

mvg,

M Enthofen

meerst
Berichten: 143
Lid geworden op: 24 feb 2008 15:08

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door meerst »

Mij werd verteld door telefonische medewerkers dat mijn abonnement pas zou ingaan op het moment dat ik de complete order zou hebben ontvangen. Echter ging de simkaart al veel eerder in. Ik kreeg een mail dat mijn simkaart geactiveerd was. Toen ik belde, werd mij medegedeeld, dat dit slechts activatie was, maar dat mijn abonnement nog niet zou beginnen te 'lopen' Dat zou pas gebeuren bij het activeren van de sim op het netwerk. Dit bleek dus onjuist.(kortom ik heb dus 15 dagen abo betaald zonder te kunnen bellen, en dit gold ook voor sms blox+internet blox) Toen ik hierover een nette mail stuurde kreeg ik als antwoord:

'Helaas is het compenseren niet mogelijk een sim-kaart wordt alleen opgestuurd op het moment dat klant dat wil '

Dit was onwaar omdat ik als ik geweten had dat ik meteen moest betalen(wat ik zelf ook dacht maar de mederwerkers van GSMWEB vertelden mij anders, en wie ben ik dan?) had ik de SIM al gewild. Toen ik dit melde kreeg ik

Als u het zo goed weet dan hoeft u ons niet te vragen .
De sim-kaart wordt meteen geactiveerd en opgestuurd als u dat niet geloof dan houd het op.

Mijn reactrie dat dit nogal onbeleefd was werd niet gereageerd. Het leuke was, ik moest toen een grote order plaatsen van enkele tientallen aansluitingen. Ik heb deze mail toen naar de zakelijke desk gestuurd en verteld dat ik de order zeker NIET bij GSMweb zou plaatsen na mijn prive ervaringen...Toen waren ze ineens weer poeslief

wakuwaku
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mei 2008 01:24

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door wakuwaku »

Op 5 mei 2008 een HTC Touch Cruise gekocht met een Tmobile verlenging, jawel bij GSMWEB.nl.

Helaas was het een lang weekend, pinksteren, dus heb pas op 13 mei kunnen bellen.

Na 3 dagen een Bluetooth probleem, na 3 hard resets kan ik Bluetooth niet meer aanzettten en het toestel geeft een hardware fout.
13-5-2008 Gebeld met GSMWeb en krijg het nummer van HTC service.

13-5-2008 Gebelld met HTC word zeer vriendelijk in het Engels te woord gestaan en samen met de medewerker doe ik een hard reset, zonder resultaat.
Ik word erop gewezen dat mijn toestel DOA naar de leveancier toe kan, dit kan binnen 30 dagen na aankoop volgens Europese richtlijnen.

13-5-2008 Ik bel weer met GSMWeb en vertel wat HTC mij verteld heeft. Ik moet het toestel naar hen sturen zodat het gerepareerd kan worden, ze negeren de DOA.

13-5-2008 Ik bel weer naar HTC, krijg nu zelfs de toezegging dat GSMWeb naar hun kan bellen zodat ze de procedure uitgelegd krijgen.

13-5-2008 Wederom GSMWeb gebeld en gevraagd of ze voor mij HTC even wilde bellen, ik kreeg letterlijk te horen "wij gaan nergens achteraan bellen meneer", zeer onvriendelijk.
Ik moest hem maar ter reparatie opsturen met als gevolg dat ik hem weken kwijt ben.

13-5-2008 Situatie uitgelegd aan HTC, die moesten er wel om lachen, zoiets kon gewoon niet.
Ik ga nu de GSM persoonlijk naar Hasselt brengen, daar worden de reparaties gedaan, GSMWeb leek eerst erg goed maar maken hun 10 jarig bestaan niet waar!!

Mijn advies is dus ook koop hier niets, mij zijn ze kwijt als klant tenzij ze dit goed maken.

De HTC is nu opgehaald door de reparatie dienst in belgie en nu maar wachten.

Kan iemand mij vertellen wat mijn rechten zijn en wat ik verder kan ondernemen, nu denk ik dat ik een aantal weken kan wachten terwijl hij DOA was.

Kent iemand de eigenaar, zo ja mail me dan even ben er zeer in geinteresseerd als ik het zo mag uitdrukken.

Als dit niet netjes opgelost wordt is en blijft GSMWeb voor mij een knullig bedrijfje dat toevallig al 10 jaar bestaat, stelletje dozenschuivers!!

nytram
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mei 2008 10:50

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door nytram »

Ik al sinds dat het BEN was een abonnement bij T-Mobile (toen het nog BEN was).
Mijn nummer is altijd hetzelfde gebleven ivm werkzaamheden etc.
Ik wilde het abonnement verlengen met een nieuwe Samsung i780 telefoon en internet verbinding

Begin april 2008, na enig googlen kwam GSM Web als goedkoopste uit de bus.

