LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Peperkamp auto te Hoogeloon ?

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Tonnis
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 apr 2006 07:29

Ervaringen met Peperkamp auto te Hoogeloon ?

Ongelezen bericht door Tonnis »

Hallo allemaal,

Wie heeft er ervaringen opgedaan met Peperkamp auto Hoogeloon ?

Grt. Tonnis






[/b]
Laatst gewijzigd door Tonnis op 01 mei 2013 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.

johan301
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2007 13:06

Re: Ervaringen met Peperkamp auto te Hoogeloon ?

Ongelezen bericht door johan301 »

Ja, ik heb helaas een slechte ervaring met Peperkamp auto's uit Hoogeloon. Maar gelukkige ben ik er niet ingetrapt!


Op marktplaats zag ik een Skoda Fabia combi (stationwagen) te koop staan met heel veel opties.

Omdat het een flink eind rijden was, wilde ik zeker weten of de auto de opties bezat, die vermeld stonden op de website.

De opties van de auto waren:

Dakrail,
Automatische dimmende binnenspiegel,
beide stoelen in hoogte verstelbaar,
Armsteun.
De auto was bovendien motorisch prima in orde, aldus Peperkamp

Dus ik belde Peperkamp op en vroeg expliciet of deze opties ook aanwezig waren op de auto. Hij vertelde mij dat al deze opties aanwezig waren en dat ik met een gerust hart zijn kant op kon gaan.
En vertrouw me, het is een flink eind rijden! (ligt vlakbij Belgie)
We waren het zelfs al over de inruilprijs eens van mijn oude auto, om in te ruilen.

Dus ik de volgende ochtend mijn auto schoongemaakt, radio eruit gehaald, geld van de bank gehaald.

Kom ik bij Peperkamp aan, blijkt dat er geen één (!!!) van de opties op de auto zit.
****, denk ik bij mezelf, heb ik zo'n eind gereden, heeft die vent mij gewoon voor zitten te liegen!

Goed, na wat na te hebben gedacht besluit ik om toch maar even te gaan rijden in de auto.
Wat blijkt? Koppelingsplaten totaal versleten!

Ik kom terug van de proefrit, vertel wat mijn bevindingen zijn, oa dat de koppelingsplaten versleten zijn:
Zegt hij: Meneer, ik ben 20 jaar VW dealer geweest, Deze koppelingsplaten zijn niet versleten en heb ik ze nog nooit vervangen bij de KMstand ( de auto had 190.000KM gelopen!)

1 week later staat de Skoda nog steeds met foute gegevens op de website. Als ik hem email om hem daarop te attenderen krijg ik een mail terug:
Ik beslis zelf welke opties ik op mijn website zet.


Samenvatting:

Er zat geen Dakrail, geen Automatische dimmende binnenspiegel, geen verstelbare in de auto. En ook geen Armsteun.
Geen excuus, maar wel dat hij het zou corrigeren.

Peperkamp adverteert met leugens. Koop hier geen auto!!!

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Ervaringen met Peperkamp auto te Hoogeloon ?

Ongelezen bericht door Quark »

Ik ben net even naar de site van dit bedrijf geweest, ziet er proffesioneel uit.

Wat ik raar vindt is dat de kentekens niet vermeld staan, en dat ze op de foto's zijn afgeschermd.

Zo kan ik ze niet even ter controle bij de RDW invoeren of mijn garage even vragen of het het aangegeven type klopt.

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: Ervaringen met Peperkamp auto te Hoogeloon ?

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

als kentekens op fotoos zijn afgeschermd, dan weet je toch genoeg?

lui die dat doen doen dat om belastingtechnische redenen, zodat men niet precies kan achterhalen welke wagen door hen wel of niet is verkocht

in het verlengde daarvan weet je dan zo'n beetje met wat voor type mensen je te maken hebt, en dat zegt imo genoeg

mvdo
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2007 13:58

Re: Ervaringen met Peperkamp auto te Hoogeloon ?

Ongelezen bericht door mvdo »

Hallo,

Met veel verbazing heb ik de reacties gelezen.

Mijn ervaring is gelukkig totaal anders. Ik kom al jarenlang bij Peperkamp en ben erg tevreden. Ook vrienden en kennissen welke ik naar hem heb doorverwezen zijn erg enthousiast, en kopen om de 2 tot 3 jaar een nieuwe auto.

Zijn assortiment, prijsniveau, advies en garantie is simpelweg uitstekend te noemen. Er is en wordt nooit een geheim gemaakt van de afkomst van de auto. In mijn beleving kun je ook niks beters hebben dan een ex-lease auto. Heeft al zijn beurten op tijd gehad en de prijs is erg aantrekkelijk.

Tevens is zijn service niveau meer dan uitstekend te noemen. Als voorbeeld kan ik verwijzen naar een gebeurtenis welke ik onlangs heb meegemaakt. Geheel door eigen toedoen had ik schade gereden aan mijn auto, na een belletje met de heer Peperkamp stapte hij in zijn auto en vertrok vanuit Hoogeloon naar Purmerend om aldaar mijn auto op te takelen. Dit is nog eens geweldige service.

