LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internet tool woekerpolis

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Internet tool woekerpolis

Ongelezen bericht door Radar »

Anderhalve maand geleden besteedde Radar uitgebreid aandacht aan pensioenverzekeringen en de hoge kosten die worden ingehouden. Consumenten van diverse pluimage sloten dergelijke verzekeringen af.

Radar blikt terug, maar ook vooruit. Want voor 1 april krijgt iedereen met een beleggingsverzekering een overzicht waarop duidelijk staat welke kosten in 2007 zijn ingehouden. Radar heeft een internet tool ontwikkeld (wordt maandag gelanceerd) waar mensen de gegevens van hun overzicht kunnen invullen. Doel; inzicht krijgen in de kosteninhoudingen van verzekeraars.

Maandag in Radar, 20.30 Ned1
Laatst gewijzigd door Radar op 01 apr 2008 10:00, 3 keer totaal gewijzigd.

ace1963
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 nov 2007 17:14

Re: Internet tool woekerpolis

Ongelezen bericht door ace1963 »

wAAR IS DAT INTERNET TOOLTJE DAN?

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: Internet tool woekerpolis

Ongelezen bericht door Shine »

Lezen!!!
een internet tool ontwikkeld (wordt maandag gelanceerd)

shiba

Re: Internet tool woekerpolis

Ongelezen bericht door shiba »

morgenis het een april dus ik denk geen internet tooltje

axasjaak
Berichten: 233
Lid geworden op: 20 sep 2007 12:24

Re: Internet tool woekerpolis

Ongelezen bericht door axasjaak »

Beste mensen ,
Kunt u mij mededelen wat de consument te doen staat als er per 1 april geen opgave van de kosten werd ontvangen ?

Mauve
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2008 21:09

Re: Internet tool woekerpolis

Ongelezen bericht door Mauve »

Tijdens de uitzending werkte de pensioen tool wel. De door andere bezoekers ingevulde gegevens (financiële, naw, emailadres) waren voor mij, en dus voor iedereen, lange tijd zichtbaar. Onvoorstelbaar dat dit heeft kunnen plaatsvinden.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Internet tool woekerpolis

Ongelezen bericht door jor »

Helaas begaf het tooltje het vrijwel direct, wees er maar van overtuigd dat dit snel word opgelost.

Mvg Jor.

eelko00
Berichten: 11
Lid geworden op: 31 mar 2008 22:58

Re: Internet tool woekerpolis

Ongelezen bericht door eelko00 »

Ook ik kwam poogde enkele malen mijn gegevens in te voeren in deze tool.
Met grote verbazing kwam ik erachter dat er vele ggevens al waren ingevuld. Het bleek dat ik vrij toegang had tot gegevens van andere gebruikers van deze tool. Zelfs naam, adres en telfoonnummers kwamen zonder moeite op mijn scherm. Erg pijnlijk hoor !! Dit zou niet moeten kunnen. !!!!!

tetje
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 nov 2006 10:00

Re: Internet tool woekerpolis

Ongelezen bericht door tetje »

Waarom blijft de tool hangen bij 33%? Er staat iedere keer: vul een bedrag van 10.000 of 100.000 in. Nou zo hoog is mijn verzekering niet.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Internet tool woekerpolis

Ongelezen bericht door Radar »

Geachte forumgebruikers,

Wegens een technisch mankement is de tool momenteel off-line. Onze excuses hiervoor.Momenteel werken wij aan de reparatie van de tool. De redactie doet er alles aan om de tool zo snel mogelijk weer online te krijgen.

Met vriendelijke groet,

TROS Radar

Frits Lavell
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2007 22:29

Re: Internet tool woekerpolis

Ongelezen bericht door Frits Lavell »

Beste Radar redactie

Wat mij opvalt in de discussie over de kosten die ingehouden worden op de woekerpolissen dat er geen aandacht wordt besteed aan de rentekosten van de hypotheek. In mijn geval is er sprake van dat ik 0,2 % extra rente op de hypotheeksom moet betalen omdat ik van dit product gebruik maak. En dat is over de hele looptijd van de hypotheek toch ook zomaar 5000 euro. Mijn mee groei hypotheek ABNAMRO is waarschijnlijk nog niet als woekerpolis aangemerkt, maar de kosten die ingehouden worden liegen er ook niet om. Ik kom zonder rekening te houden met de overlijdensrisicoverzekering tot meer dan 20%.

reddud
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 apr 2008 15:40

Re: Internet tool woekerpolis

Ongelezen bericht door reddud »

Ik doe mee als lid van het testpanel. Nu wordt mij gevraagd de tool in te vullen. Van de week bleef hij nog op 33% hangen met de vraag een bedrag in te vullen tussen -10.000 en ? (dit bedrag ben ik even kwijt). Dit was niet mogelijk om verder te gaan, welk bedrag je ook invulde. Nu is de opmerking er bij geplaats geen punten te gebruiken, alleen een komma bij de decimalen en ook nu weer blijft de tool bij 33% hangen, terwijl ik precies doe wat er staat. Is dit programma wel voldoende door jullie getest? En weten jullie hiervan. Ik vind er ook geen enkel bericht van jullie kant over.

mirjamwe
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jan 2008 21:26

Re: Internet tool woekerpolis

Ongelezen bericht door mirjamwe »

Beste Radar,

Zelf wilde ik de tool ook invullen, krijg een foutmelding.(dat de waarde tussen de 0 en 30.000 moest liggen).
Nou ben ik in de code gaan kijken en kwam erachter dat bij veld v015 bij elke ingevulde waarde, deze foutmelding aangegeven werd.
Verder dan de 33% kan ik niet komen.
Misschien kan er iets aan gedaan worden?

met vriendelijke groeten en alvast bedankt

Gesloten