Het contract dat ik thuis ontving heb ik netjes ingevuld en teruggestuurd op 16.4.8
Ik zag echter (nadat ik het had ingestuurd) dat het een verkeerd contract betrof (een nieuw contract, met nieuwe nummer etc) .

Ik heb toen direct GSM WEB gebeld.
Zij deelden mij mee dat zij er niets aan konden doen en mij aan de contractuele verplichting zouden houden. Het zou GSM WEB alleen maar geld kosten als het wordt geannuleerd

Rond 18.4.8 gesproken met T-Mobile afd. abonnementen
Daar heb ik met diverse mensen gesproken.
De medewerkers vertelde mij dat ik als klant het recht heb om het nwe contract/abonnement binnen 8 dagen na levering terug te sturen of de levering bij de deur te weigeren (levering tel Samsung i780 & nieuwe SIM)
T-Mobile zou mij dan geen kosten in berekening brengen (ik zou immers geen klant zijn)
Beide keren van de levering van TNT was ik niet thuis. De Telefoon is inmiddels teruggestuurd naar GSM WEB door TNT.
Ik ging ervan uit dat alles nu in orde was.

Echter heb ik nu toch een rekening ontvangen van T-Mobile.
21.5.8 heb ik gebeld met de afd. abonnementen van T-Mobile.
De call center persoon hield ruggespraak met een supervisor en ik kreeg te horen dat GSM WEN aan T-Mobile had moeten doorgeven dat het contract niet doorging. Ook deelden zij mij mede dat het een bekend probleem is bij GSM Web dat die dat dus niet doen, GSM WEB is de tussenpersoon en die is nalatig geweest (volgens T-Mobile). Het is blijkbaar een dermate probleem dat T-Mobile de direct sales persoon ervoor heeft die alle klachten in behandeling neemt omtrent GSM WEB.

In de tussentijd houdt T-Mobile mij wel aan de verplichting tot het betalen van het nieuwe contract (waarvan ik de SIM en telefoon dus niet heb). T-Mobile wilde geen toezeggingen doen of ik het geld dan nog zou terug krijgen. Ook konden ze geen mededelingen doen hoe lang het zou gaan duren.

Ik vind het wel merkwaardig dat het probleem met GSM WEB bekend is bij T-Mobile en ik destijds al niet was voorgelicht hierover door T-Mobile
Ik vind het vreemd dat ik nu dubbele rekeningen heb
Ik vind het vreemd dat ik mij aan de regels heb gehouden (niet aannemen van de levering) en ik ondanks dat toch rekeningen krijg van T-Mobile (ik ben al zo lang klant van ze en heb hun kas behoorlijk gespekt)
Ik vind het vreemd dat ik de dupe wordt van een geschil tussen T-Mobile en de dealer GSM WEB.
Waarom er blijkbaar zo veel problemen zijn met deze dealer worden er toch nog zaken mee gedaan?
Waar is mijn positie van klant?
Waarom mag ik bij T-Mobile niemand spreken die er beslissingsbevoegdheid over heeft?

Persoonlijk werkte ik al in het buitenland voor call centers bij grote multinationals nog voordat Nederland dit fenomeen kende. Ik heb hele andere manieren geleerd over hoe je met klanten omgaat.

Harut
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mei 2008 12:36

Re: www.GSMWEB.nl

Ongelezen bericht door Harut »

Ben vaste klant bij GSM-WEB, antaal manden terug heb ik mijn abonnement verlengd met een LG Viewty. Helaas werkte het toestel na ong. drie manden niet goed meer. Contact gehad met GSM WEB en het toestel opgestuurd ter reparatie, na drie weken het toestel terug gekregen met hetzelfde probleem. Dus volgens mij hebben ze niks gedaan. Contact opgenomen met GSM WEB en gevraagd wat ze dan gerepareerd hebben, dat hebben ze mij niet kunnen vertellen. (wij hebben het toestel naar de reparatieafdeling gestuurd en weer terug gekregen met de mededeling dat het toestel gerepareerd is), dit kan toch niet? En ze wisten mij te vertellen dat ik hem opnieuw ter reparatie moest opsturen, op mijn vraag wat de garantie zou zijn dat ik hem deze keer wel gerepareerd terug krijg gaven ze mij geen normale antwoord (we sturen hem opnieuw ter reparatie). Nu ben ik twee keer verzendkosten kwijt en ong. 6 a 7 weken mijn toestel en heb ook nog geen garantie dat ik het gerepareerd terug krijg. Ja wat mij betreft dan is het toch gedaan met dit bedrijf, dan wil je toch nooit meer iets kopen bij z'n bedrijf?
Heeft het zin om gelijk een klacht in te dienen bij GSM WEB? en zijn ze niet verplicht om mij een nieuwe toestel te geven en ook nog de verzendkosten terugbetalen?

Gesloten