LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pluimen.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Hoe zijn Uw ervaringen met pluimen.n

positief
2
29%
negatief
4
57%
geen ervaring
1
14%
 
Totaal aantal stemmen: 7

Abarth
Berichten: 125
Lid geworden op: 24 jan 2008 19:33

Pluimen.nl

Ongelezen bericht door Abarth »

Ik heb een pluim cadeau gekregen.
Deze heb ik eind Mei in proberen te wisselen bij mijnpluim.nl
Een tijdschrift uitgekozen (computeridee)
Dit kon 3 weken duren.
Op 11 Juli echter nog geen tijdschrift op de mat.
Ik heb vervolgens een mailtje gestuurd naar [email protected]
Netjes een bevestigingsmail terug gekregen met als antwoord dat er binnen vier dagen een reactie zou komen.
Daar wacht ik nu nog steeds op.
Ik heb gisteren nog maar een mailtje gestuurd maar het blijft stil.
Heeft er iemand meer negatieve ervaringen met pluimen?
Of ligt het aan computeridee?

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Pluimen.nl

Ongelezen bericht door G7 »

Wij krijgen ze ook altijd als kerstkado van ons bedrijf. Waarde plusminus € 15 en dan moet je kijken op de website en dan vraag je je af, wat heb je daar nu voor?

Dus ik de laatste keer copmputerboxjes besteld en ook in eerste instantie heel lang op gewacht en ook maar eens een mail gestuurd. Kreeg dezelfde bevestiginsmail als jou en heb circa afgelopen voorjaar de boxjes eindelijk ontvangen met een excuus.

Ik persoonlijk vind het een waardeloos "kado" die pluim! :?

Geoffrey
Berichten: 251
Lid geworden op: 08 nov 2005 10:13
Locatie: Zwaag

Re: Pluimen.nl

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Ik heb er goede ervaringen mee. Heb twee jaar geleden van mijn werk een Pluim gekregen en daar een leuk dagje uit mee gehad. En vorig jaar heb ik zelf een Pluim besteld voor een goede vriendin, ging ook allemaal prima.

Hou er rekening mee dat zo'n Pluim eigenlijk gewoon een soort waardebon is waarmee je de dingen die in de gids staan gewoon kunt betalen. Bezorging e.d. wordt geregeld via de bedrijven waar ze zaken mee doen... en in mijn geval heb ik het dagje uit ook gewoon via dat bedrijf geregeld en afgerekend met de voucher-code op de Pluim. Geen probleem, dus.

Gesloten