Gr. Mvdo

paulina61
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2009 20:15

Re: Ervaringen met Peperkamp auto te Hoogeloon ?

Ongelezen bericht door paulina61 »

ik kocht een auto bij deze zogenaamde vriendelijke aardige man!!!
Hij kan je goed bepraten!!
Ik kocht een peugeot bij hm 3 jaar geleden!
ook door de telefoon had hij alle opties en service beurten gekregen!
Kom je daar maak je een proefrit en verteld hij nota bene dat er garantie op de auto zit voor 3 mnden!!!
Dus dat was de druppel dat we de auto kochten.
Ook de nodige km gelopen en zeker wel terug gedraaid,
Ik belde hem na thuiskomst op de auto maakte een fluitend geluid, vreemd dacht ik dat hoorde bij de 307 van peugeot! (was z,n antwoord)
Wij na de peugeot dealer en het verhaal verteld wat bleek de versnellings bak stuk ERG DUUR GRAPJE DUS :(
Ik peperkamp gebeld en het verhaal verteld en over de garantie begonnen! (mondeling afgesproken DOM DUS).
Al met al het was een goede auto zijn woorden en daar stonden we dan.
Bij de dealer een gereviseerde bak eronder laten zetten plus katelisator stuk dus kwam er wel 3500 euro bij!!!
Dus bleef je dus toch maar met de auto van 2002 rijden!
na al deze kosten gemaakt te hebben.
DAAROM MENSEN VINDEN WIJ PEPERKAMP PEPERDUUR.
Laat het een les zijn voor eventuele kopers bij die vent!!!
Geld dus nog steeds!!! belde van de week voor een auto voor de gein en weer had ik dezelfde smicht aan de telefoon zeer netjes en aardig!!
en alle boekjes c,g nap pas compleet wat we zelf geregeld hebben.
nationale autopas kantoor zit op schiphol!!!!!
Met vriendelijke groet.
Familie Doornink

Martijn1001
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 jun 2005 15:10

Re: Ervaringen met Peperkamp auto te Hoogeloon ?

Ongelezen bericht door Martijn1001 »

Hallo,

Met veel verbazing heb ik de reacties gelezen.

Mijn ervaring is gelukkig totaal anders. Ik kom al jarenlang bij Peperkamp en ben erg tevreden. Ook vrienden en kennissen welke ik naar hem heb doorverwezen zijn erg enthousiast, en kopen om de 2 tot 3 jaar een nieuwe auto.

Zijn assortiment, prijsniveau, advies en garantie is simpelweg uitstekend te noemen. Er is en wordt nooit een geheim gemaakt van de afkomst van de auto. In mijn beleving kun je ook niks beters hebben dan een ex-lease auto. Heeft al zijn beurten op tijd gehad en de prijs is erg aantrekkelijk.

Tevens is zijn service niveau meer dan uitstekend te noemen. Als voorbeeld kan ik verwijzen naar een gebeurtenis welke ik onlangs heb meegemaakt. Geheel door eigen toedoen had ik schade gereden aan mijn auto, na een belletje met de heer Peperkamp stapte hij in zijn auto en vertrok vanuit Hoogeloon naar Purmerend om aldaar mijn auto op te takelen. Dit is nog eens geweldige service.

Gr. Mvdo
Dat zijn nog eens wervende teksten; ik krijg het er helemaal warm van! Hele aktieve poster ook Mvdo. Of zou Mvdo, overspoeld door gevoelens van onrecht, spontaan een account hebben laten registreren? Denk toch maar dat ik mijn conclusies trek uit de overige postings; Auto's van Peperkamp, 1 grote ramp!

vw fan
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2009 23:41

Re: Ervaringen met Peperkamp auto te Hoogeloon ?

Ongelezen bericht door vw fan »

hoi

hier twee jaar geleden een auto gekocht, geen problemen mee gehad
tijdens proefrit in boekjes tel nummer van vorige eigenaar gevonden.
deze gebeld en km gecheckt bleek te kloppen.
ook leaseplan nog gebeld voor dubbele check maar deze mochten hier geen mededelingen over doen.
ben dus tevreden over de auto voor een goede prijs gekocht en ook een goede prijs terug voor mijn oude auto
een les voor iedereen laat evt een aankoopkeuring doen kan in hilvarenbeek bij abelen is ongeveer 30 minuten rijden vanaf hapert (zat voorheen in hoogeloon)

tillaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2012 14:31

Re: Ervaringen met Peperkamp auto te Hoogeloon ?

