LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] We zijn eruit. Keuken besluit genomen, nobilia

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
meerst
Berichten: 143
Lid geworden op: 24 feb 2008 15:08

We zijn eruit. Keuken besluit genomen, nobilia

Ongelezen bericht door meerst »

Toch geen nobilia +atag apparatuur, en het goedkoopste M systems fornuis(wel mooi trouwens)

Besloten om te gaan voor

Ariston 90 CM fornuis(met thermokoppel, en de oven gaat uit na de ingestelde tijd, had de m systems(in onze prijsklasse) niet

Vaatwasser/koel-vries/35Dba schouw FAGOR

Keuken van het merk TRISTAR?

Dekker werkblad, met half hout.half rvs afwerking aan de zijkant.

Iedereen bedankt voor de adviezen, maar gezien ons budget voor deze combi gekozen.

pufje
Berichten: 164
Lid geworden op: 20 mar 2008 22:24

Re: We zijn eruit. Keuken besluit genomen, nobilia

Ongelezen bericht door pufje »

Tja, sterkte !!

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: We zijn eruit. Keuken besluit genomen, nobilia

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Als u voor hetzelfde bedrag een Tristar heeft weten te "scoren" is het een goede keuze.

Moet wel even kwijt dat ALLE M-system fornuizen uitgestelde start en programmeerbare looptijd op de oven hebben, dus die "verkoop-opmerking" klopt niet.

Fijn dat u geslaagd bent (zeker geen foute keuze geweest!), succes en groeten.

meerst
Berichten: 143
Lid geworden op: 24 feb 2008 15:08

Re: We zijn eruit. Keuken besluit genomen, nobilia

Ongelezen bericht door meerst »

Wel, het was bij deze keukenzaak geen verkooparugment. Mij werd medegedeeld bij Edmon in Beverwijk dat de M system dat NIET had. Dat dit enkel op hele dure versies zitten...

Daarom eigenlijk voor deze combi gekozen...

En pufje, bedankt. Zal wel goedkomen. Heb nu in dit huis een bouwmarkt keukentje wat al jaren goed dienst doet.

Ik weet dat er ongetwijfeld keukens zijn van 15.000euro die echt helemaal geweldig zijn. Echter niet iedereen heeft dat er voor OVER. Sommige mensen nemen genoegen met een keuken van 6500euro.

En zelfstandigste, de offerte is nog niet getekend, er moet nog wat veranderen, maar daar komen we uit(denk ik) bedankt voor je advies. Heb ik meer aan gehad dan pffff pufje :)

(maxx had trouwens ook nuttige info op dit forum)

kzin
Berichten: 216
Lid geworden op: 12 aug 2005 19:22

Re: We zijn eruit. Keuken besluit genomen, nobilia

Ongelezen bericht door kzin »

De kop is wat verwarrend, lijkt net of je voor Nobilia had gekozen. Ik denk inderdaad dat je hier tevreden over kan zijn.

Gesloten