LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik ben gestopt met het LL-forum

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Luc »

Beste mensen,

Misschien is het jullie opgevallen dat ik al een flink aantal weken niet meer post. Dus ook niet onder een eventuele andere naam, laat dat even duidelijk zijn.

De reden is dat ik mijn interesse ervoor heb verloren en dat ik het mooi geweest vind. Ik ben inmiddels met hele andere dingen bezig en daar heb ik veel plezier in.

Ik wens jullie het allerbeste in de strijd tegen rampenbank Dexia. Bij deze wil ik Pieter en Piet bedanken voor hun niet aflatende inzet, belangeloos, correct en effectief. Altijd mijn bewondering voor gehad.

Ik heb veel werk verzet hier. Nu is het tijd voor iets geheel anders. Ik heb lange tijd onder 'Paula' gepost, later onder 'Luc', 'Tessa', '_Willibrord_', 'Linker'. Dat was 'm geloof ik althans wat betreft het LL-forum. Iemand anders heeft mijn naam Paula geregistreerd, dat ben ik niet geweest in ieder geval.

Mijn excuses dat ik wat mijn werkelijke naam was, gelogen heb ondanks dat het mij gevraagd is. Ik moest de afweging maken óf openheid geven en daarmee mijn doeltreffende bescherming als 'Luc' opgeven en dus ook mijn mede-strijd hier, óf het ontkennen waardoor ik door kon gaan met het vrijwaren van malloten van dit forum (waaronder ook Dexia-medewerkers). Ik heb voor het laatste gekozen aangezien ik als 'Paula' bijzonder hard ben aangevallen met name op het persoonlijke vlak. Met de naam Luc heb ik dat nooit gehad of het raakte me niet. Alleen daarom kon ik blijven posten en de tent enigszins bewaken.

Ik bewaar warme herinneringen aan An, Toet (Ingeloe), Piet, Pieter, Ton, Sara, Karin en Sonja. (Voor diegenen met wie ik ook kontakt heb gehad, maar vergeten ben, excuses.)

Het allerbeste wens ik eenieder toe die het hart op de juiste plaats heeft.


Paula/Luc

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Luc, Ik had het al door, wist eigenlijk ook wel waarom, toch vind ik dit ontzettend jammer, geeft me toch een rot gevoel, maar meer dan je mening respecteren zou niet fair zijn.
Dank je wel voor alle opbeurende woorden, je gevoel voor humor, en je begrip.

Het ga je goed, Luc, dank je wel en het allerbeste, Ton

An

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door An »

Hoi Luc.

Ook ik ben blij toch nog ff wat van je te lezen hier. Ik was op vakantie geweest een zo tussen door nog wel eens een paar dagen weggeweest en als ik dan weer op het forum kwam zag ik je nergens meer. Ook heb ik weleens, ook onder gastnamen, zitten vissen wie of er wat van wist waar je was of wat er gebeurd zou kunnen zijn.

Daar kreeg ik dan weinig of geen antwoord op dus dacht ik echt dat er wat met je gebeurd was. Maar gelukkig niet dus! En dat je er nu genoeg van hebt, respecteer ik natuurlijk ook, al vind ik het wel jammer. Maar er is inderdaad ook nog een leven buiten LL. En daar ga jij mee verder! Ik hoop dat het je goed gaat en wie weet?

Luc, bedankt voor je altijd toch wel goede en soms ook grappige bijdrage hier op het forum. Veel plezier met alles en een goede gezondheid en geluk gewenst. Leuk toch dat je mij niet vergeten was.

:wink: An, :wink:

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Albert »

Geplaatst op 11 Apr 2003 00:23 door Albert


--------------------------------------------------------------------------------

Bij deze bedank ik alle mensen die,PAULA, kapot geschreven hebben op dit forum. Flink en ik hoop dat deze mensen het geluk moge vinden, die ze haar toegewenst hebben.

Walgelijk.

Albert.

Paula,

Ik vind dit heel erg eerlijk van je en heb diep respect voor je dat je dit hier durft te schrijven. Ik zal je steunen waar ik kan. Ook ik trek me terug van dit forum. Mijn advocaat gaat Dexia dagvaarden namens mij. Paula wat er ook gebeurt ik ben er altijd voor je.

