LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat is een realistische prijs voor een Boretti

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
(G)e(W)e(TE)n
Berichten: 137
Lid geworden op: 31 mei 2008 13:19

Re: Wat is een realistische prijs voor een Boretti

Ongelezen bericht door (G)e(W)e(TE)n »

Bijna alle bekende merken die ik bij Media Markt (ik ben toch niet gek) kan kopen kosten op internet minder. Dat betekend echter niet dat de prijzen van dit concern niet reëel zouden zijn enkel omdat er diverse idioten zijn die in hun avonduurtjes zitten te tobben om een paar apparaatjes via Internet tegen bijna inkoop prijzen te slijten en dan na enkele jaren vanwege de slechte marge en ellende de pijp aan maarten geven…Zo zijn er ook van die gekken die in hun avonduurtjes toners zitten te vullen voor € 0.30 cent winst per vulling, hebben zeker niets beters te doen in hun leven!

GWTE (At Your Service)

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Wat is een realistische prijs voor een Boretti

Ongelezen bericht door keukenklepper »

Ik heb m'n eigen koffiebonenplant in de tuin. Scheelt ook veel.
Die D.E. en Maxx(havelaar) zijn een stel oplic#ters.

siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

Re: Wat is een realistische prijs voor een Boretti

Ongelezen bericht door siemens »

iets meer korting op apparatuur minder korting op de meubels daarvan zijn de bruto prijzen zeer moeilijk te kontroleren dus het komt uit de lengt of de breedte de verkoper wil ook graag beleg op zijn boterham en een week of 2 in de zon met zijn gezin. De korting betaal je toch zelf.Ga niet naar degeen die de meeste kotring geeft maar een eerlijke prijs.Zodat bij een probleem hij gemakelijk langs kan komen zonder daar moeilijk over te doen.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Wat is een realistische prijs voor een Boretti

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

TIP; zeg tegen de keukenverkoper dat je enkel de apparatuur volgens de prijzen op de offerte (van gehele keuken) aan wil schaffen en de meubelen en het blad elders regelt.

Als dit geen probleem is heb je een reeële prijs!

Ellen76
Berichten: 128
Lid geworden op: 08 jun 2005 21:46

Re: Wat is een realistische prijs voor een Boretti

Ongelezen bericht door Ellen76 »

Bedenk je maar 2 keer voor je een Boretti koopt, zo goed als ze misschien waren zijn ze nu niet meer. Op mijn werk koken ze op een Boretti van ongeveer anderhalf - twee jaar oud, maar het is niks. Pitjes gaan sponaan uit, je moet de knoppen erg lang ingedrukt vasthouden voordat het vlammetje aan blijft, de boven kant niet uit 1 stuk gegoten dus de randen blijven vies. (je schroeft hem ook niet elke avond los) er is al tich keer een monteur bij geweest maar helaas het blijft bagger en dat voor dat geld. Ben blij dat ik er toen niet 1 heb laten aansmeren. Ik heb zelf een cuisino, deze werkt perfekt! en makkelijk schoon te houden!

Lizzylizzz
Berichten: 96
Lid geworden op: 16 feb 2008 15:14

Re: Wat is een realistische prijs voor een Boretti

Ongelezen bericht door Lizzylizzz »

Bij Keukenloods.nl:
http://www.keukenloods.nl/apparatuur/in ... nr=VFP93IX
€ 2108,-

Bij Veiligkopen.nl:
http://www.veiligkopen.nu/veiligkopen/t ... tc=VFP93IX
Ook € 2108,-

Als je meerdere dingen koopt krijg je korting, bij Keukenloods het meest.

Groetjes,
Lizzy

Gesloten