LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kingolotto

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door Bailey »

Oh stom! Heb natuurlijk naar de datum gekeken dat de mail binnengekomen was. Gelukkig was het dus wel gelijk. Zal van het weekend nog wel wat doorgeven, ik doe ook niet elke dag mee.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door Bailey »

06/11

24 - 16 - 20 - 44 - 8 - 25

cornflakes
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 nov 2008 11:38

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door cornflakes »

ja is gelijk aan die van mij hoor!
groet,

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

wat heb je nou gewonnen? Zo'n doos met puzzelstukjes, met op de voorkant een afbeelding van een Haan?


Dat zijn eh, cornflakes. Proficiat hoor. Eet smakelijk. Oh, als je er nou ook een pak melk bij had gekregen, zou je nu geen droge mond hebben...........

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door Bailey »

Grappig hoor :roll:

panic
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 aug 2007 11:48

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door panic »

Ik had flink wat punten bij elkaar gespaard maar toch kwam ik eigenlijk iedere keer net wat punten te kort om iets leuks te bestellen bij Kingolotto. Alle prijzen (op de pen en magneet na) die ik met mijn punten kon bestellen waren eigenlijk nooit beschikbaar.
Dus uit frustratie ruim vijf weken geleden maar een aantal pennen besteld en een magneetje.. Leuk voor de kinderen en makkelijk voor mezelf.. Nou zijn we ongeveer 5 weken verder maar ik heb nog steeds niks ontvangen!
Hoe lang zou je maximaal op je prijzen moeten wachten?? Of krijg je alleen lucht voor je punten??????
Iemand een idee??

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik heb inmiddels een dvd besteld, want ik wilde ermee stoppen. Iedere keer als ik 's avonds keek was alles al op. Nu keek ik een keer toevallig 's morgens en was er nog wel een aardige dvd te krijgen. 15 Februari besteld, dus kan nog even duren. Zodra die binnen is zeg ik Kingolotto op, want je wint er toch niks mee.

rene1960
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2009 11:38

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door rene1960 »

Ik heb 3 X een magneet gewonnen.
Verder is het Grote nep.
Ik schrijf Elke dag mijn nummers nog op een Papiertje.
Heb 1X 5 goede gehad in het 10e rijtje.
Maar toen had ik volgens hun maar 9 rijtjes ingevuld.
Hun Reactie was wij maken geen Fouten,misschien hun PC,maar kunnen er niets meer aan doen.
Ik weet dat het Gratis is maar doe dan eerlijk.
Dus ben na 1 jaar gestopt met die nepLotto.

cheesy
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2009 22:32

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door cheesy »

Hallo,

Ik doe al meer dan een jaar mee, het is haast onderdeel van mijn dagelijkse routine, de Kingo-formulieren invullen.
Ik weet zeker dat de kleine prijzen uitgekeerd worden, want ik heb één keer een dvd bij elkaar gespaard en die heb ik besteld en kreeg ik na ong. 4 weken thuisgestuurd. De prijzen worden 1x in de 14 dagen online gezet (ververst), ik geloof zo ongeveer op de 1e en de 15e. Als je die 1e dag van de nieuwe prijzen inlogt zijn er meestal nog wel voorraden, hoewel die snel opgaan! Binnen 1 ochtend of dag zijn de meeste weg. De trekking is na 12-en (rond 01.00 uur) en de uitslag heb je rond 01.45 uur in je mailbox.

Ik heb wel mijn twijfels over de uitreiking van grote prijzen, zoals auto's en 5.000 euro!! Misschien is het doel een reclame-site en worden die zaken ons alleen als een worst voor de neus van de hond voorgehouden? Dat denk ik wel eens! Anderzijds ik weet niet of ze dat mogen doen, er zal toch wel controle zijn? De spelvoorwaarden en uitleg komen op mij betrouwbaar over.

