LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] moneymiljonair

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
roellotte
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2009 17:41

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door roellotte »

Ik heb eind januari gevraagd om een uitbetalling van 10,00 moet hem nu nog krijgen en het saldo is wel weer op 0
Als ik een mail stuur naar hun krijg ik helemaal geen reactie.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door Bailey »

10 Euro kan ook helemaal niet. Minimum is 12,50!

S.E.
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 apr 2009 21:50

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door S.E. »

Ik ben al een aantal jaar lid van Moneymiljonair en ben echt tevreden over ze. Je krijgt regelmatig mails (geen spam want je vraagt er zelf om die mails te ontvangen) en ook de quizzen en enquetes leveren nog een paar centen op.
Voor het invullen van de enquetes gebruik ik een oud telefoonnummer wat hier bij mij in de kast ligt en niet meer gebruikt wordt, dus last van de telefoontjes met aanbiedingen heb ik ook niet.
Vaak "moet" je je abonneren op een nieuwsbrief, na een paar dagen meld ik me meestal weer af, wat goed mogelijk is.
Ook de uitbetaling is lekker snel en betrouwbaar!

Ik ben dus zeer tevreden over MM en zal niet snel gaan stoppen met deze site.

annelies23
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2009 15:07

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door annelies23 »

HOI,

Ik doe nu een jaar mee met moneymiljonair en heb er wel geld mee verdiend.
Het duurt 3 maanden voordat je 1 miljoen parels hebt,kost wel veel tijd om de e mail te openen.

annelies

didia
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 nov 2008 20:53

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door didia »

hallo
ik heb nu een paar sites waarmee je betaald krijgt door het lezen van emails etc.
moneymiljonair is fantastisch ze betalen je gewoon uit en je ontvangt regelmatig aanbiedingen van partners.
ook doe ik mee met VERDIENNUSNEL ook zo'n site nou daar ben ik dus helemaal niet tevreden over
ze betalen je niet uit reageren niet op de probleemtickets ( soort van contact)
ik heb tegelijk met moneymiljonair in december 2008 een betaling aangevraagd , nu die van moneymiljonair had ik vrij snel op mijn rekening gestort gekregen binnen 1 week. Op de uitbetaling van VERDIENNUSNEL wacht ik dus nu nog steeds dus al bijna een half jaar.
ook de verdiensten schieten hierbij niet op bij deze site nl. het volgend ebij moneymiljonair heb ik inmiddels al mijn 2e uitbetaling gekregen en bij verdiennusnel zit ik nog maar pas op de 1.50 euro ofzo
minimale uitbetaling is 12.50
dus jullie snappen dat ik dus niet te spreken ben over VERDIENNUSNEL!!!
graag jullie ervaringen

stofzuigertje

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Gezien de taalfouten niet bepaald geloofwaardig verhaal hierboven.

Soms betalen ze maar 1x in de hoop meer klanten die betalen te krijgen.
Als je nieuwe slachtoffers aanbrengt en laat betalen kun je inderdaad geld krijgen maar anders krijg je meestal niets.

Ik geloof niet meer in sprookjes.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door puma73 »

@stofzuigertje,

je zit zoals gewoonlijk weer onzin uit te kramen. ik geloof dat je niet een de GTP's waar in de vorige post over wordt gepraat kent of weet hoe ze werken.

moneymiljonair is een van de betere en goed betalende programma's.

als je ergens geen verstand van hebt stop dan met commentaar geven, want gezien het niveau van jouw bijdragen op dit forum zijn die weinig geloofwaardig.

didia
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 nov 2008 20:53

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door didia »

zeg stofzuigertje ga stofzuigen of iets anders nuttigs doen
gezien de taalfouten van mij duhuh 1 wel te verstaan in plaats van erbij staat er ebij nou sorry hoor !!!
ik vraag alleen aan de mensen op dit forum of zij ook problemen ondervinden met verdiennusnel en ik vraag niet om commentaar of ik alles wel goed getypt heb.
en moneymiljonair is zeker 1 van de betere sites waarbij je door lezen van emails betaald krijgt, niet veel maar alle beetjes helpen en wie het kleine niet eert........ jij zal er wel genoeg hebben ik zal je anders mijn bankrekeningnummer wel even geven kan je wat jij teveel hebt bij mij storten

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door puma73 »

verdiennusnel kun je beter niet meer gebruiken, die heb ik 1 jaar geleden al gedumpt omdat ze niet betaalden.

euroclix, surfrace en geldrace zijn veel betrouwbaarder.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door mar42 »

En hoe zit het met Jiggy en Zinngeld?? Weet ieman daar iets over??

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Jiggy en Zinngeld betalen ook - maar je verdient tergend traag.

Ook krijg je steeds min of meer dezelfde "acties".

laptopwinnen.nl , blahblahenquete.nl etc. etc.
(Allemaal van First Impressions / de Heus mediaresponse)
Of van e-on - die nu om de week een ander soort enquete heeft.

