LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klanten

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
stofzuigertje

Re: Klanten

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

@ Maxx,

Ik had via Ikea een ontwerp gemaakt en de maten ook ingevoerd, maar was niet tevreden over de geboden kwaliteit.

Ik bepaal wat ik wil en na meerdere bezoeken was alleen het wisselen van koelkast nodig voor betere looproute.
De kasten bleven gelijk.

Als ik na 3 uren Nee zeg zijn er 2 boos, ik en de verkoper die voor niets werkte.
Door open en eerlijk binnen te komen en gelijk de gelijkwaardige kast aan te wijzen is snel zakendoen en vergelijken mogelijk.

1 verkoper was eerlijk en vertelde dat hij niets voor die prijs kon leveren, alle 2 dus tevreden.

Reclame of korting?
Meestal krijg je een dag later dezelfde keuken voor zelfde prijs of soms nog minder....
Iemand heeft het ooit getest bij een bekende grote firma, zijn collega maakte de zelfde opstelling en die was goedkoper dan zijn Zondag reclame collega!
Dezelfde apparaten en kasten en toch €800,- verschil, hoe verklaar je de gratis apparaten dan?

Als ik een goedkoopste aanbieder die betrouwbaar overkomt vind ga ik pas kijken of iets beter kan.
Niet eerder want dan is het niet meer vergelijkbaar.

Ik zou U Maxx ook adviseren te vragen of ze elders al een offerte hebben en die ernaast te leggen, goedkoper en sneller en voor U en de klant duidelijker.
Ze weten dan gelijk dat ze scherp moeten calculeren en geen onzin reclame, want ik geloof geen sprookjes.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Klanten

Ongelezen bericht door maxx »

Beste stofzuigertje,

Tekening van een ander is leuk maar gebruik ik niet omdat ik de tekening sowieso moet maken in het offerteprogramma.

Ik zou U Maxx ook adviseren te vragen of ze elders al een offerte hebben en die ernaast te leggen, goedkoper en sneller en voor U en de klant duidelijker.
Werkt niet. Als je in 20 minuten een prijs moet berekenen krijg je als verkoper nooit de tijd om het ontwerp goed tegen het licht te houden. Een rechte opstelling tot daar aan toe maar de grootste percentage keuken heeft gewoon aandacht nodig. Mijn klanten mogen dat van mij verwachten.
Ze weten dan gelijk dat ze scherp moeten calculeren en geen onzin reclame, want ik geloof geen sprookjes.
Dus u hebt alleen 3 of 4 winkels bezocht die ook allen hetzelfde merk keuken verkopen. Zo niet, dan kun je geen vergelijk maken of de prijs wel of niet klopt.

Scherp calculeren moet je altijd anders blijven de klanten vanzelf weg maar er zijn ook andere dingen die meerwaarde kunnen hebben voor de klant zoals het volledig verzorgen van leidingwerken en montage etc. Wij berekenen de prijs die wij menen nodig te hebben voor het project en dat is van een platte tekening niet te zien.

Zo niet dan gaat het om de laagste prijs.......

MVG

Klant was ooit Koning
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 dec 2008 10:49

Re: Klanten

Ongelezen bericht door Klant was ooit Koning »

Waarom denk je? Ergens anders al gekocht via laagste prijsgarantie, dus wat je ook doet lekker voor de kat zn viool bezig op zaterdag