- Ik denk wel eens: misschien laten ze een computer berekenen welke getallen niet gekozen zijn (in welke combinatie) en maken ze een voor zichzelf zo gunstige mogelijke uitslag! (op basis van de minst gekozen getallen)
- Ik heb al een keer of 3 een score van 4 gehaald. Dat is mijn hoogste score geweest. Helaas ook nog nooit de 5 of 6 cijfers.
- In het begin had ik verkeerd begrepen dat winst op het laatste formulier dubbel telt! Dit geldt NIET voor het aantal punten, maar alleen voor de prijs bij 5 of 6 goede cijfers!! Ik heb het ze via de mail gevraagd en deze uitleg gekregen.
- Als deze Kingolotto betrouwbaar is, dan vind ik het verrassend hoe klein de kans is om 5 of 6 getallen goed te raden! Dan weet ik dat meteen voor de lotto en andere kansspelen, en dan zeggen ze zelfs dat de Lotto de GROOTSTE kans is om miljonair te worden. Soms vul ik de echte Lotto in en besef me nu hoe klein de kans op een prijs is. Trouwens ook bij de echte Lotto had ik een van de eerste keren 4 getallen goed. Ik dacht dat ik er heel dicht bij zat! Wat denk je dat ik won? Iets van 13 euro!
- Verder heb ik al 18.330 punten bij elkaar gespaard na mijn eerste kadootje en ga ik nu voor een grotere prijs. Gemiddeld scoor ik per dag 80 punten.
- Het klassement met high scores van die maand tot dan toe lijkt onhaalbaar (de scores daarin zijn te groot voor mij)! Dit vind ik bijna het vreemdste aan de hele loterij; want hoe krijgen vergelijkbare personen als ik die score voor elkaar? Hoe kunnen ze meerdere dagen achtereen zo hoog scoren, dat ze in de high score list komen? Hoe kunnen ze hoger zitten dan het (mijn) gemiddelde? Want dit is met listig zijn of diep nadenken toch niet te beïnvloeden?
- Ik dacht eerst te zien aan de namenlijst dat het nep is (leken nepnamen! plus nergens voorvoegsels), maar ik denk dat het de Belgische manier van opnoteren is, want personen met een voorvoegsel voor de achternaam krijgen bijv. de hoofdletter V. als letter voor de achternaam!
- De kado's worden gestuurd naar het adres dat je bij registratie opgegeven hebt. Daarom is het niet nodig die opnieuw in te vullen.
- De kleinere kadootjes zijn natuurlijk niet zo duur, de dvd wekte de indruk uit Knakenland of Euroland te komen, die zijn natuurlijk gewoon 1 euro per stuk!? Door de presentatie lijkt het heel wat. Ze worden vlg. mij opgestuurd vanuit België.
- Er is ook een Kingolotto-hyves maar eerlijk gezegd wil ik daar niet op staan (zometeen wordt het bekend)!
- Als je na 12-en 's avonds nog bezig bent met de 10 formulieren invullen, dan gelden er voor de volgende dag alleen die je voor 12-en hebt ingevuld en de dag erna tellen die van na 12 mee.

Dit zijn mijn bevindingen.

Uw semi-expert in Kingolotto, want alle ins en outs weet je nóóóóit!

Ad Verkaad
Berichten: 642
Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
Locatie: 51.926316, 4.450772

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

t.tuinsma is duidelijk aan het solliciteren naar een ban met z'n SPAM!

marinepik
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 dec 2005 18:37

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door marinepik »

De een vindt het maar nep, de ander denkt dat hij bedonderd wordt en een derde kan geen prijzen krijgen.
Wat een ellende hé maar men beseft niet dat het om een GRATIS loterij gaat waar men geheel voor NIETS en NIEMANDAL aan mee mag doen.
Vind je het helemaal niets, doe dan niet mee!
De prijzenkast wordt elke 14 dagen ververst maar meestal zijn het niet zoveel prijzen en snel uitverkocht. Dat kan natuurlijk maar men kan dan een paar weken wachten (krijg je ook weer meer punten) om dan alsnog een greep te doen uit de GRATIS prijzenpot. Of, en dat is ook een mogelijkheid, win je zomaar een leuke waardebon van de HEMA.
Dus niet zeuren Nederlanders want het is immers gratis!!
Theo

sillie69
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 okt 2009 11:03

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door sillie69 »

hallo,

ik moet zeggen dat ik ook me begin af te vragen wat ik ermee moet....
een hele tijd heb ik trouw alles ingevuld en veel punten verzameld.. en van die punten heb ik ondertussen al 3 verschillende dingen besteld, een boek een dvd en een pen...
en ik heb laatst een prijs gewonnen (iris cheque van 20 euro) maar ik heb tot op heden nog nooit iets van alles ontvangen..
terwijl mijn eerste aanvraag al was in januari geloof ik!!!!

ik vind het ook zo raar dat de verhalen zo verschillend zijn! ik blijf wachten en hoop nog iets te ontvangen..
ik heb ook al eens terug gemaild naar ze maar heb daarop ook nooit geen reactie gehad.. een beetje raar allemaal.... maarja.
iemand nog tips wat te doen?!

groetjes

marinepik
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 dec 2005 18:37

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door marinepik »

