LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lindorff B.V.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Mevr Bosch lost klachten op zegt ze en ze kijkt of de vordering terecht is zonodig neemt ze contact op met opdracht gever(echt niet)
Ze zal ook wel een juridische opleiding hebben,ze weet precies hoe ver ze kan gaan.
Als mensen teneinde raad contact met haar opnemen,zegt ze gelijk de vordering is terecht(niet dus) en ze weet het zo te brengen dat je het nog geloofd ook,
Maar ik heb het zwart op wit .
En ze gaat zo ver om een "dagvaarding"uit te brengen.

Kijk bij Pilske die gaf niet toe ,en net voor de zitting trekken ze de dagvaarding in.
Mensen ga niet in zee met Mevr Bosch,gegarandeerd dat je moet betalen,en neem je toch contact met haar op,laat je niet gek maken.
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.

brampoes
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2008 21:13

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door brampoes »

Mevr. Bosch zou me rond de pasen al geholpen hebben en ze kon me zgn. niet emailen Ik zou schriftelijk bericht krijgen het is nu juli en nog niks gehoord en iedereen kan me emailen behalve zij gek he waar zou de fout toch liggen niet bij mijn pc Ze willen alleen maar geld zien kost wat kost en ze komen nooit met bewijzen Ik ga geen 622 euro aan hun betalen nu niet en nooit niet

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door rene117 »

ga naar de politie en ga aangiften doen tegen dit bedrijf hoe meer er van is hoe sneller een rechter de zaak gaat oppakken wegens oplichting

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door mar42 »

Snepke, succes morgen, of ga je niet??

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Ik heb al een schriftelijk verweer ingediend .
De eiser wil alleen re-en dupliek,dus ze willen alleen maar schriftelijk en dat gaat via de rechtbank,dus ik heb zo'n vermoeden dat het een tijdje gaat duren.
Ik betwist alles.
Maar bedankt mar,hopen dat het nu een keer opgelost wordt.

Gr snepke
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door mar42 »

Daar gaan idd een aantal weken over heen, het heen en weer geschrijf, van jouw verweer en het verweer van lindorff.

Wellicht geeft jouw verweer, wat je hebt gegeven dat je het betwist etc, aanleiding voor de rechter om 1 maal nog het verweer van lindorff aan te horen.
Omdat jij ook de bewijzen hebt mee gestuurd dat je op tijd had opgezegd enzo, de rechter uiteindelijk, na bericht van lindorff, dat jij in je recht staat en lindorff niet. En dan duurt het geen weken.

Laten we dan maar hopen dat het idd niet lang duurt. :wink:

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door gravedigger »

Hoe is het afgelopen snepke?

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Geen idee heb me schriftelijk verweerd cd wil alleen re-en dupliek dan moet alles schriftelijk via de rechtbank.Maar als ik er naartoe was gegaan had ik ook nog geen vonnis gehoord

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door rene117 »

dit stond er in het fd van gisteren


Beslag deurwaarder via bankfiliaal niet geldig
Gepubliceerd: 07-08-2008, door: Het Financieel Dagblad

Gerechtsdeurwaarders gaan stelselmatig in de fout met beslagen op bankrekeningen van mensen. Bij het opeisen van geld leggen ze geregeld op de verkeerde plek beslag. Ze kiezen voor bankfilialen bij hen in de buurt terwijl ze moeten zijn bij hoofdkantoren en filialen waar de rekening loopt.

Beslagen via niet direct betrokken bankfilialen zijn 'niet rechtsgeldig', zo heeft vicepresident Wil Tonkens-Gerkens van de rechtbank Amsterdam vorige week bepaald in een kort geding.

Het vonnis slaat in als een bom in de wereld van gerechtsdeurwaarders, omdat het indruist tegen de werkwijze van veel regionale deurwaarders. Ze zeggen hierover afspraken te hebben met grote banken als ING en ABN Amro.

Eerder gelegde bankbeslagen
De uitspraak kan gevolgen hebben voor de praktijk en eerder gelegde bankbeslagen. In Nederland worden via banken dagelijks tientallen beslagen gelegd op mensen die daar een rekening hebben. Kleine deurwaarders doen dat uit efficiëntie vaak in de buurt.

