LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keiten Schmitz in Bocholt

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
vorm01
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 dec 2008 14:14

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door vorm01 »

Service is oke. Bij tel. contact correct geholpen. Ook na het kopen van de keuken. :wink:

oostd188
Berichten: 166
Lid geworden op: 04 dec 2008 12:26

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door oostd188 »

Pas maar op Vorm1 je word zometeen bestempeld als een duitse keukenverkoper :D

vorm01
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 dec 2008 14:14

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door vorm01 »

Ze doen maar. Ik weet beter!!! :lol:

oostd188
Berichten: 166
Lid geworden op: 04 dec 2008 12:26

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door oostd188 »

precies,

heb jij ook fotos'?
Ben ik wel benieuwd naar!
evt...per mail

vorm01
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 dec 2008 14:14

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door vorm01 »

Keuken komt pas 6 april. Ben wel benieuwd naar jou fotoos t.z.t.

oostd188
Berichten: 166
Lid geworden op: 04 dec 2008 12:26

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door oostd188 »

komt goed, tegen die tijd mail ik ze even!!

Treasa77
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 mei 2008 13:15

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door Treasa77 »

Hee, Fries, je mag ze ook best hier plaatsen hoor.
Ben ondertussen wel nieuwsgierig in die keuken van jou.

oostd188
Berichten: 166
Lid geworden op: 04 dec 2008 12:26

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door oostd188 »

ben je benieuwd naar die gamma keuken van nu, of naar de nieuwe straks??

mocht het de Gamma keuken zijn : www.gamma.nl :D :D :D

JBnl
Berichten: 39
Lid geworden op: 23 apr 2006 12:27

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door JBnl »

Goeiedag,

Ook ik heb een keuken van K-S. En idd bij kijken in de showroom, werd er duidelijk verteld dat ze niets deden aansluiten, maar deed een nederlandse leverancier ook niet. Dus dat was niets apart.
Daarbij was ik 30% goedkoper uit voor dezelfde keuken als in nederland en ook nog met siemens app, terwijl in nl er pelgrim inzat.
Tevens heb ik ook gewoon 5 jaar nl garantie op de siemens app, dus dat is goed gegaan.
Ze komen op tijd inmeten, men krijgt een tekening waar alle leidingen moesten komen, dus dat was prima op tijd.
Betaling is op de dag zelf gebeurt na het plaatsen, maar omdat er nog iemand terug moest komen voor de plintjes van het blad, hoefde ik niet alles te betalen, en hoefde ik de rest pas te betalen als de hele keuken klaar was.
Ik ben helemaal geen aanbetaling gedaan. Tevens heb ik later nog 2 vensterbanken laten maken in het zelfde graniet van het blad, wat ook weer keurig geleverd werd en de keuken werd prima compleet geleverd.
Ook de nazorg is prima, na een half jaar was de vaatwasser wat verschoven waardoor de deur scheef zat, gebeld en binnen een week stond er iemand om het op te lossen.

Kortom mijn ervaring is prima en super en ook met de nazorg. Diverse vrienden ook een keuken daar gekocht en zijn zeer te vreden.

Treasa77
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 mei 2008 13:15

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door Treasa77 »

oostd188, je link doet het niet... :shock:

*Dit is te makkelijk...*

oostd188
Berichten: 166
Lid geworden op: 04 dec 2008 12:26

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door oostd188 »

@ Jbnl

Maar jij hebt dus contant betaald, zodra ze klaar waren!?
En hoelang heb jij deze keuken al dan?

JBnl
Berichten: 39
Lid geworden op: 23 apr 2006 12:27

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door JBnl »

Idd ik heb contant betaald op de dag zelf na plaatsen, en nooit een aanbetaling gedaan.
Ik heb de keuken nu 2,5 jaar.

oostd188
Berichten: 166
Lid geworden op: 04 dec 2008 12:26

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door oostd188 »

En wel type keuken heb jij dan?
Gaven ze zelf aan dat e niet hoefde te betalen ivm uitstel?

JBnl
Berichten: 39
Lid geworden op: 23 apr 2006 12:27

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door JBnl »

Bij het eerst gesprek werd al verteld dat ik niet hoefde aan te betalen.
Bij montage aan het einde van de dag zei de monteur dat zijn collega nog kwam voor de plinten van het blad en bood daarom zelf aan om niet alles te betalen maar het restant bij zijn collega te voldoen, als de hele keuken compleet was. En dat vond ik een zeer goed voorstel.
Ik heb een Alno keuken.

JBnl
Berichten: 39
Lid geworden op: 23 apr 2006 12:27

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door JBnl »

Ben benieuwd naar de reactie's van de mensen die de keuken nog geleverd moeten krijgen.

oostd188
Berichten: 166
Lid geworden op: 04 dec 2008 12:26

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door oostd188 »

Welke reactie's bedoel je?

JBnl
Berichten: 39
Lid geworden op: 23 apr 2006 12:27

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door JBnl »

Nou van de mensen die hun keuken nog geleverd moeten krijgen, eens kijken wat ze er van vinden.

Anma
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 feb 2009 11:37

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door Anma »

Hallo JBnl,

Ik las net in je berichtje van 08 feb. 2009 dat je gewoon 5 jaar garantie heb gekregen op de Siemens app. Omdat het kopen van een keuken in Duitsland ook mijn belangstelling heeft had ik aan Siemens een vraag gesteld over de garantie. Ik kreeg toen het volgende bericht :

"Hartelijk dank voor uw interesse in Siemens apparatuur.

Het is inderdaad waar dat apparatuur, gekocht bij een Nederlandse dealer u daar 5 jaar garantie op krijgt bij aanschaf van 4 of meer inbouwapparaten. Dit is bedoeld om onze Nederlandse dealers te ondersteunen.. Dus, op in Duitsland gekochte apparatuur, heeft u standaard de 2 jaar fabrieksgarantie."


Dus hoop ik maar dat het straks niet anders als je toch een beroep op garantie wil doen en het zou blijken dat het toch maar 2 jaar blijkt te zijn. Maar mischien zijn er ander op dit forum die hier wat meer over kunnen vertellen.

JBnl
Berichten: 39
Lid geworden op: 23 apr 2006 12:27

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door JBnl »

Als je 5 spullen gekocht heb moet je bij siemens nl alle nr van de app invullen en vervolgens krijg je een certificaat thuis gestuurd door siemens nl.
En dat certificaat heb ik gewoon gekregen ingevuld en wel met alle kloppende nr's van de app, en tevens de dealer naam keiten-schmitz en afgegeven door siemens nl.
Dus er is totaal niets aan de hand.
Dus kunnen ze ook bevestigen bij keiten-schmitz in duitsland dat dit geen probleem is, mogelijk is dat nu veranderd 2 jaar later dat weet ik niet.
Maar ik weet wel ik heb het certificaat gewoon thuis gekregen ingevuld en wel en met 5 jaar garantie het staat het er gewoon op.

oostd188
Berichten: 166
Lid geworden op: 04 dec 2008 12:26

Re: Keiten Schmitz in Bocholt

Ongelezen bericht door oostd188 »

klopt als een bus...ik moet het betreffende formulier nog laten invullen door de service monteur, daarna opsturen en whala 5 jaar garantie.

de verkoper vertelde mij dat ze deze deal alleen met Siemens Nederland hebben gemaakt!

Dus dezelfde voorwaarden als in nederland, houd niks je tegen om eens een kijkje over de grens te nemen.... :D

Gesloten