LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sponser van sportclubs

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
John H
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 aug 2003 23:50

Sponser van sportclubs

Ongelezen bericht door John H »

Het word weer eens tijd voor aktie en dat kan weer, want a.s. Woensdag speeld Spaarselect-Nac tegen glasgow en dat komt op de tv en dus ook in het buiteland.
Ajax moet nog tegen Dexia-Brugge en dat komt in heel europa op de tv.
Het schaatsen komt er aan met Aegon als hoofdsponsor.
We hoeven dus niet met honderde de straat op, nee een paar spandoeken op goede plaatsen in een stadion doet wonderen, en we brengen het beleggingsprobleem ver over de grenzen heen.
Het kost weinig en heeft een grensoverschrijdende werking, en deze banken krijgen alle negative reclame gratis van ons tot ver buiten Nederland aangeboden.
We gaan een prefecte demonstratie tijd tegemoet waar we met weinig geld toch grote demonstratie kunnen laten zie aan de "heren"oplichters.
Dexia wil in Europa naam maken dan doen we dat toch, maar wel met negative reclame.
Aegon wil laten zien dat ze zo graag mensen helpt, nou dan vertellen wij heel de wereld toch hoe ze dat doen, met antiereclame gratis op tv bij een schaatswedstrijd.
Ach en Spaarselect dat is al zo goed als dood en na een avondje NAC demonstratie weet heel Nederland ook weer dat die honden het doodschieten niet waard zijn (dit is een gezegde dus géén bedreiging)

Denk allemaal maar eens na over een goede aktie waarmee we deze oplichters het beste kunnen pakken en hoemeer we ze zeer kunnen doen hoe beter ,niet met geweld dus maar met opvallende akties.
Laat je ideeën maar los in deze dektank.
mvg John H

el
Berichten: 159
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:56

Re: Sponser van sportclubs

Ongelezen bericht door el »

Goed plan, ik zie het al helemaal voor me, het WK schaatsen met allemaal spandoeken met wervelende negatieve teksten over Dexia, Aegon etc.
Een betere manier om de buitenwereld kennis te laten maken met deze criminelen kan ik niet bedenken.

B Suikerbuik
Berichten: 55
Lid geworden op: 01 aug 2003 20:55

Re: Sponser van sportclubs

Ongelezen bericht door B Suikerbuik »

Dit voorstel is wel leuk en we kunnen voor weinig geld veel schade aanrichten bij deze mafia bedrijven.
Voor een paar euro heb je al een leuk spandoek en met wat fantasie kun je een goede en scherpe tekst maken.
Je koopt een kaartje voor een wedstrijd en je kan Dexia en Aegon in een keer in de negative wijze bekent maken, en dat ver over de Nederlandse grens.
Nou wat let ons om dit te doen, niets toch, dus Payback of een andere club kan weer eens wat gaan doen.
Laat je horen mensen we zijn op de goede weg en door vol te houden is er een opliossing te forseren maar dan moeten we het wel allemaal doen en ons sterk maken voor dit soort akties.
Ik wacht op jullie antwoord.
MVG B Suikerbuik.

PS je kan ook een soort hesje maken was je over je jas doet , goede tekst er op en rondlopen bij camera's en bij gasten van Dexia en Aegon.

Gesloten