LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bereikbaarheid Ziggo

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Bereikbaarheid Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

U kunt opzeggen bij Ziggo met een maand opzegtermijn.
Als u vandaag uw telefoon abonnement beëindigt ( dit kan via site gewijzigd worden) dan bent u per 1 november 2008 bij Ziggo weg met uw telefoon.
Dan wijzigt u alles in 1 pakket in een tv pakket en internetabonnement naar keuze.
Voor de zekerheid zou ik daar ook even telefonisch melding van maken omdat vandaag de laatste dag van deze maand is.
Op deze manier is echter de beëindiging van telefoon zonder nummerbehoud.

U kunt ook Ziggo in gebreke stellen. Redelijke termijn is 10 werkdagen, maar persoonlijk vind ik dat bij een storing van de telefoon onacceptabel lang.

inejan
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2008 17:04

Re: Bereikbaarheid Ziggo

Ongelezen bericht door inejan »

:x Wij worden er hier ook niet vrolijk van.
Niet dat we slechteontvangst hebben,of vaak storing,dat valt GELUKKIG wel mee.
Alleen er gaat altijd wel wat fout.
Incasseren ze dubbel,of helemaal niet. :shock:
Wij hebben bijv. het eredivisie live pakket genomen en dat werd totdat ik dat melde niet gerekent. :lol:
Wel 2x het alles-in-1-pakket incasseren,en dat krijgen we maar gedeeltelijk terug. :cry:
Maar op de wijzigingsbrief die we nu weer hebben ontvangen,wordt weer iets weggelaten wat we wel willen hebben,nl. het volop-bellen-altijd voor €10,00 per maand.
Wij bellen veel en zo kost dat naar vaste gewone nummers nooit meer dan die € 10,00.
Het bereiken van de klanteservice per teleoon is een haast onmogelijk iets,meestal is de wachttijd meer dan 10 minuten alleen direct om 8.oo uur,zaterdag om 9.oo uur heb je snel iemand aan de lijn.
Dus nu maar per post,want per email krijg je geen antwoord.
Klinkt misschien ook wel bekent in de oren van sommige mensen.
Dus nu maar weer wachten wat de volgende zet van Ziggo wordt.
Ineke

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Bereikbaarheid Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Maar op de wijzigingsbrief die we nu weer hebben ontvangen,wordt weer iets weggelaten wat we wel willen hebben,nl. het volop-bellen-altijd voor €10,00 per maand.
Het lukt ze niet om dat op papier goed te krijgen op een wijzigingsformulier, maar als het goed is wel bij de informatie over wat u bij ze afneemt wat op "mijn ziggo" staat.

debby1971
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 okt 2008 15:49

Re: Bereikbaarheid Ziggo

Ongelezen bericht door debby1971 »

Ik heb zojuist ook een verhaal geplaatst in het forum.

Denk dat ik ook maar een klacht ga indienen bij Consuwijzer. Een klacht indienen bij Ziggo helpt niet. De jongeman die ik sprak op de afdeling Sales zei: "waar maakt u zich druk om".

Leuk om te horen en lekker klantvriendelijk!

pattimmus
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2008 17:50

Re: Bereikbaarheid Ziggo

Ongelezen bericht door pattimmus »

Ik heb 10 september een totaalpakket van ziggo aangevraagd. Echter, na 3/4 weken had ik nog geen bevestiging of iets dergelijks ontvangen. Toen ik Ziggo belde, moest ik eerst meer dan een half uur in de wacht hangen voor ik eindelijk iemand aan de telefoon kreeg. Ons abonnement stond nog niet in het systeem, maar dat zou de woensdag erna gebeuren. Dan zouden we na 5 tot 10 dagen het pakket in huis krijgen. Die tien dagen zaten er volgens ons vandaag wel op. Toen ik Ziggo belde om te vragen waar het pakket bleef, hing ik wederom meer dan een half uur in de wacht. Werkelijk onacceptabel! Opnieuw stonden wij nog niet in het systeem. Dat kon de telefoniste wel direct doen, maar dat wilde ik alleen onder de voorwaarde dat het pakket morgen afgeleverd zou worden. Dat dit onmogelijk is, kon ik natuurlijk zelf ook wel bedenken, maar ik wilde weten wat er aan te doen viel. Helaas dit was niet mogelijk. Toen heb ik aangegeven dat de wijze waarop Ziggo ons als klant heeft behandeld verre van voldoende is! Het feit dat we niet geregistreerd waren was al onacceptabel, maar het lange wachten op reacties én om iemand van de klantenservice aan de lijn te krijgen vind ik helemaal onacceptabel.

Ik wilde het bij UPC proberen, maar dat blijkt in mijn woonplaats niet beschikbaar te zijn.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Bereikbaarheid Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ziggo en UPC zijn beide kabel providers en het is dus of Z of U op de kabel.

Dien een klacht in over ziggo bij consuwijzer.
Het niet invoeren van aanvragen lijkt bij Ziggo structureel te zijn gezien de vele klachten hierover.

Hier klacht indienen

A.Gunster
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2008 16:10

Re: Bereikbaarheid Ziggo

Ongelezen bericht door A.Gunster »

@A.Gunster

Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden.

Zodra wij de mail hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.

