LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort goede keuze

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
adsl2

Telfort goede keuze

Ongelezen bericht door adsl2 »

Ik volg de berichten over telfort.

Mij is opgevallen dat er maar eigelijk 2 personen over telfort klagen en Nogeda als neutraal persoon commentaar leverd
TdeHond en Helfort hebben nare ervaringen met telfort.

Niemand heeft verder gereageerd dus kan er eigenlijk geconcludeerd worden dat telfort toch wel een goede keus is als provider

Ik overweeg dan ook om van planet over te stappen naar telfort
Snellen en Goedkoper

Jeroen32Holland
Berichten: 151
Lid geworden op: 19 jun 2007 14:53

Re: Telfort goede keuze

Ongelezen bericht door Jeroen32Holland »

Ik heb al 3 jaar telfort mobiel en bevalt mij prima, heb net weer een abbonement afgesloten 300 minuten voor 7,95 p maand voor 2 jaar dit keer, ik verwacht dat de prijzen niet zoveel zullen zakken.

Wel jammer dat ze het samenbellen niet meer hebben van 500 minuten p maand voor 2.50 euro voor alleen telfort en huistelefoon, dat was helemaal een koopje, daar was ik helemaal content mee :wink:

ditvindenwijervan.nl
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 mar 2008 11:48

Re: Telfort goede keuze

Ongelezen bericht door ditvindenwijervan.nl »

2 weken geleden hebben we telfort telefonie en internet aangevraagd en nu leveren ze op 17 April al de aansluiting voor internet, tot nu toe gaat alles dus nog naar wens, even afwachten hoe het verder gaat verlopen met het bellen en verbinding van internet.

grem
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2008 21:17

Re: Telfort goede keuze

Ongelezen bericht door grem »

Wij hadden eerst Tiscali als provider. Deze is medio januari 2008 door Telfort overgenomen en sinds die tijd hebben wij problemen met onze verbinding. Ten eerst is de verbinding trager geworden, terwijl toegezegd was dat wij onder dezelfde voorwaarden zouden overgaan.
Daarna heeft tot tweemaal toe heeft onze verbinding eruit gelegen, éénmaal vier dagen en éénmaal negen dagen. De schuld lag bij Telfort, maar een excuus is niet gemaakt.
Het heeft ons alleen maar een hoop ergernis en een hoop telefoonkosten gekost. Voordat je iemand van de helpdesk daadwerkelijk aan de lijn krijgt ben je minimaal 15 minuten verder en voordat je opgehangen hebt ben je tussen de 20 en 45 minuten kwijt. Reken maar uit wat dat kost per minuut!!!
:evil: :evil:

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Telfort goede keuze

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Heb sinds vandaag Telfort. Ik haal lachend 2 megabit per seconde met downloaden van usenet en kan daarbij ook nog lachend naar streams kijken en internetten. Waar ik bij dat *** KPN voor 80 euro nog geen 12 megabit verbinding haalde is dit natuurlijk perfect voor die twee tienen.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort goede keuze

Ongelezen bericht door TdeHond »

Quote Eddie 2
perfect voor die twee tienen.
----------------------------------------------------------------

[ Fouten worden gemaakt.]
Telfort heeft dit tot een kunst verheven!

Vandaag kregen wij i.p.v. het lang verwachte excuus van Telfort een dreigbrief van Telfort. Dit ter begeleiding van een onterechte factuur.

Er was mij een betalingsherinnering gestuurd die ik uiteraard nooit ontvangen heb, Ik zou nu euro: 2.99 moeten betalen. Indien ik dit
niet zou doen dan wordt per 30 april 2008 internet afgesloten.

Er staat niet bij hoe ze dat denken te doen bij iemand die nooit klant bij hen is geweest en dat ook nooit zou willen zijn.

Bovendien heb ik volgens mijn bankafschrift op 6-02-08 het boven vermelde bedrag betaald.

Het lukte mij uiteraard niet om via betaalbare of gratis nummer het bastion Telfort te nemen. Een ieder die ik sprak wil dat ik hun dure 0900 nummer bel.
Ik heb aangekondigd dat ik hun huidige ludieke akties op de diverse forums zou vermelden en stuur nog maar eens een mailtje naar dit gerenommeerde bedrijf.
:evil:

Perfect voor een dikke O !!!!!!!!!!!!!!

