LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ZIGGO

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
leniesmeekes
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 nov 2008 11:38

ZIGGO

Ongelezen bericht door leniesmeekes »

EEN GOEDE TIP
stuur NOOIT een onkostenvergoeding op naar ZIGGO bonnetjes enz
DEZE KOMEN NIET AAN VERDWENEN
na mijn 215 mail 4aangetekende brieven 26 gewone brieven 36 help desk gebeld niemand maar dan ook niemand kan me vertellen waar alles is gebleven dus het is niet zoals men zegt bij tros rader daar doen we niet moeilijk over DUS WEL heb al vele keren gedeclareerd maar dit is hun nieuwe wijze van werken (ze hebben niks ontvangen)
Zo komen ze er wel heeeeeeeeeeeel gemakkelijk van af.en ik moet bewijzen dat ik 9WEKEN ja 63 DAGEN zonder telefoon heb gezeten.
als het goed is zouden alle medewerkers er een notitie van hebben gemaakt MAAR WAAR IS HET ALLEMAAL volgens mij hebben ze allemaal last van distelectie en kunnen ze niet met een computer omgaan.
EN ER IS NIEMAND MAAR DAN OOK NIEMAND WAT HIER IETS AAN DOET
DUS DOE ALLES KOPIEEREN STUUR NIKS OP
IK WENS IEDEREEN VEEL STERKTE

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: ZIGGO

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ik heb bij Trosradar geklaagd, en heb bij de Ziggo-gebruikers.nl forum info gevraagd,

Het heeft ook bij mij lang geduurd voordat alles bij mij correct werkt, maar ik heb eerst schriftelijk een declaratie in gestuurd, maar hier ook geen reactie,

Echter ben ik een paar weken terug benaderd door Ziggo zelf, en toen heb ik ook een declaratie in gestuurd, en nu weken later is er geld op mijn rekening gestort van Ziggo!,

Ik ben zeer correct geholpen door de klantenservice, deze man nam echt de tijd voor me!, chapeau!,

In mijn situatie lag ook hier de fout aan Ziggo, ook de telefoon er uit na wijzigen abonnement naar Alles-in-1, dit ging dus fout bij Ziggo, zodoende een paar weken zonder telefoon,

In uw situatie zou ik gaan kijken bij www.ziggo-gebruikers.nl , deze mensen kunnen u helpen, want ze hebben mij ook geholpen,

Ook een klacht indienen bij Trosradar kan zeker geen kwaad, bij iedere telefonische benadering van Ziggo zelf werd mij verteld dat zij via Trosradar een klacht hadden ontvangen!,

Veel succes, en vriendelijke groeten,

Ulbe.

DG1
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 nov 2008 18:00

Re: ZIGGO

Ongelezen bericht door DG1 »

@leniesmeekes
Ik voel met je mee, Ziggo beduveld iedereen, maar vroeg of laat ben je aan de beurt.
Ik ben 6 maand verder, vele mail, aangetekend etc.
Ik ben geadviseerd om niet naar Groningen te gaan want vlieg ze persoonlijk naar de strot, zover is het.

Ik heb zoveel kosten gehad door schuld van Ziggo, facturen zijn wel gecorrigeerd maar op de december nota staat weer fil + sport.
Die heb ik niet, dus 22,00 geloof ik gestolen, dan schrijven ze € 68,08 af terwijl het callcenter bevestigd dat er niet meer word afgeschreven. Deze mail dateert van 18-11-2008.
Op 28-11-2008 gaat er 68,08 af, 10 dagen later.

Ik word bijna gek en heb meerdere e-mail adres, dus per persoonlijk mail kun je die krijgen.
Ik ben iemand die zeer rechtvaardig opereert, sociaal is maar Ziggo heeft mij tot wanhoop gedreven.
Mensen intern vertellen dat het een puinhoop is, ja meneer Joop Evers reageert niet.

Ik heb 350,00 geclaimd en na de foute facturen en afschrijvingen gaat het bedrag naar 500,00.
Mocht het tot een advocaat komen daan komt het boven de € 1500,00.

Ziggo is volgens mij een andere naam voor gelegaliseerde criminaliteit.
Ook mijn vraag is: kan dit allemaal maar.
Half jaar problemen, 2 x naar kantoor allerlei kosten en de klant moet het zelf ophoesten.

Hay Hoebers
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 dec 2008 18:50

Re: ZIGGO

Ongelezen bericht door Hay Hoebers »

Ziggo proficiat,

Na talrijke (mobiele) telefoontjes is het jullie gelukt om mij nu al 4 weken zonder telefoonlijn te laten zitten . Mooie beloftes van jullie helpdesk die je af en toe kunt bereiken ten spijt.
De ellende begon op 4 november en het einde is nog niet in zicht. Op emails wordt nauweelijks gereageerd en bij de helpdesk heb ik al 4 oif 5 keer te horen gekregen dat het probleem binnen een paar dagen opgelost zou zijn.
Voor dat het bedrijf ziggo heette zat ik bij athome en had ik al anderhalf jaar telefoon via internet zonder problemen.
Ik vind het werkelijk een bewijs van onvermogen van jullie kant.

je bent als consument machteloos tegen deze organisaties.

