LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] radar onterecht tevreden!

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
stralvm
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 sep 2009 21:06

radar onterecht tevreden!

Ongelezen bericht door stralvm »

O wat zag ze er voldaan uit gister, zij van Radar. Wij hebben gewonnen van de DSB, maar vergeten wordt al die mensen die daar werken en mensen
met een achtergesteld deposito. Die door al de media aandacht nu hun geld kwijt zijn. Natuurlijk moeten zulke zaken aangepakt worden, maar het was nu allemaal wel erg op de persoon, want er zijn nog genoeg bankiers/verzekeraars die aangepakt kunnen worden.

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: radar onterecht tevreden!

Ongelezen bericht door Noble »

Naar mijn idee ging het RADAR vooral om de sensatie.
Anders hadden ze Lakeman zijn verleden wel ter sprake gebracht.

Neemt niet weg dat DSB zelf de hoofdschuldige = en blijft.

Sala Salsa
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 sep 2009 16:30

Re: radar onterecht tevreden!

Ongelezen bericht door Sala Salsa »

Bij Nova liet men toch andere geluiden horen.

Altijd wat anders
Berichten: 145
Lid geworden op: 24 sep 2009 14:22

Re: radar onterecht tevreden!

Ongelezen bericht door Altijd wat anders »

Ach zoek hier eens terug op DSB, begint in 2002 al met schrijnende gevallen. Regelmatig is hier in de loop der jaren de vraag gesteld waarom Radar hier niets over liet horen.
Pas toen de bal eenmaal aan het rollen was sprong Radar op de mediawagen.

Vond haar er overigens behoorlijk voor spek en bonen bij zitten bij P&W.

rvkeuken
Berichten: 584
Lid geworden op: 29 dec 2006 08:19

Re: radar onterecht tevreden!

Ongelezen bericht door rvkeuken »

Het wordt hoe langer hoe gekker:
Neemt niet weg dat DSB zelf de hoofdschuldige = en blijft.
Eens! :wink:

Nu hopen op een snelle afwikkeling (saldo etc. weer online in te zien), overstap naar een andere bank voor de nieuwe, grote groep gedupeerden, want dit is gewoon beroerd, voor iedereen.
Jammer dat de oplossing nooit een kans heeft gehad en dsb niet actiever is geweest in het zoeken naar een oplossing, dan had dit misschien helemaal niet nodig geweest.

Radar neem ik al lange tijd niet serieus, net als kassa. Veel consumenten die bijv. na een aankoop als eerste terugkomen en heel goed hun rechten weten (mbt ruilen oid), maar als het niet helemaal naar wens is, dan de publiciteit zoeken, het liefst onder het mom: het stond er niet, het klopt niet helemaal (=ik ben een jankerd, want mijn eigen belang/geld is in het geding), zo nu ook.

Wij hebben een geweldig garantiesysteem (binnen 3 maanden krijg je tot 100.000 euro terug, betaald door de andere consumenten/banken) en wat zie je hier als 1e vraag: krijg ik mijn rente wel. Verdomme, je krijgt je geld gewoon terug binnen korte tijd en je begint te zeuren over wat rente.....

Dat is sowieso wat mij het meest stoort, de meeste (zowel bank/bedrijf als consument) zoeken de fouten altijd bij een ander, kijk eerst eens naar jezelf.

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: radar onterecht tevreden!

Ongelezen bericht door Noble »

Pas toen de bal eenmaal aan het rollen was sprong Radar op de mediawagen
dat zeg ik, gewoon sensatie , die verkeerd is uitgepakt voor de gedupeerden.

debeurd
Berichten: 106
Lid geworden op: 09 okt 2008 03:19

Re: radar onterecht tevreden!

Ongelezen bericht door debeurd »

Tros radar is zich pas met dsb gaan bemoeien toen dsb stopte met de reclames in de tros kompas.

Daarvoor werd dsb zelfs nog aangeraden vanwege de lage rentes, zelfs nog in een item van niet zo heel erg lang geleden. Tros radar heeft stelselmatig de andere kant opgekeken wat het dsb betrof. nu springen ze opeens op de dsb wagen en besteden ze er aandacht aan. Op zich redelijk schandalig omdat dit aantoont dat ook tros radar niet vies is van geldelijke belangen en allerminst onafhankelijk.

