LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blokkeren rekeningnummers van Oxxio

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
alwi
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 nov 2006 15:44

Blokkeren rekeningnummers van Oxxio

Ongelezen bericht door alwi »

In juli 2007 kwam er via rechtsbijstand een einde aan het drama OXXIO (dacht ik). Het betrof een eindafrekening 2003 en 2004, die ik niet betaald zou hebben. Heb toen een blokkade op de rekening gezet, maar die blijkt maar 1 jaar geldig geweest te zijn want nu heeft Oxxio op 1 april (geen grap) € 1425,-- van mijn rekening geïncasseerd voor de niet betaalde eindafrekeningen 2003 en 2004. Inmiddels zit er weer een blokkade op de rekening (nu voor onbepaalde tijd) en heb het bedrag laten storneren.
Het hele circus begint weer opnieuw terwijl ik in het bezit ben van een excuusbrief van Oxxio.
Dus juich niet te vroeg want dit begint gewoon op pesten van ex-klanten te lijken.

AGGB
Berichten: 371
Lid geworden op: 20 jan 2008 13:23

Re: Blokkeren rekeningnummers van Oxxio

Ongelezen bericht door AGGB »

Zie topic Blokkade OXXIO banknummers,

walter72
Berichten: 55
Lid geworden op: 13 feb 2006 12:25

Re: Blokkeren rekeningnummers van Oxxio

Ongelezen bericht door walter72 »

Hmm,
wat een drama! :twisted:
Ik heb zelf mijn portie drama al met Eneco achter de rug. Buiten dit forum om. Maar doet je rechtsbijstandsverzekering nog iets voor je? Het is nogal een bedrag!
Ik snap niet dat er niet ingegrepen word bij Oxxio, ik neem zelf gas en electra af via Oxxio. Tot op heden relatief zonder problemen. Als ik dit zo hoor zit ik wederom bij een bagger maatschappij. Zucht

alwi
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 nov 2006 15:44

Re: Blokkeren rekeningnummers van Oxxio

Ongelezen bericht door alwi »

Rechtsbijstand heeft het dossier weer heropend en een brief aan Oxxio geschreven (met kopie van de excuusbrief van Oxxio) dat alles al betaald was en waarom er nu weer afgerekend moet worden.
De eerste keer waren het 2 eindafrekening van 2003 en 2004 maar nu hebben ze er 1 rekening van gemaakt met beginstand 2003 en eindstand 2004. Wel gek dat ze mijn betaalde rekeningen blijkbaar niet meer hebben maar de meterstanden van 2003 en 2004 wel tevoorschijn kunnen toveren en die nu (in 2008) opnieuw willen afrekenen.
En zonder een incassomachting wordt het hele bedrag in 1 keer geincasseerd, dat zijn gewoon oplichters praktijken.

Gesloten