LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] groepsprocedure geschorst

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
leeuwtje
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 mei 2005 13:47

groepsprocedure geschorst

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Onze groepsprocedure (groep 3, rolnummer 2004-28211)) tegen Dexia verloopt via Holla Poelman van Leeuwen Advocaten. Omdat ik van dit advocatenbureau weinig of geen nieuws krijg en ze op vragen m.b.t. de voortgang van de procedure niet reageren heb ik zelf maar eens met het team effectenlease van het gerechtshof in Amsterdam gebeld. Val onder de categorie eegaleaser, op tijd vernietigd en tijdig opt-out ingestuurd. Wacht dus al een poos op een voorstel van Dexia. Het team effectenlease deelde mij hedenochtend mede dat onze groepsprocedure geschorst is. Daar ben ik met vele anderen lekker mee.

Wie kan mij aangeven hoe nu verder? Via mijn advocaat verwacht ik niet meer zoveel. Krijgen we alleen maar standaard nieuws en een acceptgiro van één keer in de zoveel maanden.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: groepsprocedure geschorst

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Leeuwtje bereid je er maar vast op voor dat het nog heeeeel lang kan duren bij Holla Poelman.
En dat voor het geld wat iedereen al betaald heeft, ze moeten zich schamen :evil:
Wij hebben 2 jaar geleden al geschikt en nog steeds krijgen wij, net als alle anderen, bericht als er wat is.
En het laatste bericht is al lang geleden.

Dit is een voorbeeld van het slecht op orde hebben van je administratie.

Rasputin1
Berichten: 125
Lid geworden op: 10 aug 2005 19:53

Re: groepsprocedure geschorst

Ongelezen bericht door Rasputin1 »

en ze op vragen m.b.t. de voortgang van de procedure niet reageren
Ik zit ook in een van de groepen en heb deze week een e-mail gezonden (voor het eerst) naar mevr. Welles. Binnen twee dagen had ik onderstaand antwoord:

Dexia heeft mij bericht dat zij alle deelnemers aan de groepsprocedure tegelijkertijd een voorstel zal verzenden en dat deze voorstellen door ons kantoor zullen worden ontvangen.

Zij heeft mij tevens bericht dat de juristen die deze voorstellen dienen op te stellen, hier nog niet aan toegekomen zijn. Ik heb afgelopen maandag medegedeeld dat, indien ik de voorstellen deze maand niet ontvangen heb, de procedure zal worden voortgezet.

Tevens heb ik Dexia bericht dat ik het uitermate onfatsoenlijk vind dat zij u en ondergetekende voorspiegelt dat de voorstellen medio mei en vervolgens twee weken tot een maand later zullen worden ontvangen, en hier dan – zonder enige vorm van communicatie – niet aan voldoet.

U hoort iets van mij zodra ik meer weet.

Gesloten