Leuk, maar wat heb ik hier aan?
Ik heb meteen een email gestuurd met de klacht en de vraag of ik nou eindelijk internet/telefoon en internet kon krijgen, maar tot op heden nog geen antwoord. Het is me ook tot op heden niet gelukt om de televisie van ziggo op te zeggen, na de 2e brief naar het vermelde adres voor het opzeggen van het tv gedeelte word ik vrolijk gebeld door een kabel maatschappij dat ze geen wijs worden uit de tekening van mijn huis voor een nieuwe kabel, ALS ZE NOU GEWOON EEN VAKMAN MET EEN KABEL LANGS HADDEN GESTUURD 3 MAANDEN GELEDEN HAD IK NU MISSCHIEN TV KUNNEN KIJKEN!!! >,<
Maar sinds 19 Juli heb ik dus geen tv/internet of telefoon in mijn nieuwen huis (ik heb vier weken geleden internet van KPN aangevraagd, maar dat werkt ook nog niet)

keultje
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 aug 2009 14:37

Re: Bereikbaarheid Ziggo

Ongelezen bericht door keultje »

Vanaf 1 juli ligt bij mij het modem er per dag een keer of 5 uit. Moet het zelf steeds resetten want uit zich zelf doet het modem het niet. De help?desk blijft maar lullen en luistert niet. Heb nu al 3 x een nieuw modem gehad maar daar ligt het niet aan. En opzeggen doe ik niet want zoals vele heb je na je overstap geen telefoonlijn meer en als je die opnieuw laat aanleggen door de KPN kost je dat een hoop eurie's.
Ik ga Ziggo in gebrke stellen en eisen dat zij alles, op hun kosten terug brengen in de oude staat. Daarnaast zal ik mijn onkosten claimen.
Ik ben gewoon klaar met deze oplichters :!: :!:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Bereikbaarheid Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ik lees niets over een bezoek van een monteur om ter plekke e.e.a te bekijken. Misschien moet het kastje in de muur vervangen worden o.i.d.

keultje
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 aug 2009 14:37

Re: Bereikbaarheid Ziggo

Ongelezen bericht door keultje »

Sorry Tde Hond, maar ik ben zo pissed dat ik vergeten ben om dat te melden. :oops: :oops: VIER keer :!: is er al een monteur geweest. Twee keer alles door gemeten waaruit bleek dat het probleem niet bij mij in huis ligt. Eenkeer in de kast naast mijn huis de splitter en drie kabels vervangen. Een keer een monteur om het 3e :!: nieuwe modem te brengen. Twee keer is Marcel geweest een hele vriendelijke monteur van Ziggo zelf en zijn woorden waren: "Nou weet ik het ook niet meer".
Als ik aan de helpdesk vertel dat het niet aan de modem ligt of bij thuis dan merk je gewoon dat ze hun standaard antwoorden beginnen op te dreunen en je niet voor vol aanzien.
Als je bijv zegt dat je de modem op verschillende manieren een keer of 10 gereset hebt dan is het antwoord: "U moet nu eerst de stekker er uit halen" en ja sorry hoor maar dan zakt mijn broek af van die vakantiehulpjes.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Bereikbaarheid Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Kreeg u telkens hetzelfde merk modem of heeft Ziggo ook een ander type modem ( als dat mogelijk is) bij u uitgeprobeerd?

keultje
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 aug 2009 14:37

Re: Bereikbaarheid Ziggo

Ongelezen bericht door keultje »

Je krijgt telkens het zelfde modem. In oktober komen er nieuwe modems, die de verhoogde snelheid waarschijnlijk wel aan kunnen. Maar toen ik vroeg om zo'n nieuw modem, kwam het standaard antwoord dat hij niet gaat over het uitleveren van de modems.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Bereikbaarheid Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Misschien helpt het als u een aangetekende brief stuurt naar de directeur klantencontact van Zigo met het verzoek tot toezending van dit nieuwe modem met als reden:
problemen met huidige modems + 4 bezoeken van monteurs die uw problemen niet kunnen oplossen.

Het lijkt mij dat bij u alles is vervangen wat denkbaar is en uw probleem blijft bestaan. Ik weet niet of het lukt, maar niet geschoten is altijd mis.

keultje
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 aug 2009 14:37

Re: Bereikbaarheid Ziggo

Ongelezen bericht door keultje »

Vraagje TdeHond: Werk jij voor Ziggo of zo??? Ik zie jouw naam nogal eens terug komen en vaak met een voorstel af advies. Maakt mij verder niet uit hoor! het is pure nieuwsgierigheid.

Gr Jan

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Bereikbaarheid Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Nee, ik heb 9 maanden last gehad van een andere provider en heb me daarom verdiept in hoe je problemen met een provider opgelost krijgt. Dus probeer ik nu klanten met problemen te helpen hun probleem op te lossen.

keultje
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 aug 2009 14:37

Re: Bereikbaarheid Ziggo

Ongelezen bericht door keultje »

Een mooi en nobel streven TdeHond ik hoop dat een hoop mensen er hun voordeel mee kunnen doen.
Even ter zake: Ik ben ff lekker uit mijn dak gegan,ik heb gezegd dat ik ze in gebrke zal stellen en een opsomming gedaan van de items die ik ga claimen. Webformulier ingevuld en daarin het zelfde aangegeven en nu ben ik ineens 48 uur online zonder onderbrekingen of haperingen.
Ben alleen bang dat dit ook maar tijdelijk is en ik binnenkort weer de ouderwetse Ziggo zal meemaken.

Gesloten