Hi Sillie,
Dat jij jouw eerste prijs al in januari van dit jaar hebt aangevraagd en dan nu nog niets hebben ontvangen is erg vreemd.
Ik speel al een paar jaar mee (al zolang dit spel bestaat geloof ik) en heb al diverse prijzen aangevraagd en ook thuis gestuurd gekregen.
Maar het kan erg lang duren, heel erg lang zelfs!!
Meestal is het een maand of 3, soms 4 maanden dat je je gewonnen prijs thuis gestuurd krijgt. Tot op heden heb ik nog elke prijs die ik heb aangevraagd netjes toegezonden gekregen, ook de geldprijs (waardebon HEMA) die ik geheel onverwacht kreeg.
Maar geen prijs krijgen die inmiddels al een maand of 9 onderweg zou moeten zijn kan natuurlijk niet.
Jij kunt een email sturen aan kingolotto.nl met de vraag waar jouw gewonnen prijzen blijven. Heb jij wel de goede adresgegevens aan hen toegezonden?
Theo

didia
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 nov 2008 20:53

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door didia »

ilsejansen schreef:Hallo mensen,

Ik heb een truc ontdekt waardoor je snel een hoop extra punten kunt krijgen.
Wil je het weten dan kan je mailen.

Groetjes
hallo ilse zou je me dat trucje eens kunnen mailen
[email protected]

sillie69
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 okt 2009 11:03

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door sillie69 »

marinepik schreef:Hi Sillie,
Dat jij jouw eerste prijs al in januari van dit jaar hebt aangevraagd en dan nu nog niets hebben ontvangen is erg vreemd.
Ik speel al een paar jaar mee (al zolang dit spel bestaat geloof ik) en heb al diverse prijzen aangevraagd en ook thuis gestuurd gekregen.
Maar het kan erg lang duren, heel erg lang zelfs!!
Meestal is het een maand of 3, soms 4 maanden dat je je gewonnen prijs thuis gestuurd krijgt. Tot op heden heb ik nog elke prijs die ik heb aangevraagd netjes toegezonden gekregen, ook de geldprijs (waardebon HEMA) die ik geheel onverwacht kreeg.
Maar geen prijs krijgen die inmiddels al een maand of 9 onderweg zou moeten zijn kan natuurlijk niet.
Jij kunt een email sturen aan kingolotto.nl met de vraag waar jouw gewonnen prijzen blijven. Heb jij wel de goede adresgegevens aan hen toegezonden?
Theo
hoi,
dat is inderdaad erg vreemd.. ook heb ik mijn adres gegevens al tich keer gecheckt en al verschillende mailtjes gestuurd waar geen reactie op komt..
maar ik heb wel vorige week mijn pen ontvangen!! :P die ik de 2de keer had besteld!! :P
dus misschien is er hoop!!! :D
ik blijf maar gewoon wachten.. wie weet helpt t...... :wink:
maar bedankt!

gr. Silvia

Xantippe
Berichten: 75
Lid geworden op: 28 nov 2006 09:29

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door Xantippe »

ilsejansen schreef:Hallo mensen,

Ik heb een truc ontdekt waardoor je snel een hoop extra punten kunt krijgen.
Wil je het weten dan kan je mailen.

Groetjes

Ik ben heel benieuwd :oops: naar die truc;
voeg je me toe ?

harpje00.0492
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jan 2010 19:55

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door harpje00.0492 »

hallo wat is de truc

ik zet groote vraagtekens bij deze loterij

i k heb op 1-8-2009 45000punten ingeleverd voor een klokje
maar nog steeds niets ontvanngen
ik heb ze zeker al 10 keer een mail gestuurd maar geen reactie
ik nu weer 45000 punten ingelevert ik wacht wel weer af of ik nu wel een cadeau krijg wat moet je hier nou aan doen
ik wacht maar weer af. gr ad

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door wolk4life »

ik vind t knap dat je meer als 90000 punten al bij elkaar had maar goed....

ik speel t ook al een hele poos mee... heb 1x een iris cheque gewonnen en ik moet zeggen dat ik die ook erg snel in de bus had. ik denk zo'n 2 weken nadat ik de mail ontvangen had hierover

tjaffer
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2009 19:00

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door tjaffer »

Heb in augustus 2009 €1000,- gewonnen en na vele mails en uiteindelijk een aangetekende brief naar Frankrijk heb ik in januari mijn geld gekregen.
De standaard bestellingen duren inderdaad 3 maanden.

xavi147
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2010 09:03

Re: Kingolotto

Ongelezen bericht door xavi147 »

Hallo,
Ik heb mij eens opgegeven voor de nieuwsbrief. Maar inmiddels heb ik besloten om hier niet aan mee te doen. Maar na diverse pogingen om me voor de nieuwsbrief af te melden, is dat nog steeds niet gelukt. Astrid van Kingolotto, ik weer geen nieuwsbrieven meer ontvangen.
Groet,
Marc

Gesloten