Iedereen bedankt en succes.

Albert

An

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door An »

Hai Albert.

Dan ook nog even een berichtje van mij aan jou gericht. Ook jou wil ik dan even bedanken voor de soms toch ook wel gezellige babbel op dit forum. Het ga jou ook goed en ook zal ik dit wel gaan missen, maar waardeer ook jou mening.

Heel veel succes en gezondheid gewenst door de toch wel een beetje, je An, :cry: :cry:

:wink:

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Albert »

Hoi An,

Nu weet je van de hoed en de rand. Je bent een hele lieve vrouw. Ik heb Paula leren kennen als een goede vriend en ik vind haar meer dan aardig.

Ook ik ben blij dat het doek gevallen is. Uiteindelijk is Dexia een trieste zaak en tegen Lieske en Duchateau wil ik het advies meegeven, stop met jullie commentaar want je richt mensen geestelijk ten gronde.

Dag An nog bedankt voor je vriendschap.

Albert.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door aert0001 »

trieste zaak, dat zoiets niet kan, hier in Nederland, dat er zoveel rot spul in onze mand zit, wat is er met de mensen aan de hand dat dit kan, wat hebben ze meegemaakt dat ze zo gemaakt heeft, en met “ze” bedoel ik de mensen die zo tekeer gaan tegen alle mensen nu en in het verleden die via dit forum vechten tegen onrecht, heel triest wat er de laatste dagen op het forum word geventileerd, zijn we dan tot dit niveau gedaald?

Jammer, en zielig voor deze individuen, wat is er in hun leven voorgevallen?

Ik heb met deze mensen te doen, het liefst zou ik ze dit in een persoonlijk gesprek vertellen, ook hen wat begrip schenken, vertellen van naastenliefde en respect.
Maar vooral luisteren naar hun verhalen, wat heeft jullie zo gevormd, triest.
Triest dat mensen als Paula, Albert en zovele andere niets ontziend op een Dexia manier worden neergesabeld, is dit de mentaliteit van het heden ten daags volk.

Ton

Andrea
Berichten: 59
Lid geworden op: 20 sep 2003 12:08

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Andrea »

Albert,

Ik wist niet dat jij Paula al zo lang kende je beschermde haar en nog je bent een heer. Triest wat er gebeurd is, ik wist het niet. Liefs voor jullie en ik vind je dapper dat je Dexia zelf aanpakt.

Sterkte en liefs,

Andrea.

Yvo
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2003 18:39

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Yvo »

Dit vind ik triest.

Yvo

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Albert »

Paula,

Je bent niet alleen een hele mooie vrouw maar je hebt ook nog een karakter van goud.

Voor mij ben je eindeloos.

Albert.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Luc,

Ik heb veel respect voor de manier waarop jij “onze zaak” met veel energie en kracht hebt verdedigd.

De grens opzoeken van het toelaatbare om onze vijand te bestrijden.
Een grens die allang en ontoelaatbaar overschreden is door dexia en co.

Het is bijna onmogelijk om altijd vooraan te lopen en je nek uit te steken.
Soms moet je gas terugnemen en uit de wind gaan lopen.

Jouw optreden is voor velen motiverend geweest om door te gaan. Vaak op die momenten dat iemand de moed wilt opgeven en het niet meer ziet zitten.
Jouw energie gaf ons weer kracht om door te gaan en het onrecht te bestrijden.

Ik heb het al vaker gezegd “we zullen doorgaan” .
Tijdens onze demonstraties hoorde dit lied het tot het vaste repertoire.

Gisteren zijn wij voor een gesprek met de CGA geweest.
Even een stukje op het forum zetten is niet te vergelijken met een gesprek met o.a. oud minister Sorgdrager, prof. du Perron en mr dr Oosting, lid van de Raad van State.

Wij hebben anderhalf uur lang gesproken over de problemen die er zijn bij de gedupeerden, hoe ze ontstaan zijn en wie, in onze ogen, de schuldigen zijn.
Wij hebben ons in het zweet gewerkt om “onze zaak” te verdedigen.

Alleen door elkaar te blijven steunen kunnen we de strijd voortzetten en een kans maken te winnen.

Luc, om je avond toch nog een beetje goed te maken, in een van de eerste zaken waar dexia een dagvaarding heeft verstuurd hebben ze nu om uitstel gevraagd.....