Dus, ze doen het wel, maar traag, en bijzonder irritant.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door mar42 »

oke dank je wel :wink:

didia
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 nov 2008 20:53

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door didia »

hallo mensen
bedankt voor jullie reacties over verdiennusnel
ik schrijf me meteen uit bij hun
en iedereen nog succes bij de andere sites die wel uitbetalen
grtjs en misschien tot op dit forum :twisted:

Jopo121
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2009 17:42

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door Jopo121 »

Ik heb mij aangemeld bij verschillende programma's via QPoints.

Daar staan de programma's gesorteerd op hoeveel verdiensten er per maand zijn.

Moneymiljonair is wel de best betalende en ik hoor er veel positieve berichten over. Ik ben net begonnen en heb al een paar euro gespaard.

jolanda4545
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2009 17:14

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door jolanda4545 »

ze laten je heel lang klikken maar als het op uitbetalen aankomt blokkeren ze je accout en als je ze mailt reageren ze niet meer dus je reinste oplichting maanden klikken voor 12.50 maar uitbetalen mooi niet dus is een groote afrader

Keesie56
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 aug 2009 08:08

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door Keesie56 »

Spam heb ik nog niet gevonden doordat ik meedoe met Moneymiljonair. Wel ontvang je meer e-mailtjes van hun adverteerders want het geld moet toch ergens vandaan komen.
Ik heb intussen al 50 Euro ontvangen en geen enkele problemen tegengekomen.
EuroClix betaald ook goed. Er zijn een paar nevensites die ook Clix geven o.a. een zoeksite (vinden.nl); voor elke 4 zoekopdrachten 1 clix (elke Clix is 1 tot 1,7 cent waard).
Heb inmiddels ook hier al 25 euro binnen.
Alle andere sites geven beduidend minder maar als je toch bezig bent, met e-mails lezen kun je deze er gemakkelijk bijnemen.
Een tip is wel op zijn plaats: gebruik voor dit soort zaken een apart e-mail adres bij o.a. G-mail of hotmail.

Kees

deenigeechtebob
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mar 2010 21:59

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door deenigeechtebob »

Wat ik nu nog niet snap van Euroclix is:
als ze een email sturen verwijzen ze naar een link en daar staat bij je verdiend bijvoorbeeld 1 clix bij het klikken op deze link. Maar dan kijk ik bij mijn clix afschriften en daar staat dat ik in een keer een abonnement heb afgesloten bij Essent terwijl ik dat helemaal niet gedaan heb. :shock:
Heeft iemand ervaring hiermee ?

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door pbarendse »

Na een tijdje MoneyMiljonair heb ik vorige maand een uitbetaling aangevraagd van 50 euro. Werd vlot uitgekeerd, wel in eerste instantie dubbel. Netjes een mailtje met de uitleg dat het verkeerd was gegaan en ze weer 1 overboeking zouden terughalen. Dat is ook gebeurd, maar ik vond het toch wel zo netjes dat ze het aankondigden.

Qua enquetes is het inderdaad zo dat je vaak dezelfde enquetes krijgt. 1 of 2 vragen over een onderwerp, en de rest of je een verzekering wilt of iets dergelijks. Gewoon altijd 'geen interesse' invullen en het voor lief nemen dat je af en toe gebeld wordt.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door Guardian72 »

deenigeechtebob schreef:Wat ik nu nog niet snap van Euroclix is:
als ze een email sturen verwijzen ze naar een link en daar staat bij je verdiend bijvoorbeeld 1 clix bij het klikken op deze link. Maar dan kijk ik bij mijn clix afschriften en daar staat dat ik in een keer een abonnement heb afgesloten bij Essent terwijl ik dat helemaal niet gedaan heb. :shock:
Heeft iemand ervaring hiermee ?
Voor zover ik het systeem begrijp:
De actie is een X-aantal clix bij gebruikmaken van de actie.
Deze worden wel alvast gereserveerd erbij gezet - maar als na afloop van de actieperiode Essent jouw naam niet bevestigd naar Euroclix - worden de clix weer verwijderd.
Ga je wel op het aanbod in, word je naam bevestigd - en worden de clix vrijgegeven.

Het jammere is dat dat bevestigen of niet soms lang duurt.
Mijn saldo is bijna 80.000 clix nu - waarvan 75000 gereserveerd, sommige al sinds het begin :(

Mike-Linux
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 mar 2010 22:43

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door Mike-Linux »

laurent508 schreef:het werkt echt

je kunt met deze link op een betrouwbare site voor geld te verdienen aanmelden.

http://www.moneymiljonair.nl/registreren.php?ref=bouhez

tuurlijk! geef je refferal link er ook nog bij zodat jij per aangebracht lid 1,25 € verdient? ik denk dat affiliates hier NIET thuishoort op het TROS radar forum? Maarja, dat is alleen mijn 2 cent....

Gesloten