Hetzelfde geldt voor de continue 1-2tjes tussen Independer en tros radar. In het verleden zijn er betalingen geweest van de oude investeringsmaatschappij Robin Hood aan Tros Radar. Dat Robin hood was de investeringsmaatschappij die ook achter Independer zat. Dubieus?? Er zit in ieder geval een smerig luchtje aan. Mevrouw Hetzenbergen heeft af en toe een paar kilo kaas op haar hoofd!

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: radar onterecht tevreden!

Ongelezen bericht door Noble »

@debeurd
Tros radar is zich pas met dsb gaan bemoeien toen dsb stopte met de reclames in de tros kompas
meen je dat?? heb je daar bewijs van??

debeurd
Berichten: 106
Lid geworden op: 09 okt 2008 03:19

Re: radar onterecht tevreden!

Ongelezen bericht door debeurd »

Dat is gewoon echt zo Noble, volg de lijn der chronologie en trek zelf je conclusies.

DSb adverteerder vroeger in alle blaadjes. Tros kompas werd grif geld aan betaald. op een gegeven moment heeft dsb ervoor gekozen om alleen nog maar te adverteren via televisie en te stoppen met tros kompas. Daarna is Radar pas aandacht aan dsb gaan besteden. Voorheen moesten toch altijd die zakkenvullende tussenpersonen het ontgelden?

lees dit artikel uit 2008 eens;
http://www.mdweekly.nl/901803/dsb-adver ... rtv-bladen

Tros heeft goudgeld verdient aan de advertenties van Dirk

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: radar onterecht tevreden!

Ongelezen bericht door Noble »

F#

gtp
Berichten: 596
Lid geworden op: 16 mar 2009 11:02

Re: radar onterecht tevreden!

Ongelezen bericht door gtp »

2 jaar geleden heb ik al diverse mailtjes naar radar gezonde,met de vragen of ze aandacht aan DSB wilde besteden maar nooit geen antwoord gekregen, ook geschreven jullie zullen dit wel niet doen want DSB adventeerd voor €200.000 per jaar in troskompas. Dit toen ook op diverse forums over de koopsommen gewaarschuwd maar alles heeft niets geholpen

debeurd
Berichten: 106
Lid geworden op: 09 okt 2008 03:19

Re: radar onterecht tevreden!

Ongelezen bericht door debeurd »

Heel dit forum staat al jarenlang vol met klachten en waarschuwingen betreffende dsb. Als radar nou eens de moeite had genomen om op haar eigen forum te kijken, maar dat hebben ze of nagelaten of er speelden andere belangen waarom dsb niet werd aangepakt.

Ik denk dat er andere (advertentie) belangen speelden...

henk de jong
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2009 13:16

Re: radar onterecht tevreden!

Ongelezen bericht door henk de jong »

Ik kan echt niet begrijpen dat een programma als Radar tevreden kan zijn met het resultaat zoals het er nu ligt inzake de DSB. Bij het afsluiten van (finaciële) overeenkomsten is niet alleen een bank verantwoordelijk voor het uiteindelijke resultaat, maar ook de klant. Naar mijn smaak is de hele toestand rondom de DSB door uw programma teveel opgeklopt en naar het niveau van een hetze tegen de DSB getild. De bank heeft zeker schuld, maar de betrokken individuen moeten ook de hand in eigen boezem durven te steken als het gaat om de manier waarop de diverse deals zijn afgesloten.
Kortom in dit geval snijdt het mes zoals altijd ook aan twee kanten.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: radar onterecht tevreden!

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Lakeman is niet te vertrouwen en net als sommige andere zgn. belangenbehartigers uit op eigen gewin. Stond Lakeman bij het dexia aandelen lease drama, de diefstal door dexia omdat zij toen geen aandelen hebben gekocht maar die hun slachtoffers wel lieten betalen, niet min of meer aan de zijde van dexia?

Gesloten