Volgens advocaat en hoogleraar Herman Loonstein, die het kort geding won voor zijn cliënt, is het op de verkeerde plek betekenen door deurwaarders bij bankbeslagen 'meer regel dan uitzondering.

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door roro25 »

atvocaat is er ook mee aan de gang hij gaat ze hier mee om de orenslaan en hij gaat linddorf dagvaarden wegens oplichting
ik laat wel weer van mijn horen als ik meer weet
ik weet wel dat ie een claim gaat neer leggen die niet mislijk is
Beste Rene,

Ik weet niet wie of wat je als advocaat hebt ingeschakeld, maar een civiele partij kan nooit een ander aanklagen. Deze taak is alleen voorbehouden aan het O.M.; enige mogelijkheid zou kunnen zijn om aangifte te doen bij de politie. Politie zal dit naar het O.M. sturen ter beoordeling om wel of niet tot vervolging over te gaan.
Jouw advocaat kan alleen o.g.v. onrechtmatige daad Linddorf dagvaardigen en dan ook alleen de werkelijke schade claimen. Immateriele schadevergoeding kent het NL recht (gelukkig) niet. Maar het lijkt me toch dat je advocaat bovenstaande wel heeft uitgelegd; anders zou ik eens een ander op gaan zoeken...

Overigens zal een klacht o.g.v. art. 326 Sr stranden vanwege het element wederrechtelijk dat in de betreffende strafbepaling is opgenomen. Linddorf heeft nl de vordering rechtgeldig middels cessie van de contractspartij gekregen en zal uit die hoofde de vordering willen incasseren. Daarom is zij in rechte om de vordering te incasseren. Blijkt de vordering onjuist dan zal dat (helaas) bij de rechter moeten blijken.

Hoogstens kan de contractspartij worden aangesproken op het niet nakomen van de verplichtingen uit overeenkomst.

sterkearm
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 apr 2009 19:08

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door sterkearm »

Snepke,

Wacht nadere berichten omtrent afhandeling van het geschil af.

Richt hierop thans uw aandacht!

Geef in dit forum (open bron!!!) uw uitgangspositie niet prijs!

Indien er een "schriftelijk afhandeling" komt, raadpleeg hierbij een deskundige.

sterkte
sterkearm

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Oke sterkearm zal ik doen,bedankt

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Bericht gehad van de rechtbank,de tegenpartij kan reageren op mijn verweer ter zitting 5aug.Ik hoef niet op de zitting te verschijnen,de reactie vd tegenpartij word mij toegezonden.groetjes snepke

sterkearm
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 apr 2009 19:08

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door sterkearm »

Snepke,


Het wordt spannend!

Succes!!!

sterkearm. :lol: :lol:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Dank je ,maar hun wilde alles schriftelijk maar ze moeten op de zitting komen,en ik niet ,is dit normaal ,ik heb daar niet zo'n verstand van.Ik heb dit nog nooit gehad.Groetjes snepke

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door mar42 »

Ook hun hoeven niet op de zitting te verschijnen, dit gaat voor beide partijen schriftelijk.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Mar er staat dat de kantonrechter heeft bepaald dat de tegenpartij hierop kan reageren ter zitting 5aug,en niet schriftelijk

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door mar42 »

Ja dat weet ik maar ook zij doen dit schriftelijk.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Nou ja we wachten het maar af,meer kan ik niet doen.Gr snepke

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door rene117 »

ik wens je stekte toe
ze laten mijn nog steeds niet met rust ondanks ik de zaak heb gewonen
van daag weer een brief van ze gehad van dat zij bank beslag willen gaan leggen hoe ze dat doen weet ik niet omdat ik in hetgelijk ben gesteld door de rechter ik ga janken van plasier als ze dat gaan doen
er staat in de brief dat ze de uitspraak niet naast zich neer leggen
ik hoop het dat ze dat doen


maandag weer met deze brief naar de atvocaat

en dinsdag lekker plasier maken dan ga ik voor 2 weken op vakantie
verder een ieder hier een goede vakantie groetjes rene117

Gesloten