LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Mechwarrior94
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 nov 2008 01:54

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Mechwarrior94 »

erg leuk Ziggo, we zijn weer terug bij af. Het lijkt wel dat Ziggo het leuk vind dat mensen klagen. Ik heb nu elke dag weer problemen sinds mijn laatste post. Elke dag een vreselijk lag en het internet vliegt er steeds uit. Ziggo wil niet helpen, maar alleen mensen geld afhandig maken blijkbaar. Ik zorg dat ik per direct mijn maatschappelijk contacten even erbij haal en dit zo snel mogelijk tot een einde laten brengen. Plus een zaak tegen Ziggo regelen, ik heb er genoeg van. Zijn er meer die een rechtzaak willen maken hiervan? Samen staan we sterker dan alleen!

Mechwarrior94
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 nov 2008 01:54

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Mechwarrior94 »

Goh, Ik heb net een telefoontje van Ziggo gekregen! De persoon die ik aan de telefoon had was vriendelijk (Ziggo en vriendelijk??? sinds wanneer??) en wilde ook graag het probleem oplossen. Hij vertelde me dat ze meer mensen in de zelfde regio als het mijne klachten hadden en 'hoge metingen' door kregen, dus volgens hem was een monteur naar de wijk/regio kasten sturen een goede actie. Ik heb verteld dat er mogelijk een optie was dat de kabels zelf niet helemaal goed werkten, dit gaat meneer (na zeggen) ook even natrekken. Over mijn overige klachten word nog terug gebeld in de loop van de dag en anders morgen volgens deze man.

heeft Ziggo dan eindelijk het licht gezien? of word ik nou weer blij gemaakt met een dooie mus? ik wacht af en houd iedereen op de hoogte!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ziggo klantenservice heeft mij tot nu toe altijd vriendelijk te woord gestaan en tot 2 x toe vlot een monteur gestuurd.

Hopelijk wordt uw probleem opgelost.

Mechwarrior94
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 nov 2008 01:54

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Mechwarrior94 »

@TdeHond:

Ik hoop dat ze eindelijk eens wakker worden inderdaad, maar dit is de eerste keer dat ik vriendelijk te woord ben gestaan door Ziggo. Tot zo verre maar 1 keer een monteur gehad.

Taitennek
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 mei 2005 13:36

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Taitennek »

Wat nou klachten ventileren op een forum ipv. samen met Ziggo uit de problemen komen? Ziggo reageert niet op e-mail boodschappen [ja, een ontvangstbevestiging], Ziggo reageert ook niet op brieven [alleen aangetekende brieven, want die kunnen ze niet negeren]. En dan hier een beetje de onschuldige Jantje uithangen. Ik vind dat getuigen van arrogantie. Arrogantie van een monopolist. :evil:

Toen ik met mijn Rechtsbijstandverzekeraar op de proppen kwam, kon er ineens wel gecommuniceerd worden........... met Incassobureau Bos uit Groningen. Ik ben benieuwd hoe goed hun communicatieve vaardigheden zijn als mijn zaak bij de Klachtencommissie Elektronische Communicatiediensten wordt behandeld. :twisted: :twisted: :twisted:

Het wordt trouwens tijd dat TROS Radar weer eens aandacht gaat besteden aan het fenomeen "Ziggo"

Taitennek
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 mei 2005 13:36

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Taitennek »

En dan nog wat...........

Zijn er ook anderen die Ziggo de zgn. "Rode kaart" [intrekking machtiging automatische incasso] hebben gegeven en desondanks hebben moeten constateren dat Ziggo geld blijft afschrijven van de rekening?

Het schijnt zo te zijn dat een bank een bedrijf het recht tot automatisch incasseren kan ontnemen als het zich niet aan de regels houdt.
Ik heb, met volledige instemming van mijn bankrelatie, een blokkade ingesteld.

Ik ben er wel een voorstander van dat het recht tot automatische incasso door Ziggo wordt ingetrokken door de banken. Maar ja, dan wordt het pas echt een zooitje :wink:

Vraagje: Welke instantie houdt zich hiermee bezig?