Heerlijk bezig geweest, maar nu lekker van mn weekend genieten

Leve de klant!!! ( jaja ik had maar een vak moeten leren, dit hoort erbij pffff)
Ach gut wat naar voor jou. Deze ervaring heeft jou zo te zien errugg veel pijn en verdriet gedaan. Zoveel ondraaglijke pijn en verdriet dat het jou noopt om jouw ongenoegen over de consument te deponeren op een forum voor de ........ ?, voor de ........?, ja juist je raad het al, zo moeilijk is deze toch niet :?:
Tja, had je maar een vak moeten leren, dit zegt niets hoor. Je kunt bijvoorbeeld ellenlange rapportages schrijven over een cliënt die je in bescherming neemt. En achteraf blijkt deze cliënt zelf de schuldige persoon in een bepaalde kwestie te zijn. Simpel, ieder vak heeft zo zijn risico,s.
Klagen doet men maar op de plek waar het hoort. Een low budget retourtje Jeruzalem kost op dit moment slechts 300 euries. :lol: :?: Maar je kunt jouw geklaag natuurlijk ook gewoon aan de koekenboerenvakbond richten, is stukken goedkoper toch ? En wie weet komt die offerte a raison de 200 euries er dan ook ooit een keertje?
Maar dat is ooit, en ik heb er alle begrip voor dat jij a la minute van jouw pijn verlost wilt worden.
:idea: Hierbij mijnerzijds een geheel gratis advies, niet eentje van 40% korting, nee deze is 100% gratis. Ga zo snel mogelijk jouw huis verbouwen en koop er direct een nieuwe auto bij. Doe dit alles zonder enige voorkennis en vraag hierbij vooral niet om een offerte van de aannemer. Wellicht overbodig maar vergelijk de prijs zo en zo niet met andere aannemers, nee ga gewoon naar de eerste beste aannemer die je in de Gouden Gids tegenkomt. En onderhandel vooral niet met de autohandelaar over de prijs en eventuele gratis accessoires.

Als onderhandelen jou pijntjes bezorgt, kijk dan zal niet onderhandelen de remedie ter verlossing zijn.
Maar gelijke monniken dienen natuurlijk ook gelijke kappen te dragen, dus geef die aannemer en autoverkoper dan ook 200 euries voor alle moeite die zij nemen.

Maar de laatste tijd twijfel ik ook wel eens aan het publiek...Ik weet dat ik nu een bak stront over me heen krijg.

Om in jouw anale fase te blijven, ik ben nu ook zeer benieuwd welke bak met stront ik over mij heen ga krijgen van de diverse keukenboeren op dit forum, boeren :!: :!: :!: , dan zal het vast wel gier zijn :lol:

fits
Berichten: 97
Lid geworden op: 14 feb 2008 20:56

Re: Klanten

Ongelezen bericht door fits »

Een low budget retourtje Jeruzalem kost op dit moment slechts 300 euries
das niet duur zeg!!bedankt, ik vlieg morgen!

Klant was ooit Koning
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 dec 2008 10:49

Re: Klanten

Ongelezen bericht door Klant was ooit Koning »

das niet duur zeg!!bedankt, ik vlieg morgen!


Je lijkt wel een Jood :lol: maar het jeremiëren kan voor Butch Cassidy nog goedkoper, en ik heb er echt alle begrip voor, het is voor ons immers allemaal recesie time.

Hierbij een 100 % gratis link voor Butch, de Sundance Kid en hun gat in de muur bende .

http://www.klaagmuur.nl/

butch
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 sep 2008 17:11

Re: Klanten

Ongelezen bericht door butch »

Klant was ooit koning:
Jammer van u reactie, ik probeerde duidelijk te maken in dit topic van de verkopers hebben ook een kijk op bepaalde verhalen of gebeurtenissen.
Mag ik vragen wat voor werk u doet?
Kan me voorstellen dat je iets moet doen wat achteraf totaal geen zin heeft, dat is hetzelfde dan dat iemand heeft gekocht met laagste prijsgarantie....
Iedereen mag bij mij offertes aanvragen , doe ik zelf ook maar ergens iets kopen en daarna kijken of t goedkoper kan is de verkeerde volgorde...en zeker net doen alsof je op zaterdagmiddag prime time interesse hebt in een keuken van mij. Nee alleen even de prijs noteren op de offerte dan kan ik die bij de andere zaak inleveren....Ik ben blij dat ik t op tijd door had en niets heb meegegeven.
Ik ga twijfelen of ik nu nog offertes mee ga geven,....

Maar nogmaals meneer klant was ooit koning, ik ben nog steeds benieuwd wat u doet voor de kost, want over elke beroepsgroep is er genoeg borrelpraat.

Jammer dat er op de site hier de hele topics uit t verband wordt getrokken en er allerlei randzaken bij komen te staan.

bdi
Berichten: 135
Lid geworden op: 09 mar 2008 19:52

Re: Klanten

Ongelezen bericht door bdi »

Het is tot nu toe een vermakelijke topic van een keukenverkoper die zich publiek afvraagt waarvoor hij het allemaal toch doet en de reacties daarop.
Tsja als je als verkoper gaat twijfelen of de nut en noodzaak van je werk, want je klant begrijpt je niet meer, dan wordt het tijd voor een andere functie. Kijk consumeren gaat per definitie langs traditioneel kapitalistische wegen: "Hoe krijg ik zoveel mogelijk voor zo min mogelijk geld". Ook wel bekend onder het begrip "winstmaximalisatie".

