LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meneer Lakeman en volgelingen........ Bedankt!!!!!

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Prof.Prlwytskofsky
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 okt 2009 17:30

Re: Meneer Lakeman en volgelingen........ Bedankt!!!!!

Ongelezen bericht door Prof.Prlwytskofsky »

Vrienden heeft Lakeman niet gemaakt......Denk dat een heleboel mensen zijn bloed wel kunnen drinken...Wat te denken van al die boeren die hun kapitaal bij DSB hebben, of mensen die de opbrengst van hun verkochtte huis zolang op een spaarrekening geparkeerd hebben?
Straks eindigd ie nog met een paar betonnen klompen op de bodem van het Noordzeekanaal :oops: .

Peter-O
Berichten: 124
Lid geworden op: 23 feb 2007 11:16

Re: Meneer Lakeman en volgelingen........ Bedankt!!!!!

Ongelezen bericht door Peter-O »

beste amsterdam/atlanta, ik neem aan dat je dat stuk zwart op wit dus zelf gelezen hebt, gezien de manier waarop je er over schrijft. Wees a.u.b. zo goed om dat stuk dan hier te plaatsen, want a.a. kan er bij en ik, denk ik niet. hartelijk dank. Ook namens de anderen die dit een sterk verhaal vinden.

Amsterdam_Atlanta
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 okt 2009 11:27

Re: Meneer Lakeman en volgelingen........ Bedankt!!!!!

Ongelezen bericht door Amsterdam_Atlanta »

Peter-O > uit privacy overwegingen kan ik moeilijk dit hier plaatsen. Hoeplijk begrip hiervoor.
Maar een ider met goede bedoelingen en advies, kan inzage krijgen.
Dit is een keiharde casus, niets meer en niets minder.

Peter-O
Berichten: 124
Lid geworden op: 23 feb 2007 11:16

Re: Meneer Lakeman en volgelingen........ Bedankt!!!!!

Ongelezen bericht door Peter-O »

beste aa, is het werkelijk onmogelijk om de naam van de persoon er uit te halen?? zwart te maken, of als xxxxx.xxx te schrijven??

__oi__
Berichten: 441
Lid geworden op: 16 apr 2008 20:11

Re: Meneer Lakeman en volgelingen........ Bedankt!!!!!

Ongelezen bericht door __oi__ »

Amsterdam_Atlanta schreef:Staat zwart op wit op papier. Welke onderbouwing is dan nog nodig!!!
Dit is een van de casus waarmee de AFM de boete heeft uitgedeeld
Ok dank, dat is alles wat ik wilde horen. Aangezien ik zeer goed ingelezen ben in de boete die de AFM heeft opgelegd aan de DSB heb ik hierbij dus de bevestiging dat u 'poep' praat. Anders geformuleerd: u liegt.

Amsterdam_Atlanta
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 okt 2009 11:27

Re: Meneer Lakeman en volgelingen........ Bedankt!!!!!

Ongelezen bericht door Amsterdam_Atlanta »

Het lijkt of oi, dus vanuit de DSB op de site zit. Weten we ook weer. Oi, jij mag het ook inzien. Je hebt toch geen macht meer bij de DSB. Oi oi oi, ik lig in de plooi.

__oi__
Berichten: 441
Lid geworden op: 16 apr 2008 20:11

Re: Meneer Lakeman en volgelingen........ Bedankt!!!!!

Ongelezen bericht door __oi__ »

Uiteraard is iemand die het niet met u eens is werkzaam bij de DSB. Dat is de standaard reactie van mensen zonder argumenten.
Laat mij duidelijk zijn dat de DSB een K-bank is, die het volledig aan zich zelf te wijten heeft dat ze onderuit is gegaan. Daarnaast heeft ze diverse klanten schandalig opgelicht en moeten de bestuurders aan de hoogste boom worden opgeknoopt. ( klink ik nu nog steeds als medewerker?).
Dit alles neemt echt niet weg dat u onzin praat, en liegt.

Amsterdam_Atlanta
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 okt 2009 11:27

Re: Meneer Lakeman en volgelingen........ Bedankt!!!!!

Ongelezen bericht door Amsterdam_Atlanta »

OK Oi. Ik ben overtuigd, maar ik lieg niet. daar ik een kopie van het gehele dossier heb. Wanneer jij wil, kan ik je de documenten laten zien. Beter gezegd inzien, zodat je zelf je conclusies kan trekken. Het gaat om een viertal contracten die waar samen per maand ruim 400 euro moest worden betaald. Binnen een paar jaar was het bedrag ruim Euro 2400/maand.
deze mensen hebben zo snel mogelijk een fors bedrag afbetaald om sneller van de onzin af te zijn.

Peter-O
Berichten: 124
Lid geworden op: 23 feb 2007 11:16

Re: Meneer Lakeman en volgelingen........ Bedankt!!!!!