Groetjes,
Taitennek

Mechwarrior94
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 nov 2008 01:54

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Mechwarrior94 »

Okay, nu word ik dus blijkbaar nogals gezien alsof ik een of andere gek ben die niet weet wat hij doet!, hier het mailtje wat ik gekregen heb:

-----

Geachte heer Moleveld,

Na aanleiding van ons gesprek deze week heb ik uw modem in de gaten gehouden en is er vreemd
genoeg niets te zien dat u een trage internet verbinding heeft. Ik zie dat u het internetmodem wel
regelmatig van het internet haal wat waar ik uit haal dat de problemen er nog gewoon zijn.

Ik ons laatste gesprek had u het er over dat er meerdere mensen in Workum ook last hadden van
snelheidsproblemen. Nou is mijn vraag aan u zou u het volgende voor mij kunnen uitzoeken:

* Welke postcodes hebben ook deze problemen?
* Op welke tijdstippen zijn de problemen dan vooral? Ochtend, middag of avond?

Zou u voor mij 5 voorbeelden kunnen regelen dan ga ik er voor zorgen dat de juiste mensen deze
gegevens krijgen en dan zullen we kijken wat we er aan gaan doen.

U kunt de voorbeelden mailen naar [email protected] zodra ik deze gegevens heb
zoek ik alles bij elkaar en stuur dit dus door. Ik hoop dat u deze gegevens zou kunnen
verzamelen dan kan ik specifiek gaan zoeken.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex


-------

dit na het veel belovende telefoontje dat ik eerder kreeg, ik heb dan dus ook een kwaad berichtje terug gestuurd! Ik ben hier niet van gedient! Ik ben niet hun hondje dat even aporteerd!

Michel76
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jul 2009 21:03

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Michel76 »

Tja, Wil je het snel goed opgelost hebben is het misschien toch aan te raden.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Dit lijkt mij toch wel een bizar verzoek.

Handiger lijkt mij dat Ziggo een bericht stuurt naar mensen die klant zijn in de buurt van M. met het verzoek om eventuele snelheids problemen te melden.

Mechwarrior94
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 nov 2008 01:54

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Mechwarrior94 »

Ik heb een vermoede dat welk bedrijf dan ook een dergelijk iets ook niet mag vragen! Kan moeilijk een klant jou werk laten doen, lijkt me niet echt te mogen qua regelementen, laat staan dat het puur onbeschoft is!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ik denk dat het niet mag als u een lijst van buurtbewoners aangeleverd krijgt die internet van Ziggo afnemen. < g >
Dan wordt de privacy van de klanten geschonden.

Het is erg simpel voor Ziggo om na te gaan wie klant zijn bij u in de buurt en zelf een onderzoekje te starten.

Het blijft een vreemd verzoek.

Mechwarrior94
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 nov 2008 01:54

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Mechwarrior94 »

desbetreffende medewerker is ook te vinden op Hyves, hier is te lezen dat hij zowel bij C1000 Haanstra als Ziggo North werkt, combinatie is ook al lekker. Meneer is verder 25 jaar.

Ik had er verder nog niet eens aan gedacht, maar inderdaad is het privacy schendend om iets dergelijks te vragen. Ik vind dat Ziggo zelf maar op onderzoek moeten gaan. Tis absurt dat Ziggo dit uberhaubt durft te vragen!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

ALs de klanten bij C1000 een klacht over een produkt hebben moeten ze zeker ook eerst onderzoeken of er andere klanten b.v. bedorven melk hebben gekocht en op welk tijdstip ze dat deden en hoe laat ze het pak open maakten etc. < g >

Mechwarrior94
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 nov 2008 01:54

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Mechwarrior94 »

goeie opservering TdeHond! :lol:

Mechwarrior94
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 nov 2008 01:54

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Mechwarrior94 »

inmiddels 10 dagen later, nog steeds totaal niets vernomen van Ziggo... tenzei je problemen met het internet bedoelt die er gewoon weer dagelijks zijn! Elke dag vlieg ik er gerust weer 5 minuten tot een aantal uur er uit. Ik moet volgende week weer gaan werken, maar zo voorspelt het natuurlijk niet veel goeds! Ik mag dan misschien wel niets officieels doen, maar wek is en blijft werk! Ik wens dan dus niet gestoord te worden door een of ander bedrijf dat denkt leuk te zijn!