Ik zou zeggen aan alle consumenten in Nederland, loop eens op een zaterdag bij een keukenwinkel naar binnen voor een gratis bakje koffie, een stukje vers gebakken appeltaart en ga eens lekker 3 uur praten over een nieuwe keuken. Kinderen achter de tv of het speelmeubel met een glaasje prik en genieten. Is een stuk goedkoper dan een dagje naar de echte sprookjes uit Brabant.

butch
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 sep 2008 17:11

Re: Klanten

Ongelezen bericht door butch »

Of je doet t net als de klant was koning:
Je koopt een keuken je voelt je genaaid....en daarna ga je een inductiekookplaat kopen en is t weer niet goed...

Daar is een spreekwoord voor:Een ezel stoot zich...hahahah

Ik ga echt geen ander vak kiezen, daar is t te mooi voor...

fits
Berichten: 97
Lid geworden op: 14 feb 2008 20:56

Re: Klanten

Ongelezen bericht door fits »

in dat geval Butch zou ik (en ik meen het eens een keer serieus) een cursus/training verkopen gaan volgen, dit kan je zeker helpen. Dan wordt dat gedeelte van je vak ook weer leuk. (of besteed dat gedeelte uit).

butch
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 sep 2008 17:11

Re: Klanten

Ongelezen bericht door butch »

Als je mijn topic in t begin leest zie je dat ik elke dag met plezier, werk, wat er hier op de site staan zijn extremen en gebeurtenissen die vanuit de klant worden verteld, en ze zijn niet goed dat weet ik.
Ik probeer de extremen van de andere kant te belichten....

Ga nu niet kleineren en zeggen je moet cursussen volgen....

Ik hoef ook geen medelijden, ik geef alleen een standpunt vanuit een ander oogpunt, niets meer en niets minder.

fits
Berichten: 97
Lid geworden op: 14 feb 2008 20:56

Re: Klanten

Ongelezen bericht door fits »

uuh, door je manier van schrijven kreeg ik de indruk dat het geen extremen zijn en "het" regelmatig voor komt.
Als het zulke uitzonderingen zijn dan moet je ook niet zeuren. Als ik bij de eerste de beste tegenslag of lastige klant hier een post zou moeten doen wordt het geen serieus forum meer.
En de gemiddelde consument heeft hier dus ook niets aan en daar is dit forum volgens mij wel voor bedoeld.

butch
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 sep 2008 17:11

Re: Klanten

Ongelezen bericht door butch »

pfffffffffffffffffffffffffff

gaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppppp

Klant was ooit Koning
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 dec 2008 10:49

Re: Klanten

Ongelezen bericht door Klant was ooit Koning »

Klant was ooit koning:
Jammer van u reactie,
Iets preciezer graag, het blijft ander allemaal zo vaag, gut je lijkt Janneke wel :lol: , dus welk gedeelte van mijn reactie is jammer ?



ik probeerde duidelijk te maken in dit topic van de verkopers hebben ook een kijk op bepaalde verhalen of gebeurtenissen.
Ja en, wat heeft de consument en ik daar mee te maken ? FF wakker worden Butch.
Mot ik de regels er even het bijzetten?

Welkom op het forum van TROS Radar. Dit forum is bedoeld voor consumenten, die willen praten over onderwerpen die in de uitzendingen van TROS Radar behandeld zijn en over andere onderwerpen op het gebied van consumentenkwesties of dienstverleningen.



En over dat duidelijk maken, dit is je hierbij dus niet gelukt. In het begin was je duidelijk, nu wordt je echter vaag en zeikerig. Je wenst dat er een situatie komt van 200 euries voor een offerte. Okay je punt was op dat moment duidelijk, en nu kappen .Dus wat belet je als je dit zo graag wilt?

Mag ik vragen wat voor werk u doet?


