LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] @home sluit je af!

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
kasjacek
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 feb 2008 16:50

@home sluit je af!

Ongelezen bericht door kasjacek »

Dat ik zou worden afgesloten dat wist ik en wel per 1 april 2008 zou ik geen radio en tv signaal meer ontvangen.
Maar vandaag op 25 maart om circa 14:00 uur had ik ineens geen beeld meer. Ik bellen met @Home 0900 0740 en daar vermeld dat ik geen beeld had. Zij zouden een monteur ernaar laten kijken. In de tussen tijd ben ik nog naar het ziekenhuis geweest en mijn vrouw had in de tussentijd de brievenbus geleegd. En jawel hoor, door lag een kaartje van @Home in met de mede deling dat we waren afgesloten van de kabel. Ik weer bellen met de helpdesk met de vraag of het normaal was om je voor het einde van het contract wordt afgesloten? Ik heb nl. tot en met 31 maart 2008 betaald voor het radio- en tvsignaal! Verder vermelde ik dat als zij het niet zouden herstellen ik geld zou terug eisen voor niet geleverde diensten.
Eens kijken of zij ook zo snel zijn met terug betalen als zij het ook van de rekening halen?
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Alweer een klacht waar @Home trots kan zijn.

Gesloten