LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PROTEQ huisdierenverzekering is op uw geld uit!!

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
jbvedder
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2008 19:51

Re: PROTEQ huisdierenverzekering is op uw geld uit!!

Ongelezen bericht door jbvedder »

Fabe, wordt nou niet op iedereen boos. Als ik zo al jouw verhalen (goed) lees, dan moet ik opmerken dat Proteq wel degelijk gelijk heeft. Het is zo te merken een erg zure appel voor jou, maar misschien wordt het toch tijd om je er bij neer te leggen.

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: PROTEQ huisdierenverzekering is op uw geld uit!!

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Ik ben IT-Manager (dus niet erg dom lijkt mij) en mijn vriendin is jurist
Er bestaan ook domme juristen en IT-managers. Jullie hebben de verzekering proberen te "foppen" en dat is helaas voor jullie niet gelukt. :P :P

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: PROTEQ huisdierenverzekering is op uw geld uit!!

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Ik ben heel tevreden over Proteq (en nee, ik werk er niet)!! Ik heb nu al een aantal keren een claim ingediend en kreeg snel en zonder 'gemekker' het gedeelte terug waar ik recht op heb.

piaf12
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2009 20:57

Re: PROTEQ huisdierenverzekering is op uw geld uit!!

Ongelezen bericht door piaf12 »

op advies van mijn dierenarts heb ik een verzekering afgesloten voor mijn hond een airedale.op29-11-2008.op 1 dec 2008 kreeg mijn hond een acute aanval van de ziekte van addison. is een bijnierschoors die geen hormoon aanmaakt. ik heb de gemaakte kosten van de dierenarts niet vergoed gekregen ,om dat dit binnen de wachttijd van 30 dagen was. in mijn polis staat dat mijn denking ingaat op 29-11-2008.vreemd .mijn hond moet dus maar wachten om ziek te worden .
een gesprek met de verzekering en mijn dierenarts is op niets uitgelopen men spreekt over een artikel nummer in de voorwaarde van de polis artikel nummer(13.3.b)en artikel (14) mijn hond was gezond en deze ziekte is ineens ontstaan hoe kan ik nu weten dat mijn hond ziek gaat worden .wel krijgen mensen de vergoeding voor hun huisdier bij ongevalen ook al binnen de wachttijd .heb ook vernomen als men een hond of kat uit het asiel haalt die die ziek wordt het wel wordt vergoed ook in die wacht piriode .ik hoop dat ik een reactie krijg van mensen die dit ook hebben mee gemaakt .ook als ik als mens een ziektekosteverzekering afsluit ben ik toch ook gelijk verzekerd en heb ik toch ook geen wachttijd tot er iets gebeurd

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: PROTEQ huisdierenverzekering is op uw geld uit!!

Ongelezen bericht door AnnePanne »

niks geen problemen met proteq
ik had aangegeven via een website dat ik gebeld wou worden door proteq omdat ik graag een verzekering wou hebben voor mijn hond

2 dagen voordat mijn teef gesterriliseerd zou worden, werd ik gebeld
de polis zou gelijk ingaan en ik kreeg in de eerste maand van de verzekering 50% vergoed van de sterrilisatie

en ik heb inderdaad 50% terug gekregen.. toch wel zo'n 250 euro :)

en al de andere rekeningen werden ook allemaal binnen 2 weken vergoed

ik ben zeer tevreden :)

M.M.N.
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 jun 2009 11:05

Re: PROTEQ huisdierenverzekering is op uw geld uit!!

Ongelezen bericht door M.M.N. »

Ik begrijp wat Fabe bedoeld,het gaat om de longontsteking van zijn kat die de kat kreeg in de wachtperiode en als er dan na de wachtperiode een foto gemaakt moet worden van de longen i.v.m. de narcose,denkt proteq dat het om hetzelfde euvel gaat en dit krijg je dan inderdaad niet vergoed.
Eigenlijk klopt dit ook niet want ik dacht dat proteq alleen geen vergoedingen geeft als het dier al een mankement heeft ergens aan voordat de verzekering werd afgesloten dus volgens mij moet dit dan gewoon vergoed worden.

Ik heb ook proteq voor mijn hond en katten.
Mijn hond gebruikt voor z'n voorpoot een pijnstiller,maar als hij bijvoorbeeld last van zijn heup of elleboog zou hebben dan krijgt hij dezelfde pijnstiller niet vergoed,ook al heeft hij het ook nodig voor z'n voorpoot,je krijgt dan de helft van het medicijn vergoed.

Als hij last heeft van z'n heup en/of ellebooggewrichten,zeggen wij nu dat het alleen voor z'n rechtervoorpoot is want dan krijgen wij het wel volledig-19% vergoed want middelen voor heup en elleboogproblemen worden zoals bekend niet vergoed bij proteq.

Gesloten