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Telfort goede keuze

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Lullig voor je. Ik lach mij de ...... internet hier voor 2 tientjes per maand en een downloadspeed van 1990 kb/s heb ik met KPN nog nooit gehaald hoewel ik er 80 euro per maand voor moest betalen. Heb wel de mazzel dat ik naast de centrale woon.

roko72
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 mar 2008 01:22

Re: Telfort goede keuze

Ongelezen bericht door roko72 »

ik heb sinds 1 april ook Telfort, en ik ben er heel content mee.

ik had eerst KPN, maar dat is wel érg duur.

alles is goed gegaan met de overstap / overname.

een tevreden klant

roko

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort goede keuze

Ongelezen bericht door TdeHond »

quote
Geplaatst op 19 Apr 2008 00:22 door roko72
ik heb sinds 1 april ook Telfort, en ik ben er heel content mee. ]

Sterkte. Zie forum Telfort stapelt fout op fout.

Hopelijk blijft bij u alles goed gaan en wilt u in de toekomst niet van provider veranderen.

Paulvl
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 dec 2007 19:52

Re: Telfort goede keuze

Ongelezen bericht door Paulvl »

Maar twee personen die klachten hebben over Telfort? Wellicht goed ook eens eerder in het forum te kijken. En goede tip. Kijk ook eens op andere forums. Telfort is gewoon een grote klantonvriendelijke puinhoop. Ze weten niet wat service is. reageren niet of slecht en dwingen je er min of meer toe gebruik te maken van het dure servicenummer. Zo kan ik ook goedkope abonnementen aanbieden.
Ik heb veel ervaring met dienstverleners. Maar Telfort is wel het dieptepunt.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort goede keuze

Ongelezen bericht door TdeHond »

Quote
Ik heb veel ervaring met dienstverleners. Maar Telfort is wel het dieptepunt.
__________________________

Zie o.a. Internetproviders subforum Telfort maakt fout op fout.
Ik maak u tevens attent op het stappenplan wat dankzij * positieve * bijdragen van forumleden is ontwikkeld. Mocht u een probleem hebben met Telfort of als u van provider wilt veranderen, vindt u daar nuttige tips.

Wie tevreden is, wens ik alle goeds, wie problemen heeft, zie stappenplan :!:

DiDaS
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 apr 2008 11:00

Re: Telfort goede keuze

Ongelezen bericht door DiDaS »

Telfort een goede keuze? Wacht maar tot je gaat verhuizen...
Wat? Heb je een oud-Tiscali Telefoon en Internet abbonement en wil je buiten de regio verhuizen?

Dan heb je opeens een totaal ander abbonement nodig, regelen zij dat niet voor je, registreren ze niet dat het NIET ONTVANGEN VAN TELEFOON een technisch mankement is (ala helpdesk: "Er is hier niet aangegeven dat er een Technisch onderzoek is gestart"). Waardoor je je abbonement na 3 maanden wanprestatie niet kunt opzeggen, maar moet wachten tot het abbonnement verloopt in september.

En dan kun je denken: Misschien heb je het niet duidelijk genoeg gezegd... Nou, ik heb al ruim 100 euro verbeld aan die helpdesk. Mind you dat het niet alleen 30 ct per minuut is, maar omdat de telefoon niet werkte er ook nog eens de mobiele kosten a 60 cent per minuut (als het niet meer is) boven op komen. Of met andere woorden: Ik denk dat ik het wel vaak genoeg heb aangegeven.

Ik hoor nog steeds de helpdeskdame van Tiscali zeggen, toen ik een paar maanden voordat ik ging verhuizen belde, "Oh, dan moet u tegen die tijd maar weer bellen, als het eenmaal Telfort is, dan is het met 1 druk op de knop geregeld." Ha! Yeah right!

Ohja... Internet van Telfort... Jahoor dat was wel aardig... Maar dat van UPC ook en dat was in 1 keer goed (!!!!). Naast het feit dat de telefoon OOK in 1 keer werkte EN dat we nu gratis digitale tv hebben. Ik zou zeggen: Exit Telfort. Welcome UPC.

En dat geregel? Ik heb een stop gezet op de automatische incasso en ga nu waarschijnlijk een leuke brievenwisseling (als ze voor de verandering eens reageren) beginnen en tjah, misschien belandt het dan bij de rechter. Ik denk niet dat zij gelijk krijgen. Ik heb genoeg contact opgenomen.

Dat zijn mijn ervaringen met Telfort.

Gesloten