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Beste mechwarrior,

Ik begrijp het probleem en het is ook erg vervelend dat dit nog niet opgelost is. Ik wil je toch adviseren om dan nogmaals het webformulier in te vullen welke te bereiken is via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.

Mechwarrior94
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 nov 2008 01:54

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Mechwarrior94 »

ik blijf bezig zeker! Ziet u soms een ezel als u mij aankijkt ofzo? Het enige dat gebeurt is dat ik weer een dergelijk iets mee maak als ik tot zo verre heb gehad. Sinds de problemen begonnen, ongeveer 6 maanden voor @home ziggo werd, heb ik niets meer dan problemen en gezeik. Ik ben geduldig genoeg geweest lijkt mij! Ik heb vaak genoeg diverse kansen gegeven aan Ziggo, als ziggo dan nog niet wakker word is het op een gegeven moment gewoon te laat! En zeker als het team dat jullie hebben elke keer opnieuw denkt slim te zijn en mij als klant en als iemand die een administrator erbij heeft gehaald en altijd het zelfde blijft zeggen, dat het probleem niet aan mijn kant ligt, en ziggo denkt nog dat ze mij moeten intelect moeten beledigen, vind ik dit een erg kwalijke zaak! Zorg eens dat jullie minder personeel bij de lokale supermarkt vandaan trekken en meer echte deskundigen erbij zetten. En zeker personeel aannemen dat weet waar het over spreekt en een klant vatsoenlijk te woord staat en dus niet de klant beschuldigt dat het probleem bij de klant ligt! Ik heb het helemaal gehad met ziggo en haar domme gedrag! Ik zal hierbij bij een advocaat informeren na eventuele verdere stappen! :evil:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Guardian72 »

MechWarrior - tijd voor een andere provider.

Ik had ook Multikabel / Ziggo - en steeds gingen zaken fout.
Wireless modem kon niet, switch kon niet, internet delen via de PC naar andere PC kon niet - lag allemaal aan mij.

Geen internet (DHCP server unreachable) lag aan mijn apparatuur.

Ik heb een gecertificeerd systeembeheerder en een netwerkbeheerder laten kijken naar de apparaten en instellingen bij mij - conclusie - het zou moeten werken - maar Ziggo bleef volhouden "het lag aan mij"

Ik heb dus net aan 1 jaar ziggo internet gehad - en die komen er bij mij niet meer in.

(Multikabel - de helpdesk die mij wist te vertellen dat Windows 98 niet bedoeld was voor internet gebruik! Dit was toen 98 net uit was)

Mechwarrior94
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 nov 2008 01:54

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Mechwarrior94 »

Windows 98 was juist uitgebracht om internet mogelijk te maken, dus dat is dikke bull.... aan hun kant. Die vriend van mij, die bij de lokale gemeente werkt, is dus elke dag bezig met dergelijke dingen, en ook ik kreeg het zelfde te horen, ik zou de schuldige zelf zijn!

Ik heb overigens nu de tip gekregen om naar bureau rechtshulp te stappen voor informatie, dit gaat dus daad werkelijk ook gebeuren. Ziggo doet aan contractbreuk en is dus wel degelijk strafbaar lijkt mij!

Peter20
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 aug 2009 17:36

Re: ziggo

Ongelezen bericht door Peter20 »

Ben het volkomen met je eens mechwarrior94,

Je moet eens kijken hoe snel ze bellen als je jouw plicht niet voldoet (betaling).

En als hun hun kant van het contract niet vervullen, kan je gewoon niks als consument, behalve idd rechtelijke hulp! maar dan heb je alsnog geen Internet/telefonie ect..

Slechte zaak..

Kan er met mn verstand niet bij dat zoiets nog allemaal gebeurd in een land zoals Nederland in 2009...

Hoop dat je je gelijk haalt mechwarrior94! want dat heb je..

Gesloten