LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 mobiel verlenging abonnement vraag

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Tele2 mobiel verlenging abonnement vraag

Ongelezen bericht door MLF »

Ik heb een abonnement van Tele2 mobiel, een familie en vrienden abonnement van 10 euro per maand + gratis bellen naar Tele2 nummers en huistelefoon.
Ik heb gebeld voor verlenging van mijn abonnement maar dit abonnement bestaat niet meer. Nu kan ik het wel verlengen maar ik krijg geen nieuwe telefoon, voorheen wel dus.
Mag dit zomaar?

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Tele2 mobiel verlenging abonnement vraag

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte 'MLF',

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

dutchessy
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 okt 2005 00:11

Re: Tele2 mobiel verlenging abonnement vraag

Ongelezen bericht door dutchessy »

Beste MLF,

Ik denk dat ik wel begrijp hoe dit komt, namelijk, je kan een nieuwe telefoon uitzoeken als je weer een nieuw abbo(nieuw contract) neemt van 1 of 2 jaar.
Ik begrijp dat hetzelfde abbo er niet meer is en je hem alleen kunt laten verlengen.
Dit is dus niet een nieuw abbo maar 1 die gewoon door loopt, waardoor je dus geen nieuw telefoontje kan uitzoeken.

Weet niet zeker hoor, maar denkt dat het daar aan ligt.
Met vriendelijke groet Dutchessy.

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Tele2 mobiel verlenging abonnement vraag

Ongelezen bericht door MLF »

@Webservice Tele2

U mag dat hier wel uitleggen hoor.

@dutchessy

Ik vermoed een geldkwestie, het is nl een erg goedkoop en voordelig contract.
Zijn ze liever kwijt dan rijk denk ik.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Tele2 mobiel verlenging abonnement vraag

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

Tuurlijk mag dat... net of ze verplicht zijn jou een mobiel aan te bieden. Als ze besluiten een bepaald abonnement eruit te halen, ze komen gewoon keurig hun contract na (die 2 jaar) en daarna staat het voor beide partijen vrij om verder met elkaar te gaan dan wel het abonnement te beeindigen. Je mag zelfs blij zijn dat je de mogelijkheid nog hebt te verlengen.

Overigens was het t-mobile/orange zelfs zo dat ze tijdens de periode de boel wijzigde... zelfs zonder het contract helemaal af te maken)

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: Tele2 mobiel verlenging abonnement vraag

Ongelezen bericht door fuiduif »

Je kunt waarschijnlijk alleen overstappen naar een nieuw abonnement :)

Gesloten