Wat heeft mijn beroep er nu mee te maken? Nogal direct en impertinent. Maar ja ik ben de beroerdste niet, ik zit zo een beetje in het oudste beroep van de wereld. Lullen als de firma Brugman is mijn beroep :twisted: . En ik doe dit bij voorkeur in de functie van hofnar. Lekker hard de bocht in knallen en de mensen die er m.i om vragen de spiegel voorhouden . En ik heb er nog voor geleerd ook, ik wel dus.
Kan me voorstellen dat je iets moet doen wat achteraf totaal geen zin heeft, dat is hetzelfde dan dat iemand heeft gekocht met laagste prijsgarantie....
Iedereen mag bij mij offertes aanvragen , doe ik zelf ook maar ergens iets kopen en daarna kijken of t goedkoper kan is de verkeerde volgorde...en zeker net doen alsof je op zaterdagmiddag prime time interesse hebt in een keuken van mij. Nee alleen even de prijs noteren op de offerte dan kan ik die bij de andere zaak inleveren....Ik ben blij dat ik t op tijd door had en niets heb meegegeven.
Ik ga twijfelen of ik nu nog offertes mee ga geven,....

Geeuw en gaap, ik kijk ondertussen naar buiten, en ik zie net een gek vogeltje voor bij vliegen, je blijft maar klagen hè . Heb je het nog steeds niet in de gaten?. Het balletje, de oplossing ligt bij jou en niet bij de consument. Hebben de anderen in jouw directe (werk)omgeving ook last van dit geklaag? Ik zal vast niet de eerste zijn die je het bekende spiegeltje laat zien.
Maar nogmaals meneer klant was ooit koning, ik ben nog steeds benieuwd wat u doet voor de kost, want over elke beroepsgroep is er genoeg borrelpraat.
Twee keer hetzelfde vragen in slechts 1 posting !!! , je bent echt wel goed in zeuren en zeuren. En jouw logica ontgaat me geheel. Wacht ff ik probeer het samen te vatten, dus omdat er genoeg borrelpraat over ieders beroep zou ik om jou te plezieren mijn beroep bekend maken. Je spoort echt niet. Je werkt jezelf in de nesten door een topic te starten op een verkeerde plek op het world wide web en je vervalt in geklaag. En omdat deze waarheid als een koe jou niet lekker zit zal ik mijn beroep moeten bekend maken opdat jij op jouw beurt dan weer iets over mijn beroep kan zeggen. Niet dus, daar doe ik niet aanmee.
Jammer dat er op de site hier de hele topics uit t verband wordt getrokken en er allerlei randzaken bij komen te staan.
In a nutshell, dat is het punt dan ook, ga je het nu eindelijk eens begrijpen?. Dit forum gaat over de belangen van de consument, dat is de hoofdzaak. En de heren keukenadviseurs doen zeer goed werk als zij de consumenten voorlichten over het product “keuken” zelf.
Maar draai het niet om, ga dit forum als keukenadviseur zijnde niet gebruiken om aan jouw eigen gerief te komen, of aandacht te vragen voor jouw beperking en handicap als verkoper.
Ik lees sinds kort zo nu en dan mee en de tendens was mij al snel duidelijk. Het forum wordt gegijzeld door een aantal keukenadviseurs, niet door iedere . En ze krijgen weinig tegengas van de consument . Begaat de consument een fout door bij een “verkeerde” zaak binnen te lopen en daar een keuken te kopen, kijk dan is volgens de logica van de heren keukenadviseurs weliswaar deze zaak “fout” ( veelal DMG). Maar tegelijkertijd is de consument volgens hen dom en zodra hij/zij iets vraagt of zegt dan doen sommige keukenadviseurs dit af als geklaag.
Tja, dan moet je net bij mij in de functie van hofnar zijn, het spiegeltje draai ik dan direct om. :lol:

fits
Berichten: 97
Lid geworden op: 14 feb 2008 20:56

Re: Klanten

Ongelezen bericht door fits »

tja met reacties als gaaaaaaaaaaap en pffffffffff kan ik ook niets.
You'r losing me now. Het was niet belerend of kleinerend, ik gaf slechts een advies.

Misschien met al je los samenhangende reacties en post in deze treath ben ik het spoor kwijt.

De vraag die ik beantwoord wil zien:
Wat wil je nu eigenlijk?
De reden dat ik deze topic opende is niet om te klagen maar om even uit de ogen van een verkoper te kijken hoe wij naar de klanten kijken
waarom?

met welk doel wil je dit dan.... ik snap er iig niets meer van en je komt over als een ouwe zeurkous die in de 70-80'r jaren is blijven hangen (toen je nog wel succesvol was). De markt heeft je ingehaald en door jouw falen geef je de consument de schuld.
Triest.

