LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cyclewear.eu

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
timwaagh
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jul 2009 09:16

cyclewear.eu

Ongelezen bericht door timwaagh »

Beste iedereen,

Cyclewear.eu heeft een productreview van mij geweigerd. Ik ben daar neit blij mee.
ergens najaar in het vorig jaar koop ik voor een relatief klein bedrag twee fietsbroeken bij cyclewear.eu . Als ik ermee ga fietsen vind ik ze nooit erg lekker rijden, dus ik mijdt ze zoveel mogelijk. Maar dan wordt het lente. De fietstochtjes worden langer en gaan sneller. Op de eerste de beste training met deze broek kom ik absoluut niet vooruit en kom ik met behoorlijke rugpijn thuis. Ik wist toen nog niet dat het aan de broek lag, dus vorige week vertrok ik met dezelfde broek. Met hetzelfde resultaat. Deze keer had ik niks anders bij me, dus kon het alleen aan de broek liggen. Ik was niet blij met de broek. Dus ik dacht: laat ik dan tenminste duidelijk maken dat er wat mis is met dit type broek, zodat niet iedereen dezelfde fout maakt.
Een dag later belt iemand van cyclewear.eu mij op, met de boodschap dat ze mijn verhaal te schokkend vinden en daarom verwijderen. Dit vind ik op zijn best ongepast gedrag. Andere websites met zo'n review functie (amazon.com, bol) laten negatieve productrecensies namelijk gewoon staan. Websites als deze maken daarvan gebruik door zo'n zelfde functie neer te zetten en alles wat ze niet goed uitkomt te verwijderen. Waardoor al hun producten goed lijken. Niet erg netjes dus.
Het huismerk all active van deze website is vaak kwalitatief matig (ook over hun shirt met lange mouwen ben ik niet tevreden) en ze gedragen zich niet erg netjes t.a.v. productreviews door klanten. Bij deze zijn jullie gewaarschuwd.

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: cyclewear.eu

Ongelezen bericht door roro25 »

rugpijn van een fietsbroek? Die is echt nieuw voor mij.
Zit er misschien iets niet goed in de afstelling van je zadel eventueel in combinatie met de afstelling van je schoenplaatjes en stuur. Of heb je een verkeerde maat fiets?

Overigens niet netjes van cyclewear om een productreview te weigeren. Alleen ik zou ook mijn vraagtekens hebben bij het dragen van een fietsbroek en rugpijn.
De spullen die ik heb gekocht bij cyclewear zijn puur bedoeld voor korte trainingsritjes of spinning. Kwaliteit is zo zo!

Ik ben naar het veel duurdere assos broeken overgestapt. Voor goede wielerwebshops kan je beter in Duitsland zoeken.

timwaagh
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jul 2009 09:16

Re: cyclewear.eu

Ongelezen bericht door timwaagh »

die rugpijn is omdat de bretels van relatief inflexibel materiaal zijn gemaakt. Daardoor komt extra druk op de schouders te staan en neigt de rug meer tot bollen. Dit veroorzaakt na een paar uur stevige rugpijn.
Als ik een fietsbroek van een ander merk gebruik zijn de bretels van elastisch materiaal en heb ik er geen last van.

Gesloten