DG1
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 nov 2008 18:00

Re: ZIGGO

Ongelezen bericht door DG1 »

@Hoebers, maar hoe gaan we het aanpakken.
Petitie?
Hoofdkantoor blokkeren?

Zeg het maar!

DG1
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 nov 2008 18:00

Re: ZIGGO

Ongelezen bericht door DG1 »

Bericht vandaag wederom een ziggo gestuurd, even benieuwd.
Dit is onderdeel van een opgelegde te volgen strategie.


Steeds meer krijg ik het idee dat ik te maken heb met een criminele organisatie die Ziggo heet.
Bijna 2 week geleden € 47,70 overgemaakt die nog niet verwerkt is, dan op 18-11-2008 een e-mail ontvangen dat automatische incasso is omgezet naar acceptgiro.
Wat blijkt: op 28-11-08 schrijft u gewoon € 68,08 af en is dus diefstal.
Dan klopt de december factuur niet, u berekent Film1 + Sport 1, dit geheel ten onrechte. Niemand reageert.
Na bijna 6 maand zijn diverse mensen binnen Ziggo op de hoogte, ik kom niet voor een derde keer naar kantoor op aanraden van mijn advocaat want ik ben bang dat er rake klappen gaan vallen en ik niet insta voor de consequenties.
Dus, hier moet ik mijn verstand laten zegevieren.

Wat ik wel wil en inmiddels is zelf Joop Evers, geen idee of dit een stripfiguur is of een niksnut op de hoogte van alle problemen en de claim van inmiddels € 500,00

Bij:

[email protected], [email protected] is meer bekend over deze bende die Ziggo heet.
De producten zijn goed, maar de administratie een puinhoop en bevestigd door u collega's o.a. Dhr. XXXX.XXXXX
Lekker zo'n collega die de was buiten hangt.

U verzoek ik dringend, maar dan ook zeer dringend het geld terug te storten per direct.

Bikers2
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 dec 2008 21:21

Re: ZIGGO

Ongelezen bericht door Bikers2 »

Mijn advies,
Laat via je rechsbijstand een brief sturen met daarin de feiten en de kosten.

Ik heb hetzelfde gadaan bij Introweb omdat ze hun afspraken niet nakwamen (lag overigens aan het KPN netwerk maar ik heb een contract met Introweb).
Ik heb al mijn opgenomen vrije uren, binnen een week nadat de brief via mijn rechtbijstandsverzekering was verzonden, vergoed gekregen.

saskiadoetie
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 dec 2008 21:16

Re: ZIGGO

Ongelezen bericht door saskiadoetie »

IK heb via internet alles-in 1 besteld. Ze zouden op 24 nov 2008 langs komen. niemand geweest gebeld. wordt er tegen je gezegd ja mw je staat niet in de comp. Ze hebben voor mij een nieuwe afspraak gemaakt. en mij beloofd dat ik alles voor die tijd in huis zou hebben.
2 dec 2008 wel een monteur maar niks in huis. Weer gebeld wordt er gezegd ja mw je staat in de comp voor alleen een internet verbinding en een kabel verbinding. Die monteur is weer weg gegaan.
ik heb in totaal 2 uur aan de telefoon gezeten en je wordt zo onbeschoft behandeld en steeds maar door verbinden. en ik moest hiervoor 2 vrije dagen op nemen. + 99 euro voor een tv kastje.
Op mijn mail wordt niet gereageerd door ziggo.

De conclusie is ziggo beter weer kan worden over genomen door home daar heb je geen problemen

leniesmeekes
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 nov 2008 11:38

Re: ZIGGO

Ongelezen bericht door leniesmeekes »

hallo dg1 en hoebers
ik doe mee wat jullie ook doen .
en trouwens dhr joop evers is ziek thuis (kan ik me voorstellen)
dus bij deze kunnen we niet meer terecht zullen moeten zijn bij de opvolger als deze ook niet ziek is.
ook wij gaan gwoon door en hopen dat het komt tot een oplossing
mvg lenie smeekes

marmar1
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2008 17:43

Re: ZIGGO

Ongelezen bericht door marmar1 »

@home klant geweest werktte altijd prima, toen overgegaan naar ziggo
1 3 weeken geen telefoon, bleek ik op een wijk kast 100 kilomet ver van mijn huis aangesloten te zijn.
2internet in uit in uit en maar weer bellen, nu zegt men opeens dat het nu niet aan hun ligt maar aan de sweex router?? iemand ervaring
3 digitale televisie eruit.

en maar weer mobiel bellen, Kortom een hoop kosten van het bellen en ergenis, want je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