Klant was ooit Koning
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 dec 2008 10:49

Re: Klanten

Ongelezen bericht door Klant was ooit Koning »

Of je doet t net als de klant was koning:
Je koopt een keuken je voelt je genaaid....en daarna ga je een inductiekookplaat kopen en is t weer niet goed...
Verbaal, retorisch en tekstueel was je al niet zo sterk, maar daar komt slecht lezen dan ook nog eens bij. Wat moet het toch worden met jou? Ik deed deze bewuste aankoop in 1 koop, er was dus geen daarna. En genaaid is een groot woord, maar dat ik DMG ga terug slaan is zeker :twisted: . En ik heb de middelen om dit verlies te “dragen”.
Maar bedankt dit is precies wat ik bedoel. De consument is in jouw visie bij een verkeerde aankoop de schuldige,. Ieder weerwoord van hen op dit forum is volgens Butch geklaag.
Dat zij genaaid worden moeten ze maar slikken. Butch ik draai dat spiegeltje met alle gemak direct om, het is Butch zelf die klaagt, en je hebt het maar te slikken buddy boy . Kijk eens naar het mondje van deze emoticon :o slikken ,slikken ,slikken zul je.
,





Daar is een spreekwoord voor:Een ezel stoot zich...hahahah

Twee keer aan dezelfde steen

Ik ga echt geen ander vak kiezen, daar is t te mooi voor...
Heb je iets te kiezen dan? En nu we het och over twee hebben, ik zal je het ff uitleggen om voor een ander vak te kiezen heb je minimaal twee verschillende mogelijkheden nodig.
En tot nu toe heb je qua mogelijkheden nog niets laten zien.

bdi
Berichten: 135
Lid geworden op: 09 mar 2008 19:52

Re: Klanten

Ongelezen bericht door bdi »

Als je mijn topic in t begin leest zie je dat ik elke dag met plezier, werk, wat er hier op de site staan zijn extremen en gebeurtenissen die vanuit de klant worden verteld, en ze zijn niet goed dat weet ik.
Als ik je bijdragen lees, zie ik een man van 35-40 die een beetje de relevantie van zijn werk zit af te vragen. Het enig relevante is dat je het met plezier doet en dat lees ik nergens. Ik lees een azijnpisser. Het is hier een een consumentenforum, ga bij het cbw of een ander overkoepelend keukenorgaan klagen.

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Klanten

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Ben bang dat ik de ideale klant ben :oops:
We hebben en geweldige adviseur gevonden (per ongeluk en neeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet bij de DMG) en we hebben er 4 sessies van elk een uur of 3 gehad, niet omdat wij lastig zijn maar omdat het gewoon goed gedaan moet worden.
Wij konden goed met de adviseur overweg, behalve zakelijk was het ook gezellig, kwamen alle suggesties van beider zijde en wij voelden ons er goed bij. Een no-nonsencezaak, je koopt geen korting maar een keuken. kwaliteit, alles in eigen beheer, alles geregeld en meteen ook maar de vloer en vloerverwarming door de hele benedenverdieping geregeld. Deal oke al is het behoorlijk veel geld, heb er een beter gevoel bij dat bij zo'n megacluppie.
Dus denk dat ze ons als klant wel konden pruimen, realistisch, zakelijk maar ook menselijk en een dikke vleug humor. Zo kom je er samen wel.
Dus óf ik laat me in de luren leggen óf ik krijg op een leuke manier en een behapbare prijs een mooi nieuw huis.
Ik denk het laatste.
Geen gepush, geen gezeik van beide kanten, gewoon reëel praten, dollen en uiteindelijk zaken doen.
Alles moet van twee kanten komen, het geld is er, de wil en de wens is er, het bedrijf sloot op onze wensen aan.
(en als het fout gaat vinden we ze wel :twisted: )
Had elders voor een stuk minder gekund maar met verschillende bedrijven te maken hebben voor vanalles en nog wat? nee, is prima zo en het schip strand wel, in onze eigen sloot.

