LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Johanna1968
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2009 16:13

Bol.com

Ongelezen bericht door Johanna1968 »

Wij hebben een zeer slechte ervaring met BOL.com en willen graag weten, of er meer mensen zijn, die ook slechte ervaringen hebben gehad met Bol.com.

Wij hadden in de laatste actie 3 DVD's en of 3 CD's bestellen 1 gratis.
Dus een bestelling gedaan.
Wij kregen de artikelen welliswaar op tijd geleverd.
Maar wij moesen de volle prijs betalen !! Dus bellen met Bol.com.
( Overigens moet je ook nog betalen voor hun ' Klantenservice ' !! )

De medewerker die wij aan de lijn kregen ging de 3 artikelen nakijken voor ons en ja hoor.. wij hadden gewoon recht op de aktie. En dus zou ons 9.99 euro in mindering gebracht worden.
Maar nog geen 10 min later, kregen wij een mail, met daarin, sorry etc. Maar u komt niet in aanmerking voor de vermindering want 1 DVD zat niet in de aktie.. maar de aktie was 2 kopen de 3e GRATIS !!
Dus hebben wij als klant zijnde nog steeds recht op een 3e Gratis.
Wij hebben zelfs de 3e niet in de aktie zijnde artikel gehouden en betaald. Dus daar heeft Bol.com al van geprofiteerd. Maar neemt niet weg, dat wij ook nog 2 WEL in de aktie zijnde artikelen hadden gekregen. Maar nog geen gratis artikel, zoals in de aktie vermeld staat. Dus na veel heen en weer gemail, werd er eerst gezegd, dat ze een GRATIS artikel niet na kunnen sturen. Maar een betaald artikel kunnen ze toch ook naleveren ?

Kortom.. na veel heen en weer mailen, kregen wij weer een mailtje met
Sorry u staat in uw recht ons excuus hiervoor, wij zullen alsnog de 9,99 euro terug storten, want u heeft WEL 3 artikelen uit de aktie.
Vervolgens nog geen half uur later, komt weer een mailtje met u raad het al ... wij hebben geen recht en nu komt het..

Maar wij mogen wel weer 3 artikelen bestellen en dan brengen ze ons dan 9.99 euro in mindering.. :(

Dus voor 1 gratis CD moet ik eerst 5 DVD's en of CD's kopen voordat ik er 1 gratis krijg !! En dan is het nog maar afwachten, of hun niet ACHTERAF vinden, dat het artikel toch niet in de aktie was. Want anders moet ik ook het 6e artikel gewoon betalen !!

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: Bol.com

Ongelezen bericht door Fabel »

gelukkig kreeg ik laatst bij de FAME wel mijn gratis dvd mee!
Slechte aktie van Bol in ieder geval.

jvn
Berichten: 221
Lid geworden op: 15 jul 2009 13:55

Re: Bol.com

Ongelezen bericht door jvn »

Bij slechte ervaringen met Bol.Com : :twisted: : kun je dit heel makkelijk , snel en kosteloos melden bij de Thuis Winkel Organistie.
Het klachtenformulier vind u op de site.
Bol.Com is daar bij aangesloten,het vignet staat op hun site vermeld.
Ik heb er goede ervaringen mee! :lol:

Roma001
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 nov 2009 15:24

Re: Bol.com

Ongelezen bericht door Roma001 »

Hoi,

Bol.com heb ik tot nu toe altijd goede ervaringen mee gehad

Hier vind je overigens nog meer ervaringen

http://www.onlineshopervaring.nl

romke01
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 nov 2009 14:25

Re: Bol.com

Ongelezen bericht door romke01 »

Ik heb nog nooit problemen gehad met Bol.com. Wel eens dat een product nog niet leverbaar was en dat je nooit een update kreeg van wanneer het product dan wel verstuurd zou worden. Maar gelukkig kun je dan altijd nog annuleren.

JJ1983
Berichten: 66
Lid geworden op: 09 nov 2009 00:35

Re: Bol.com

Ongelezen bericht door JJ1983 »

Ik vind Bol.com ook bij uitstek een voorbeeld van een betrouwbare webwinkel.

ambertje
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 dec 2009 18:20

Re: Bol.com

Ongelezen bericht door ambertje »

Nu hebben ze die actie ook...en je moe een code invullen...moest dat destijds ook niet dan?

Ik moet zeggen ik ben uiterst tevreden over de site en de snelle werkwijze van ze...nooit klachten eigenlijk..

rommie
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 sep 2006 19:18

Re: Bol.com

Ongelezen bericht door rommie »

ik vind ze de laatste tijd wel duur in bijvoorbeeld blu-ray films. Ik ga zeker geen 20 euro of meer uitgeven aan oude films.

Gesloten