Ongelezen bericht door tillaar »

Hallo lezers
Ook ik was sceptisch na het lezen van het Radar forum, alhoewel een verhaal altijd twee kanten heeft, (weer en wederhoor) en overrens was de laatste reactie geplaatst in 2007, inmiddels is Garage Peperkamp verhuisd naar Hapert.
Ik heb vandaag 14 Dec. 2012 voor mijn bedrijf een MB Viano 2.2 Automaat Trend van 2004 met 210.000 Km. op de teller geleverd gekregen, de voorgaande dagen heb ik zonder problemen de auto mee mogen nemen naar mijn eigen garage voor een techniche check, en ook daar hebben zij voormij ook de NAP gecontroleerd en óke bevonden. + de auto was verder op wat tektileer werk in orde. de winterbanden van mijn oude Viano 2.2. Automaat zijn probleemloos overgezet met extra 4 nieuwe velgen afdeksels, helaas kon de Navigatie niet overgezet worden en deze maar in de oude auto laten zitten, maar in de nieuwe is de radio Cd blijven zitten. dus wat mij betreft hebben wij een fijne ervaring gehad met Dhr. Peperkamp.

Anoniemmeisje
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jan 2013 14:31

Re: Ervaringen met Peperkamp auto te Hoogeloon ?

Ongelezen bericht door Anoniemmeisje »

Hallo allemaal

Gister contact gehad met autobedrijf peperkamp. Ging om een mooie peugeot 307 die ik als verjaardags cadeau aan wilde schaffen. prachtige auto, al had ik direct al het niet pluis gevoel. Te mooi om waar te zijn. Omdat ik een zeer vakbekwaam familie lid mee kon nemen, gister direct een afspraak gemaakt voor de volgende dag (vandaag dus). Tijd het liefst na 18.00. Dat was afgesproken. Ik heb een middag vrij genomen van mijn werk, om samen met mijn familie lid op pad te gaan. Zeker een goede 2 en half uur aan mijn auto gepoetst, die als inruil weg zou gaan voor de peugeot. Sta ik in de was straat te wachten, krijg ik een telefoontje van mijn familie lid, dat de auto tegen onze bezichtig afspraak verkocht is. Natuurlijk ontzettend jammer voor al mijn voorwerk en mijn speciaal vrij gevraagde dag. Besloten om het te checken bij peperkamp auto bedrijf, of dat de auto daadwerkelijk verkocht is. Dit ook omdat ik zeker weten een afspraak gepland had, en er van uit was gegaan dat we een deal zouden maken. Meteen zette deze meneer een ontzettende grote mond op, en zei dat hij mijn verhaal klinklare onzin vond. Ook vertelde hij dat mijn familie geen afspraak had gemaakt, terwijl ik direct naast hen zat. Toen ik hem confronteerde met zijn toon, houding tegenover de klant en het niet nakomen van afspraken werd het hem te veel. Weer een grote mond, met zeker geen net taalgebruik. Uit gelegd dat ik het jammer vond dat de auto verkocht was, maar ik ontzettend blij was dat ik geen zaken hoefde te doen met deze man en dit bedrijf.

Let allemaal goed op, deze mensen deugen echt niet. Op elke site staan reviews van auto bedrijven, met goede en slechte verhalen. Hoe ik vandaag gecommuniceerd heb met deze man, heb ik nog nooit in mijn leven hoeven doen. Succes allemaal.

kenbeimer
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 mar 2013 13:43

Re: Ervaringen met Peperkamp auto te Hoogeloon ?

Ongelezen bericht door kenbeimer »

Bij Peperkamp een Mitsubishi Colt CZC cabrio gekocht. Ondanks alle negatieve feedback toch het risico genomen met de wetenschap dat het mogelijke riskant was in mijn achterhoofd.

Bij het kijken 2 kleine problemen aangetroffen en dit zou worden gefixed. Heb besloten met Peperkamp in zee te gaan.

Gisteren de auto opgehaald en contant betaald. De man achter de garage (die ik bij het kijken niet heb gezien) was een erg leuk persoon en ook vriendelijk. Ik heb de garantie verkocht en de auto gekocht en meegenomen.

Veilig thuis aangekomen en tot op heden nog niets negatiefs ontdekt! Op de voorkant was een lichte beschadiging te zien, maar daar moet je je echt op concentreren voordat deze opvalt. Ik kan eigenlijk maar één negatief detail bedenken en dat is dat de tank voor maar een kwart gevuld was.

Ik ga nog niets aanraden bij anderen, ik ga over ongeveer een half jaar nog eens evalueren of de auto daadwerkelijk nog goed werkt. Tot nu toe ben ik erg tevreden!!

Toevoegd na 1 dag:
Helaas toch een nadeeltje tegengekomen. Omdat ik een speciaal model kocht, hadden de ramen speciale aandacht nodig en dit heeft de garagehouder niet meegegeven, waardoor de ramen niet meer dicht kunnen. Auto staat nu ter reparatie bij een lokale garagehouder.
Heb uiteraard contact opgenomen, maar het probleem was niet bekend bij hun. Omdat het een klein bedrijf is, die met vele soorten auto's handelt, kan het wel eens zijn dat ze belangrijke informatie missen die mogelijk crusiaal is en hier heb ik onder geleden. Desondanks raadt ik Peperkamp nog steeds niet af, want voor de prijs van de auto in verhouding met dit incidentje is het natuurlijk niets. Een beetje extra informatie voordien was alleen wel fijn geweest.

Gesloten