Het AFM rapport is bij een aantal mensen bekend, het wachten is nu op het openbaar maken of het uitlekken......
Iemand die het rapport heeft gelezen vatte het samen in 3 woorden :

VERNIETIGEND VOOR DEXIA

Luc, ik zal je mailen met meer gegevens en aanvullingen.

De CGA is nog maar een begin!

Wij vechten door tegen de macht van sommige banken, die denken dat zij boven de wet en de overheid staan.

Ik wil geen valse hoop wekken en beweren dat we winnen, maar we knokken er wel voor.

Dit kun je niet alleen doen, hiervoor heb je elkaar nodig, ieder op zijn eigen manier.

Luc, jij hebt je bijdrage op dit forum gegeven en veel mensen gemotiveerd en hoop gegeven.

Of hiermee een punt is gezet achter een woelige periode...... Luc, ik mail je nog!

Old soldiers never die!

Groeten,
Piet

Ps Gaan we nog een keer eend eten met een paar mensen.

Namens de ex fanclub van dhr A. de Croos

Voor degene die dit gemist hebben zie de (gesloten) topic :
Eend met whiskey voor 6 personen...

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Albert »

Paula,

Doe geen rare dingen alsjeblieft. Ik hou van je.

Albert.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Albert »

Piet,

Je bent meer dan een Heer en ja het is de verdienste van Luc dat de Media aandacht gaf aan het probleem Dexia.

Luc heeft alles en iedereen aangeschreven en het probleem bij de Media neergelegd en dankzij Luc was er nieuws bij Nova en nog veel meer ook internationaal

Albert.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Pieter »

Hallo Luc/Paula,

Ik ben een persoon van weinig woorden. Ik heb bewondering en respect voor je inzet die je vericht hebt te meer omdat je je niet uit het veld hebt laten slaan door de persoonlijke aanvallen op jouw perso(nages) en keer op keer weer een mogelijkheid vond om je stempel te drukken op dit aandelenlease schandaal. Menigeen kan hier een voorbeeld aannemen, vele houden het alleen bij commentaar leveren en hun beklag doen op alle die zich inzetten voor de gedupeerde die begaan zijn met het lot van de gedupeerde.

Bij deze geef ik je een symbolische roos voor je inzet. En wie weet volgen er meer rozen als blijk van waardering.
http://static.arttoday.com/thw/thw4/PH/ ... 41.thw.jpg

Sterkte en veel geluk toegewenst
Mvg Pieter

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Jan »

Ik hou van jullie allemaal. Jullie zijn zo geweldig mooi, intelligent en grappig. Jullie verdienen allemaal grote bossen rozen en vernietiging van de Dexia contracten. Wat zou de wereld zonder mensen zoals
Luc en zijn fans zijn. Wat een geweldige kerel. Wat een inzet. Wat een passie. Wat een strijd.

Volgend seizoen in de bioscoop. Overtreft qua emotie "The Titanic". :(

tester
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:27

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door tester »

up

Paula
Berichten: 95
Lid geworden op: 03 jul 2003 13:27

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Paula »

Hoi Paula,

Als jij weer onder je eigen naam wilt schrijven, dan registreer ik me wel onder een andere naam.

Succes,

Andere Paula

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door JL »

Waarom schrijven mensen toch onder andere namen op dit forum ?? Je laat je toch niet verjagen door een stelletjes opnaaiers!! Mensen als Luc en Albert moeten blijven. En anderen moeten zoals: Lieske, Duchateau verdwijnen.

JL

Gerdi
Berichten: 47
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:20

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Gerdi »

Ik ben het helemaal eens met JL, Albert en Luc hebben zinvolle bijdragen geleverd aan dit forum en ik hoop ook, dat ze blijven.

Groet, Gerdi

De webmaster
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2003 21:33

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door De webmaster »

Opgeruimd staat netjes.
Ik was die gozer toch allang beu met zijn ge-spoof!
Hij heeft tenminste 46 aliassen gebruikt in deze tijd en geen 5 zoals hij toegaf.

Dat hij een aantal weken niet op het forum te bekennen was heeft te maken met het feit dat deze meneer geblokkerd was.

Gesloten