Ongelezen bericht door Peter-O »

ik herhaal:

is het werkelijk onmogelijk om de naam van de persoon er uit te halen?? zwart te maken, of als xxxxx.xxx te schrijven??

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Meneer Lakeman en volgelingen........ Bedankt!!!!!

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Aanmelden bij de klup van Lakeman (hypotheekleed) kost 59 Euro (als ik het niet dacht).

Aanmelden bij Lakemanleed.nl is gratis.

Lakeman heeft, ook in het verleden o.a. met dexia, te veel mensen beduveld.
Dat moet stoppen.
Als je doelbewust een bank omver gooit, duizenden mensen de WW in stuurt, tienduizenden mensen van de oplossing voor hun te hoge hypotheek berooft, als je dan ook nog eens een inktzwart verleden hebt o.a. door dexia (de diefstal van de eeuw) te steunen, dan kun je rustig zeggen dat deze persoon (Lakeman) een criminele organisatie leidt. Het wordt tijd dat deze man en zijn organisatie worden aangepakt.

http://www2.lakemanleed.nl/

Amsterdam_Atlanta
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 okt 2009 11:27

Re: Meneer Lakeman en volgelingen........ Bedankt!!!!!

Ongelezen bericht door Amsterdam_Atlanta »

Mensen met diepgaande kennis reageren!

Ik snap het business model van Scheringa niet:
• Onnodig tijd winnen zodat de waarheid volgens hem niet aan het licht komt
• OR voorzitter als puppet > Dat mens liegt waar ze erbij staat, wat krijgt ze van Dirk. Dirkie bepaalt waanneer en wat de OR doet. Ze hebben nooit de boeken gezien. Overigens bestaan ze recentelijk.
• Jelle, met zijn regeling die gedupeerden tegen elkaar uitspeelt. Want de eersten krijgen de mooiste deal en de volgende hebben niks. Daar DSB dit nooit zou kunnen opbrengen.
• Hypotheek portefeuille die al sowieso 10% minder waard is (recessie, huizenprijs daling, inkomensverlies, etc.). Dus Eur 300 miljoen minder waard.
• De koopsompolisse regelingen en de afwaardering daardoor op de hypotheek portefeuille zou minstens een half miljard euro kosten.
• DSB verdient hun geld met koopsompolissen
• Spaarders worden tot rentes van 7% beloofd. Nou dan moet je als bank 10 punten draaien. Hoe zou Dirkie dit voor mekaar krijgen.
• Geen cent meer in kas
• Dure hobbies

Consumentt
Berichten: 754
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Meneer Lakeman en volgelingen........ Bedankt!!!!!

Ongelezen bericht door Consumentt »

Dubbelpost

Amsterdam_Atlanta
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 okt 2009 11:27

Re: Meneer Lakeman en volgelingen........ Bedankt!!!!!

Ongelezen bericht door Amsterdam_Atlanta »

Goede informatie en juiste feiten, kan niet genoeg herhaald worden, voor mensen zoals u.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Meneer Lakeman en volgelingen........ Bedankt!!!!!

Ongelezen bericht door Janny »

Wat de ontwikkelingen ook verder zullen zijn, een andere mening dan dat Dhr Lakeman de boel heeft verstiert zal het niet worden.

Nu zijn niet alleen de kopers van een koopsompolis gedupeerd, maar ook die mensen die te goede trouw de DSB hadden als bank om hun dagelijkse zaken te doen.
En deze mensen , zijn ten onrechte meegesleurd door de ondoordachte oproep van Dhr Lakeman.
Hij mag dan met de vuist op tafel slaand roepen dat hij alleen maar het welzijn van honderduizend gedupeerden op het oog had.(bij Ivon Jaspers aan tafel) Hij moet een waas voor de ogen gehad hebben en van alle realiteitszin gespeend zijn geweest om zo een bank te helpen omvallen die mogelijkheden had om de zaak schoon te maken.
Nu zijn er gedupeerden die dit niet verdient hebben.
Daar bent u, meneer Lakeman verantwoordelijk voor. U hebt deze mensen letterlijk voor een allesvernietigende afgang opgeofferd.Nu is de moeite voor iedereen, alleen maar duizendmaal erger.
Bedankt!!!! meneer Lakeman. Volgende keer eerst nadenken.
Bezint eer ge begint.
Groet Janny

Amsterdam_Atlanta
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 okt 2009 11:27

Re: Meneer Lakeman en volgelingen........ Bedankt!!!!!

Ongelezen bericht door Amsterdam_Atlanta »

Janny, dit heet nou de huizenbubble. Scheringa laat de woning door gelinieerde makelaar taxeren tegen hogere waarde. Klant rekent zich rijk en stinkt erin. Hypotheek wordt verhoogt. En als bedankje moet de klant meer dan de helft van de verhoging in een of meer koopsompolissen stoppen.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Meneer Lakeman en volgelingen........ Bedankt!!!!!

