LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Decapolis maakt zich schuldig aan Spam,

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
lammertc
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 jun 2005 06:02

Decapolis maakt zich schuldig aan Spam,

Ongelezen bericht door lammertc »

Ik probeer al zeker een jaar van ongevraagde mailing af te komen die Decapolis aan mijn adres stuurt.
Ik ben gisteren begonnen met het retourneren van 10 brieven per dag (omgevouwen A4 )
met het verzoek nu eindelijk hiermee te stoppen.
Als bellen en schrijven niet helpt, dan maar op deze manier. :evil:
Het kost ze nu namelijk elke dag 10x de portokosten voor de antwoordservice van TNTPost :twisted:

Ik ben benieuwd hoe lang het nu duurt.

Dit is de inhoud van de brief
Oké, jullie willen oorlog, dan krijgen jullie oorlog
Ik probeer nu al méér dan een jaar van jullie onzin verlost te worden maar het schijnt nog niet tot jullie botte hersens te zijn doorgedrongen dat ik beslist géén rotzooi van jullie in mijn brievenbus wens te ontvangen.
Daarom zal ik brieven naar jullie antwoordnummer sturen, en hier net zolang mee doorgaan tot ik van jullie een schriftelijk excuus heb ontvangen en de mededeling dat ik nu daadwerkelijk uit jullie bestand ben verwijderd.
De brieven zullen met 10 stuks per dag worden verzonden, wat jullie toch een redelijke post portokosten zal opleveren


Ideetje voor soortgelijke notoire verzenders!

marcel75
Berichten: 1639
Lid geworden op: 12 jan 2008 16:22

Re: Decapolis maakt zich schuldig aan Spam,

Ongelezen bericht door marcel75 »

Ik kan me de ergernis voorstellen, maar met dit soort taalgebruik maak je geen vrienden en bereik je geen oplossingen. Ook de aktie om dan maar iedere dag 10 brieven te sturen is vrij zinloos en onzinnig agressief.

Heb je al gevraagd wat je kunt doen om er van af te komen? Heb je al eens gebeld? En wat is de reden van het toesturen van post? Hoe komen ze aan je adres?

lammertc
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 jun 2005 06:02

Re: Decapolis maakt zich schuldig aan Spam,

Ongelezen bericht door lammertc »

Heel simpel

Zeker 10 telefoontjes, 5 brieven retourgestuurd, 2 brieven met verzoek tot stoppen, niets helpt.
En hoe ze aan mijn adres zijn gekomen? Ik weet het echt niet.

Och het lijkt me wel leuk om te zien hoe lang men dit volhoudt.

marcel75
Berichten: 1639
Lid geworden op: 12 jan 2008 16:22

Re: Decapolis maakt zich schuldig aan Spam,

Ongelezen bericht door marcel75 »

Actie geeft reactie. Verwacht dus een soortgelijke toon terug. Maar dan niet boos worden!

Hatsikidee
Berichten: 144
Lid geworden op: 27 mar 2004 23:39

Re: Decapolis maakt zich schuldig aan Spam,

Ongelezen bericht door Hatsikidee »

Je zou Postfilter voor geadresseerde post eens kunnen proberen.

lammertc
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 jun 2005 06:02

Re: Decapolis maakt zich schuldig aan Spam,

Ongelezen bericht door lammertc »

Humor
Na zo'n 100 brieven te hebben verstuurd kwam er zowaar een brief met een verontschuldiging van Decapolis.
Twee dagen later wéér een met wederom de bevestiging dat ik niet meer lastig gevallen zou worden.
En een week later kreeg ik een belletje van een slecht Nederlands sprekende jongeman die mij een nieuwe hypotheek wilde aansmeren............
Ik heb hem letterlijk de huid volgescholden en gezegd dat ik hier verder mee ga
Ik ga nu een klacht indienen want ik ben dit spuugzat
Ga altublieft nooit in zee op welke manier dan ook met dit stelletje incompetente amateurs.

O Ja
Postfilter was ingeschakeld!

Gesloten