LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reclame post van Sponsor/Postcode/Bank loterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
kevertje
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 mar 2008 10:22

Reclame post van Sponsor/Postcode/Bank loterij

Ongelezen bericht door kevertje »

Het laatste jaar is de reclame stukken die wij per post krijgen van de SponsorLoterij / PostcodeLoterij en Bankgiro loterij ver10voudigd.

Alles waar we niet om vragen (en dat is 99.9%) sturen we ongeopend retour met het verzoek erop dat we geen reclame wensen te ontvangen.
We hebben 1 postcode-lot en that's it.

Wat kan hier aan gedaan worden ?

Goede doelen prima maar ELKE WEEK een envelop van die loterijen dat je zo fantastische prijzen hebt gewonnen als je reageert is te gek.

Ik ben in staat die loterij op te zeggen maar dan weet je dat je postcode wint natuurlijk.

Kan de overheid hier niets tegen doen ?
Alles moet CO2 OK tegenwoordig maar dit is toch ook vervuiling ?

fonzie73
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2008 18:35

Re: Reclame post van Sponsor/Postcode/Bank loterij

Ongelezen bericht door fonzie73 »

Goh, ik dacht dat ik de enige was die hier last van had.
Ik heb zo'n mooie NEE / JA sticker op de brievenbus en ik ben dan ook eigenlijk wel van mening dat de post ook onder die noemer NEE moet gaan vallen.
Wat een gigantische post krijg je toch van deze organisatie's met dat je met spoed moet reageren voor een bepaalde datum om NOG meer kans te maken op prijzen.
Deze post gaat bij mij meestal direct de papierbak in.
Maar voordat je het week ligt de volgende loterij al weer op je mat.

Ben het met je eens dat hier echt iets aan gedaan moet worden.

wiedanwel
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 feb 2008 12:30

Re: Reclame post van Sponsor/Postcode/Bank loterij

Ongelezen bericht door wiedanwel »

Alles moet CO2 OK tegenwoordig maar dit is toch ook vervuiling ?
Niet alleen dat, maar als ze nou eens minder reclame maken.
Die kosten samen is ook een grote prijs !!

Of dat geld kunnen ze beter aan een goed doel schenken want ik denk dat de meeste mensen die post/reclame direct bij het oud papier gooien.

kevertje
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 mar 2008 10:22

Re: Reclame post van Sponsor/Postcode/Bank loterij

Ongelezen bericht door kevertje »

Begin nu ook al reclame-email van ze te krijgen !
[email protected] is er voor ongewenste reclame in dit geval want het is via tripolis verstuurd.

Jeroen32Holland
Berichten: 151
Lid geworden op: 19 jun 2007 14:53

Re: Reclame post van Sponsor/Postcode/Bank loterij

Ongelezen bericht door Jeroen32Holland »

Ze blijven maar stalken en stoppen niet ook al stuur je het terug, ze blijven gewoon sturen :cry:

ruitenheer
Berichten: 431
Lid geworden op: 19 jun 2005 13:37

Re: Reclame post van Sponsor/Postcode/Bank loterij

Ongelezen bericht door ruitenheer »

Om kosten te besparen kijken ze niet naar teruggekomen post. Je moet op zoek naar een "echt" adres. Dat staat soms verstopt in de brief.

Een andere optie is het antwoordstrookje insturen, met duidelijk daarom NEE gezet en alle opties en het akkoordgaan doorgestreept. Geef ze geen kans je strookje serieus te nemen.

En als laatste optie die ik heb gebruikt was het kopieren van het antwoordstrookje en die in een gekopieerde envelop terugsturen. Ik krijg al een paar weken geen post van de pcl. Ben benieuwd of het blijvend is.

Gesloten