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

De duistere motieven van Pieter Lakeman:
Zelden liet iemand voor het oog van de tv-camera blijken zo weinig oog te hebben voor andermans ellende. Terwijl tienduizenden gedupeerden - spaarders, hypotheekbezitters, werknemers - vol afschuw de glijvlucht van DSB volgden, rukte Pieter Lakeman champagne aan. Hij had zijn doel bereikt. Maar helpt de ondergang van DSB werkelijk de gedupeerden, voor wie Lakeman zegt op te komen? Of had zijn volgens velen onverantwoorde en bedenkelijke aanval op de bank heel andere motieven?
http://www.telegraaf.nl/binnenland/5096 ... tml?p=19,1

Amsterdam_Atlanta
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 okt 2009 11:27

Re: Meneer Lakeman en volgelingen........ Bedankt!!!!!

Ongelezen bericht door Amsterdam_Atlanta »

Ik snap het niet zo goed. Hoe kan Lakeman de schuld krijgen van de gecreerde huizenbubble en de daaruit voortvloeiende problemen.
O, ja Volk Struisvogels.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Meneer Lakeman en volgelingen........ Bedankt!!!!!

Ongelezen bericht door Janny »

Amsterdam_Atlanta
Ik doelde niet op de gedupeerden met Hypotheek en koopsompolis, Wel dat daar een oplossing voor gezocht werd.
En als bedankje moet de klant meer dan de helft van de verhoging in een of meer koopsompolissen stoppen.
Nou of het helemaal zo in elkaar steekt betwijfel ik. Die koopsompolissen werden verstrekt(al of niet gewild) om de risico van de Hypotheek af te dekken. Het zijn vaak overlijdens en werkloosheids verzekeringen in een koopsomplisvorm verkocht. Dit wil zeggen, alle premies in eenmaal betalen,de koopsom optellen bij de hypotheek, en daarover rente, die is dan weer aftrekbaar van de belasting. Volgd u het nog? Het is niet een en al kommer en kwel. Wel als je deze polissen niet wilt, en het totaal bedrag boven je financieel behapbare mogelijkheden uitstijgt.Dus een totaalschuld meer dan de waarde van het onderpand, je huis of een boot.
Mijn afschuw behelst die mensen die door de ondoordachte handelwijze van De Heer Lakeman gedupeerd zijn.NL
De spaarders.
de mensen met een betaalrekening.
Zij die geen schulden hadden bij de DSB. Zij worden door dit ondoordachte handelen en schreeuwen gedupeerd door iets waar zij part nog deel aan hadden.
Janny
Laatst gewijzigd door Janny op 17 okt 2009 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Amsterdam_Atlanta
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 okt 2009 11:27

Re: Meneer Lakeman en volgelingen........ Bedankt!!!!!

Ongelezen bericht door Amsterdam_Atlanta »

Janny, ben ik volkomen met je eens. Maar worden die niet tot Eur 100k volledig gecompenseerd door het garantiedeposito stelsel.
Wat de achtergestelde leningen betreft is het heel lullig ja, maar het kan ook een stink staartje krijgen voor de hypotheeknemers, als de cowboys het overnemen. Kan je garanderen dat er velen uit 'hun' woning gezet zullen worden. De cowboys gaan de druk zo opvoeren dat Bosje wel met de miljarden over de brug moet komen. Wordt een heel donkere winter.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Meneer Lakeman en volgelingen........ Bedankt!!!!!

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Er is helemaal geen huizenbubbel. De meeste mensen kunnen gewoon normaal hun hypotheek betalen, behalve wellicht als ze onlangs werkloos zijn geworden door de financiële crisis (maar daar treft DSB geen schuld).
Dat koopsompolissen gedoe bij DSB was wel legaal maar niet netjes, maar daar stond men op het punt een regeling te treffen die erg gunstig voor de klanten van DSB was, maar dat enge mannetje Lakeman heeft ook dat verijdeld.
Sommige mensen hebben bij Lenen.nl ook nog eens geld voor een mooie nieuwe keuken en badkamer geleend en dat zal toch ook terug betaald moeten worden. Het aantal klachten bij DSB was ook veel lager dan Lakeman iedereen wil doen geloven. De meeste mensen waren maar wat blij dat ze toch die hypotheek kregen.
Behalve heulen met de vijand zoals Lakeman dat bij de grote dexia roof deed, komt langzaam de ware Lakeman bovendrijven en dan blijkt Lakemann helemaal niet de ridder voor die arme hypotheekbezitters te zijn. Nee, honderdduizend extra slachtoffers heeft hij gemaakt en dan trekt hij zelf de champagne fles open... een schandalig gevoelloze, hardvochtige en meedogenloze man... bah !!

Gesloten