LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] positieve ervaring met Ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Merel123
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 sep 2005 17:19

positieve ervaring met Ziggo

Ongelezen bericht door Merel123 »

Ik heb vandaag een positieve ervaring gehad met Ziggo. Gebeld met de klantenservice, moest wel 10 minuten wachten, maar werd daarna wel perfect en met alle geduld geholpen.

Ik kon met mijn laptop geen draadloze internetverbinding maken: de medewerker heeft samen met mij, heel geduldig alle stappen doorgelopen en nu kan ik eindelijk draadloos internetten.

Dus na al de negatieve berichten van mij een positief bericht.

Geoffrey
Berichten: 251
Lid geworden op: 08 nov 2005 10:13
Locatie: Zwaag

Re: positieve ervaring met Ziggo

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Bij mij loopt alles ook prima via Ziggo. Alles werkt prima en snel en ik heb klantenservice nog niet nodig gehad. Ik kan me wel voorstellen dat zo'n mega-fusie in het begin niet vlekkeloos verloopt, maar als ik de nieuwsberichten zo volg gaat het inmiddels wel de goede kant op.

jokher
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 aug 2008 10:22

Re: positieve ervaring met Ziggo

Ongelezen bericht door jokher »

Wij waren aangesloten bij @home, nooit geen problemen gehad. Nu we bij Ziggo zijn aangesloten, hebben we ook geen problemen!

jvdelft
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 mar 2006 09:40

Re: positieve ervaring met Ziggo

Ongelezen bericht door jvdelft »

ik heb helemaal niets gemerkt van de overgang van @home naar ziggo.
alles werkt perfect en nooit een hulplijn nodig gehad.
inmiddels ook digitale tv en ook perfect gelopen.
jammer voor de mensen die wel veel problemen hebben maar wat mij betreft 100 % tevreden over dit bedrijf.

axasjaak
Berichten: 233
Lid geworden op: 20 sep 2007 12:24

Re: positieve ervaring met Ziggo

Ongelezen bericht door axasjaak »

Ook mijn ervaringen met Ziggo zijn zonder meer positief.
Er komt wel eens een kleine storing voor , daar wordt adequaat en snel op gereageerd door de klantenservice.
Voor de consument is het lastig om het aantal klachten in relatie te brengen tot het aantal aansluitingen van Ziggo.
Als deze verhouding niet bekend is , dan kun je niets zeggen over de gemiddelde kwaliteit van Ziggo , of een andere provider.

Bakbak
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 aug 2008 23:56

Re: positieve ervaring met Ziggo

Ongelezen bericht door Bakbak »

Zat eerder bij @Home. Toen geen problemen. Nu bij Ziggo en heb nog steeds geen problemen.

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: positieve ervaring met Ziggo

Ongelezen bericht door sprokkel »

Meestal worden op dit soort sites alleen klachten gemeld, maar natuurlijk zijn er ook goede ervaringen met providers. maar om daar een topic voor te openen? ruikt een beetje naar medewerkers die wat stroop smeren.

Gesloten