LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waalwijk. Wat een arrogante mensen

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
joju
Berichten: 100
Lid geworden op: 10 jan 2009 16:11

Waalwijk. Wat een arrogante mensen

Ongelezen bericht door joju »

Oordeelt u zelf over de nederige opstelling :D van deze makelaar!! Vooral als U ook nog
Laatst gewijzigd door joju op 13 mei 2011 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Waalwijk. Wat een arrogante mensen

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

jojo,

wat een wazige bijdrage, wat is in hemelsnaam jouw probleem

joju
Berichten: 100
Lid geworden op: 10 jan 2009 16:11

Re: Waalwijk. Wat een arrogante mensen

Ongelezen bericht door joju »

Niks wat jij zult begrijpen denk ik, de redacties spreken voor zich

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Waalwijk. Wat een arrogante mensen

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Niks wat jij zult begrijpen denk ik, de redacties spreken voor zich
Redacties?

In ieder geval voer jij geen redactie .. :P
Laatst gewijzigd door seagoing racer2 op 20 jun 2009 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.

joju
Berichten: 100
Lid geworden op: 10 jan 2009 16:11

Re: Waalwijk. Wat een arrogante mensen

Ongelezen bericht door joju »

Als je nu eerst de redactionele stukken leest!! Dan zou het duidelijk moeten worden zelfs voor iemand met weinig hersens!! Mocht je voor deze mensen werken, nou dan weet je hoe erover gedacht wordt :P

D2Freak30
Berichten: 307
Lid geworden op: 24 feb 2009 13:35

Re: Waalwijk. Wat een arrogante mensen

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

"Mensen willen met mooi weer niet in een appartement zitten. In de zomer is een leuk huisje met een tuin veel aantrekkelijker."
Lijkt mij vrij logisch. Leg mensen de keus voor waar ze het liefst willen zitten als het lekker zomerweer is en een grote meerderheid zal waarschijnlijk kiezen voor de tuin.
De vraag naar nieuwbouw is er nog steeds". Toch heeft de crisis gevolgen gehad voor de bouw van huizen. Verhoeven ziet dat projecten kleiner worden, maar toch nog steeds goed verkopen: "Ontwikkelaars moeten gewoon meer naar de behoeften kijken en niet alleen met dollartekens in de ogen de hoogte in willen bouwen".
Is toch ook een goed punt. Klantgerichtheid kan zelfs bij nieuwbouw geen kwaad. Zodra de markt afneemt en er weinig kopers meer zijn zullen deze menzen ook in moeten springen op de behoefte van de kalnt, tenminste als ze willen verkopen.

Ik heb zelf een beetje het vermoeden dat je een huis gaat kopen en er met deze makelaars niet uit kan komen. Om ze op deze manier in een kwaad daglicht te stellen is een beetje jammer natuurlijk. Het zegt meer over jezelf en ja ik heb het artikel gelezen. Daar kon ik geen vreemde dingen uithalen.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Waalwijk. Wat een arrogante mensen

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Jojo,

Arrogant is pas om bedrijven hier aan de kaak te stellen zonder iets wezenlijks te melden.

je bijdrage is zeer vaag (en niet alleen deze, je blinkt uit in het niks zeggen)

get a life

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Waalwijk. Wat een arrogante mensen

Ongelezen bericht door Chocomelk »

seagoing racer2 schreef:Jojo,

Arrogant is pas om bedrijven hier aan de kaak te stellen zonder iets wezenlijks te melden.

je bijdrage is zeer vaag (en niet alleen deze, je blinkt uit in het niks zeggen)

get a life
U reageert op een bericht uit 2009. :shock:

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Waalwijk. Wat een arrogante mensen

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

seagoing racer2 schreef:Jojo,

Arrogant is pas om bedrijven hier aan de kaak te stellen zonder iets wezenlijks te melden.

je bijdrage is zeer vaag (en niet alleen deze, je blinkt uit in het niks zeggen)

get a life

Daar heb je lang over na moeten denken......2 jaar voordat antwoord wordt geposts :mrgreen:

Gesloten