WIE WEET RAAD OM UIT DIT DRAMA TE KOMEN

ZIGGO= :evil: :evil: :evil: :evil:

Hay Hoebers
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 dec 2008 18:50

Re: ZIGGO

Ongelezen bericht door Hay Hoebers »

al 5 weken geen telefoon, hetzelfde kastje naar de muur verhaal. zie er voorlopig nog geen einde aan komen. op emails wordt niet gereageerd. Ook athome klant geweest, werkte toen prima. :evil:
weet ik niet meer wat ik moet doen. wat een arrogantie van die maatschappij, op het criminele af. durf te wedden dat ze gewoon mijn telefoonabonnement van mijn rekening af durven te schrijven deze maand. Kan dan weer mobiel gaan bellen hoe dit gecorrigeerd wordt. Heb (nog) wel tv en internet. maar mijn email doet de laatste tijd ook zeer vreemd.

iemand nog ideeen wat te doen?

Jack Johnson
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 dec 2008 14:11

Re: ZIGGO

Ongelezen bericht door Jack Johnson »

Leuk he Ziggo, die gezellige mensen uit amsterdam blijken goed te zijn in het leegplunderen van mijn bank.
ik had voor 1 jaar abbo genomen bij casema , meer dan 4 maanden heeft me internet het niet goed gedaan in nieuwkerk aan de ijsel uit eindelijk toen ik daar weg ging na een half jaar heb ik intotaal maar 5 maanden van mijn casmea internet gebruik gemaakt, toen ik in 2008 het abboo wou opzeggen zeiden ze tegen mij dat het nog in de zelfgde maand kon , ik heb een fax gestuurd niet eens via werk maavia de post kantoor met al me gegevens en de fax werd ook ontvnagen, maar in februari maart april mei en juni haalden ze vrolijk geld van me rekening terwijl ik in die periode ruim 7 telefoontjes, 5 faxen en meerdere keren een email hjeb gestuurd tot dat ze eindelijk door haden dat mijn abbo opgezegt moest worden. inmiddels was het zigoo gewroden en ergens n augustus kreeg ik een brief en email dat ik nog 170 open had staan bij ziggo, ik ben absolut niet van plan te gaan betalen. zo zie je maar weer wat een rot bedrijven er tussen kunnen zitten.,

deena87
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 dec 2008 13:32

Re: ZIGGO

Ongelezen bericht door deena87 »

Hallo,

Wij, studenten van HES Rotterdam moeten voor ons onderzoek uw mening weten. Het gaat over de klantgerichtheid van Ziggo. De enquete neemt max 5 minuten in beslag! Bedankt alvast!

http://www.thesistools.com/?qid=65954&ln=ned

Hay Hoebers
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 dec 2008 18:50

Re: ZIGGO

Ongelezen bericht door Hay Hoebers »

Histeren weer eens geprobeerd met ziggo te bellen. Na 6 weken nog geen telefoon. Wordt 4 keer doorverbonden. Moet elke keer bij doorverbinden 10 minuten tot een kwartier wachten. Resultaat nihil behalve voor mijn mobiele telefoonrekening die weer drie kwartier in de weer is geweest.
Hoe krijg ik mijn geld terug? Ziggo schrijft doodleuk het telefoonabonnement af terwijl ik al anderhalve maand geen lijn heb.

oplichters?

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: ZIGGO

Ongelezen bericht door TdeHond »

Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g
U kunt tevens vervolgschade vorderen ( i.v.m. mobiele belkosten en/of aangetekende brieven).

[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat
------------------------------------------------
Als Ziggo weigert restitutie en vervolgkosten ( mobiele telefonie etc) te betalen kunt u dit als een geschil voorleggen bij de Geschillencommissie telecommunicatie.

randolf
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 dec 2008 15:47

Re: ZIGGO

Ongelezen bericht door randolf »

Ik heb al bijna 2 jaar internet,telefonie en digitale tv.
Dan is er weer storing,dan weer met de digitale tv en nu weer met mijn telefoonverbinding :twisted:
Ik heb nu naar de zoveelste mail maar een klachtenbrief geschreven want,bellen kan ik niet!!!
Ik denk er over om over te stappen naar een andere internet provider!!!
Wie kent een goede internetprovider????
Die netjes met je klachten omgaat en er wat mee doet???
Met vriendelijke groeten,
Randolf

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: ZIGGO

Ongelezen bericht door D1RK »

Zonder uw postcode is het erg moeilijk want die cijfers en letters geven een betrouwbaarder advies.

Eventueel mag je de envelop naast mijn naam gebruiken.

Sacajawea
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 dec 2008 11:09

Re: ZIGGO

Ongelezen bericht door Sacajawea »

Ik denk er over om over te stappen naar een andere internet provider!!!
Wie kent een goede internetprovider????
Die netjes met je klachten omgaat en er wat mee doet???
Vroeger was daar multikabel, die was zoals boven, maar ja ook weg, verder ken ik er geen. :cry:

Gesloten