LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
bonjorno
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 dec 2008 21:56

Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie

Ongelezen bericht door bonjorno »

Eerlijk is eerlijk, het is voor ons opgelost we hebben zelf het bed opgehaald maar Weet wat het domste van de actie is, als ik nu weer wil gaan kan ik er zo weer 1 ophalen niemand vinkt of scant het uit....

Tevens werden we gebeld , heel netjes voor levering aan huis, had ik zo weer de bedden kunnen opslaan en verkopen. Ja als je logistiek daar ook al niet goed is mis je inderdaad veel bedden

Succes voor iedereen

gooiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2008 21:41

Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie

Ongelezen bericht door gooiker »

dat is fijn voor je Bonjono! Heb je hem voor de prijs van 199 euro gekregen? Als je bij me in de buurt zou wonen had je voor mij ook wel een bed mogen halen! Voor 199 euro dan. Maar ik heb nog steeds helemaal geen reactie gehad van ikea op mijn klacht. Ik twijfel of ik ze nog een keer zal mailen. Maar mijn ikea family gevoel is nu wel voorgoed verdwenen.....
en naar dat bed voor de aanbiedingsprijs zal ik wel kunnen fluiten...

een
Berichten: 320
Lid geworden op: 05 aug 2006 08:16

Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie

Ongelezen bericht door een »

Gooiker,

Meldt je even bij IKEA en leg het probleem uit. Ik weet zeker dat ze je zullen helpen. Zeker in Delft....

m0161075
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 dec 2008 20:20

Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie

Ongelezen bericht door m0161075 »

Hoi Allemaal

ik heb vandaag bericht gekregen dat ik het bed alsnog voor 199 euro mag komen ophalen.
Het kan dus nog wel !!
Dus maak je hard en geef niet op
groetjes Mo

gooiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2008 21:41

Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie

Ongelezen bericht door gooiker »

He MO,

Kun je mij niet een copie sturen van wat je naar ikea gestuurd hebt? Het is mij tot nu toe niet gelukt en heb ze ook gewezen op de consumenten autoriteiten wet. Heb je iemand persoonlijk gespoken of is alles over de mail gegaan?
Ik hoor het wel...

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wat zeuren jullie toch over een Ikeabed. Ik ben blij dat ik zo niet op een Ikeabed ga slapen !

m0161075
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 dec 2008 20:20

Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie

Ongelezen bericht door m0161075 »

Hoi Gooiker

Alles is via de mail gegaan alleen heb ik via de post een brief gekregen dat ik het bed kon ophalen.
Ik wil je best een copie sturen maar hoe??
groetjes Mo

gooiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2008 21:41

Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie

Ongelezen bericht door gooiker »

Stuur anders even een berichtje naar maartje kaartje ed live . nl
maar dan alles aan elkaar en ed is natuurlijk het apenstaartje.
Alvast bedankt!

caramelletjesmamma
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 dec 2005 10:28

Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie

Ongelezen bericht door caramelletjesmamma »

Hoi,

Ik heb net (zondag 21 december 2008, 13.00 uur) contact gehad met mijn tante die bij Ikea breda mijn verhaal heeft voorgelegd. Daar kan ik het bed gewoon halen voor de aanbiedingsprijs van 199. Ze hebben er nu op dit moment 87 op voorraad. Er werd wel gezegd dat het bed het liefst vandaag opgehaald moest worden, dus ik ga nu nog op weg naar Ikea Breda.

Ik heb op mijn email trouwens negatief antwoord gehad, maar daar ben ik nog niet klaar mee. Maar ik wilde wel laten weten dat voor de mensen die dus het bed voor 199 euro nog willen je dus superservice krijgt bij Ikea Breda. Kijk ook even op de site van Ikea Breda en dan speciaal bij aanbiedingen, daar staat ook iets over de aanbieding van het bed.

caramelletjesmamma
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 dec 2005 10:28

Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie

Ongelezen bericht door caramelletjesmamma »

Hoi,

Ik wou even laten weten dat ik inderdaad gisteren, 21 december, bij Ikea Breda de Hemnes bedbank voor de aanbiedingsprijs van 199 heb gekregen. Het bed krijg je daar voor de aanbiedingsprijs als je de Ikea familie card hebt, dan is de prijs van het bed automatisch 199.
Heb je nou geen Ikea familiecard, dan kun je die ter plekke in Ikea aanmaken. Ik ben helaas alleen vergeten te vragen tot wanneer je het bed voor deze aanbiedigsprijs kan kopen....maar er is dus hoop voor degene die bij andere Ikea vestigingen voor niets zijn geweest of van de klantenservice een negatief antwoord hebben gekregen....de service bij Ikea Breda is echt super!!!!

gooiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2008 21:41

Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie

Ongelezen bericht door gooiker »

Ik heb van de klantenservice een bericht gehad dat ik binnen 2 weken uitsluitsel krijg op mijn klacht. Ik wacht nog even af. Ik heb verder nog niets vernomen over zo'n dergelijke actie in Duiven.
Fijn dat jij er in ieder geval 1 hebt kunnen krijgen voor de actie prijs.

gooiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2008 21:41

Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie

Ongelezen bericht door gooiker »

Ik heb eindelijk bericht gehad van Ikea via een brief. Ze hebben mijn klacht opnieuw bekeken en ik mag de Hemnes bedbank toch nog komen halen voor de actie prijs! Nou een lange adem heb je wel nodig hoor...maar zoals je ziet de volhouder wint.

een
Berichten: 320
Lid geworden op: 05 aug 2006 08:16

Re: Hemnes bedbank ikea aanbiedingsactie

Ongelezen bericht door een »

Gooiker, goed om te lezen. Ik wist zeker dat je geholpen zou worden en ben blij dat dit ook echt gebeurd is!

Gesloten