Klant was ooit Koning
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 dec 2008 10:49

Re: Klanten

Ongelezen bericht door Klant was ooit Koning »

@ helpendhandje,

Zie je wel zo kan het dus ook. Zo,n bedrijf neemt zijn verantwoording, eventueel verlies of het niet doorgaan van een offerte, it's all in the game.
Slachtoffergedrag leidt op dit forum tot domme uitspraken, " de klant en z,n kxtsmoezen, of deze " klanten liegen nog meer dan de verkopers". Als men zich afhankelijk maakt van het gedrag en de handelingen van de ander is het end snel zoek, met als resultaat dat je eindigt als Butch.

Meneertje Butch vraagt nota bene om kritiek, erger hij vraagt om stront.
Hij vraagt en ik draai af, hij krijgt waar hij om vraagt, stront dus.
Kijk en dan om de bruine aap uit de aars. Butch wenst eigenlijk helemaal geen kritiek, hij kan met zijn beperking ook niet tegen kritiek.
Heimelijk wenst Butch stront-kritiek dat eruit ziet als taart en ruikt als madeliefjes :lol: . Wetende dat er altijd wel een paar keukenverkopers op dit forum zijn die hem een aai over z,n lieve bolletje willen geven.
Zulke "helden" zijn zum kotzen.


Een echte grote jongen weet in zo,n situatie wat hij kan verwachten.
Zo niet Butch, krijgt hij eindelijk de derrie waar hij naar vraagt , gaat hij ineens zitten mauwen :(
Een tip Butch ,geheel all inclusive, 100 % gratis, bereken eerst de kosten voordat je aan iets begint.
En doe dit vooral ook in de keukenzaak waar jij werkt ( anders is het slecht zaken doen :lol: ) Draai het niet om, want dit leidt enkel tot jouw geklaag en gemopper naar de klant toe. Want het ligt echt niet aan hen, het ligt aan jouw mentaliteit, maar dat je wist je al :oops: .

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Klanten

Ongelezen bericht door maxx »

Nou, het zou mooi zijn als na dit staaltje faecalistisch geneuzel het slot op deze topic kan.

Ik wil nog wel even kwijt dat dit zeker een consumentenforum is maar dat er weinig nuttige informatie binnenstroomt als er daadwerkelijk alleen maar consumenten zouden komen.

Aangezien de meeste consumenten 1 keer in hun leven een keuken kopen is het nuttig om een paar kennisdragers in de gelederen te hebben. Ik breng regelmatig een bezoek op dit forum om te lezen en te leren. Als ik een mogelijkheid zie om iemand bij te staan met raad zal ik dat niet laten.

Butch wilde zijn hart even luchten maar koos gewoon de verkeerde plek om dit te doen. Zijn bericht is volgens mij volledig retorisch opgesteld maar hij struikelt over zijn eigen benen met die vraag om kritiek.

MVG

Klant was ooit Koning
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 dec 2008 10:49

Re: Klanten

Ongelezen bericht door Klant was ooit Koning »

Nou, het zou mooi zijn als na dit staaltje faecalistisch geneuzel het slot op deze topic kan
.

Dat begrijp ik, de reeds bereikte status quo van sommige keukenadviseurs dient natuurlijk niet onder druk komen te staan :lol: .
Ik wil nog wel even kwijt dat dit zeker een consumentenforum is maar dat er weinig nuttige informatie binnenstroomt als er daadwerkelijk alleen maar consumenten zouden komen.
Klopt volledig ,gelijk een openstaande deur. Is ook nooit in deze topic het punt van discussie geweest.


Aangezien de meeste consumenten 1 keer in hun leven een keuken kopen is het nuttig om een paar kennisdragers in de gelederen te hebben. Ik breng regelmatig een bezoek op dit forum om te lezen en te leren. Als ik een mogelijkheid zie om iemand bij te staan met raad zal ik dat niet laten
.

Volledig mee eens, zolang deze kennisdragers zich bij hun leest houden is er niets aan de hand.

Butch wilde zijn hart even luchten maar koos gewoon de verkeerde plek om dit te doen. Zijn bericht is volgens mij volledig retorisch opgesteld maar hij struikelt over zijn eigen benen met die vraag om kritiek.

Butch is het slechts het lijdend voorwerp, gedrag staat los van de persoon. Wie weet is het een prima gozer.

MVG

Gesloten