LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zondag geboekt maandag is de reis goedkoper

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
robert1959
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 jun 2009 23:37

zondag geboekt maandag is de reis goedkoper

Ongelezen bericht door robert1959 »

zondagavond 7 juni een reis geboekt voor 5 personen bij vaya ca 3900 euro maandag dus een paar uur later is de prijs ineens veranderd 150 euro minder dus geen aanbieding maar er staat gewoon een andere prijs?
toen ik op jiba keek had deze de prijs ook verlaagd of het is 1 bedrijf of ze spreken dit af lijkt mij?
ben zelf accoord gegaan met de prijs maar voelt toch niet prettig dat de reis een paar uur later zoveel goedkoper is geworden.

Weet iemand of hier iets aan te doen is of heb ik gewoon dikke pech :?: :?: [/b]

stofzuigertje

Re: zondag geboekt maandag is de reis goedkoper

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Soms dalen de prijzen maar stijgen kan ook.

Dus als volgende week weer duurder, afhankelijk van hoeveel er nog open zijn en de looptijd tot vertrek.
Als teveel open dalen de prijzen.
Als nog veel tijd en weinig kan het stijgen dus je weet het nooit.

Dus kijk over week nog eens en het zou dan best duurder kunnen zijn.

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: zondag geboekt maandag is de reis goedkoper

Ongelezen bericht door roro25 »

op het moment van boeken was je bereid om de gevraagde prijs te betalen. Aanbod en aanvaarding.
Wat als de prijs omhoog was gegaan vanochtend; had je dan bijbetaald?

Niet zo meuten!

robert1959
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 jun 2009 23:37

Re: zondag geboekt maandag is de reis goedkoper

Ongelezen bericht door robert1959 »

Het is maar een vraag maar als je 5 jaar niet op vakantie bent geweest en hard heb moeten sparen voelt het alleen niet echt prettig :shock:

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: zondag geboekt maandag is de reis goedkoper

Ongelezen bericht door brieziet »

ja, is idd niet leuk, maar prijzen varieren nu eenmaal. Dus als je geboekt hebt, gewoon niet meer kijken :)

en ja, vaya en jiba is 1 pot nat (sundio groep, oa ook sunweb en nog veel meer)

Gesloten