LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Specsavers.

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.

Ook problemen met Specsavers?

Ja
2
29%
Nee
5
71%
 
Totaal aantal stemmen: 7

Wheeler
Berichten: 148
Lid geworden op: 25 aug 2005 01:20

Specsavers.

Ongelezen bericht door Wheeler »

Wie heeft er ook grote problemen met Specsavers?

Afspraken niet nakomen, verkeerde glazen in de bril en ga zo maar door.

Zeer lange levertijd van de bril, wij hebben 2½ maand zitten wachten terwijl was afgesproken dat de brillen binnen 14 dagen klaar zouden zijn, maar helaas, niets is minder waar.

En dan als klap op de vuurpijl, alles vooruit betalen!

MU
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2009 17:15

Re: Specsavers.

Ongelezen bericht door MU »

Ik ben gisteren terug geweest bij SPECSAVERS.
Waardeloos.
Heb er 1 1/2 jaar geleden een Zonnenbril en een gewone bril gekocht.€ 388,--. Varifocaal en ontspiegeld glas.
Gewone bril onder de krassen.
Geen garantie meer.
Altijd erg zuinig en voorzichtig mee omgegaan.
Er werd toen verteld met water spoelen en met een theedoek afdrogen. Of het doekje wat er bij zit. Altijd netjes gedaan.

Tja kan een nieuwe bril kopen. U heeft maar 1 jaar garantie!
Wat een waardeloze service.
SPECSAVERS NOOIT MEER.......!!!

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Specsavers.

Ongelezen bericht door plumber »

Na ruim 65 jaar zonder bril moest ik er een 1/2 jaar geleden
ook aan geloven.Bij die zaken geweest die steeds reclame maken op
tv maar had ik geen goed gevoel over.Bij een echte opticien geweest
heb dus een bril van 1200€ met alles erop en eraan.Lezen kijken
glazen kleuren mee met het licht in een woordt perfect.
Moest ff wennen aan lezen en kijken maar gaat steeds beter.
Liet van de week bril vallen stukje uit het glas maar was niet hinderlijk.
Glas was 450€per stuk dus dan bedenk je het wel eens.
Toch ff terug naar de winkel.Nou geen probleem hoor zit
een nieuw glas in kosten :nou hardstikke bedankt hoor.
Dus nihil.
Ga toch naar een echte opticien.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Specsavers.

Ongelezen bericht door D1RK »

Deze winkels zijn zelfstandige ondernemers binnen een formule met gezamenlijke inkoop en reclame dus plaatselijk van zeer matig tot perfecte service.

Ook Hans Anders heeft dit probleem, maar daar meer matige winkels en minder goede, maar er zitten daar zelfs goede tussen die ondanks de lage prijs toch service gaven!

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Specsavers.

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Heb geen ervaring met Specsavers maar vind die reclames van hen zo verschrikkelijk irritant, dat ik daar nooit een voet over de drempel zal zetten. Slaat helemaal nergens op. Ga al paar jaar naar Eyewish en bevalt me prima, kwaliteitsprodukten en prima service!

Bornsky
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2009 16:51

Re: Specsavers.

Ongelezen bericht door Bornsky »

Ongeveer 3/4 jaar geleden heb ik nieuwe harde lenzen en een bril gekocht bij Specsavers.

Normaliter gaan harde lenzen 3 tot 5 jaar mee, nu is mijn rechter lens gisteren bij het inzetten gebroken (wat ik al vreemd vind). Je zou kunnen zeggen dat een organisatie instaat voor de garantie en vervanging van deze essentiële producten en een goede service levert aan haar klanten, maar nee.....

Vandaag heb ik gebeld met mijn filiaal van Specsavers en het probleem voorgelegd. Er was meteen betrokkenheid en er werd gezegd dat ze de nieuwe lens wegens de levertijden helaas donderdag binnen konden krijgen. Voordat het gesprek en blijkbaar ook een bestelling was afgelopen heb ik de vraag gesteld of vervanging van de lens nog onder de garantie valt. hierop kreeg ik de reactie: "nee we geven alleen garantie op brillen of op zachte contactlenzen dus u moet 90 euro betalen voor een nieuwe lens". Hierop heb ik kennis gegeven geen bestelling te willen plaatsen (welke ik ook nog niet gedaan had) en uitgelegd dat ik het niet eens ben met deze werkwijze. Er werd kennis gegeven dat er helaas geen andere opties zijn. verder is het gesprek afgerond met: " We zetten je optie voor een nieuwe lens alsnog vast".

Voor mij hoeft het niet meer met deze organisatie, mits wordt aangegeven dat er wel garantie is op mijn lenzen en dat mij de verkeerde informatie is overgebracht.

Uitgaande dat dit niet gebeurd, zeg ik nooit meer deze organisatie met een beperkte service graad.

simo84
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2009 18:11

Re: Specsavers.

Ongelezen bericht door simo84 »

Hoi,

Vandaag ging ik voor de tweede keer met me montuur terug na Specsavers Doetichem. Vorig jaar aug heb ik een prachtig montuur gekocht met steentjes alleen de steentjes vielen er na een tijdje allemaal uit. Daarna terug gegaan voor nieuw montuur die ik uiteraard kreeg want tja dat was niet de bedoeling. Ze hadden nog nooit klachten gehad van dat montuur.

Nu vandaag ging ik weer met me 2e steentjes montuur na specsavers want de steentjes waren er weer voor de helft uit.
Ik wou nu toch liever een ander montuur helemaal omdat de mevrouw daar zei dat ze erg veel problemen hadden met dit montuur omdat de steentjes eruit vielen.
Nouja dat kon maarja dan moet ik de glazen er wel bij betalen.....dat is voor mij 305 euro!!!!!

Dus ik moet maar 305 euro betalen voor iets waar ik niks aan kan doen.
Nee dat is lekker zaken doen.
Ik heb een dus een bril die ik alleen thuis op doe als ik alleen ben want ik schaam me rot ...omdat de helft van de steentjes eruit ligt.

Sterl
Berichten: 27
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:48

Re: Specsavers.

Ongelezen bericht door Sterl »

Specsavers stuurt zulke verschrikkelijke reclame de wereld in dat ik er geen klant zal worden.

Gesloten