LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone rekening 1 cent hoger door btw afrondingtruuk

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Vodafone rekening 1 cent hoger door btw afrondingtruuk

Ongelezen bericht door jor »

mgielissen schreef:Ik heb een vodafone abonnement met 50 % korting op 22,50. Dus 11,25 zou ik moeten betalen.

Echter Vodafone rekent het abonnement ex btw terug. Met de btw er boven op wordt dit dus 11,26.

Ik heb hierover een klacht ingediend. Zijn er nog meer personen die door deze btw truuk ook teveel betalen?
Wat zal jij moeilijk in het leven staan als je hier al een klacht over indient en kennelijk flink wat tijd aan besteed! Natuurlijk zal het om het principe gaan maar zelfs dan is dit totaal over de top en gaat dus nergens over.Stop met zeuren en leef!

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Vodafone rekening 1 cent hoger door btw afrondingtruuk

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Gaan we nu een collecte houden voor die ene cent?


Diezelfde zeurder geeft op een terrasje tijdens een vakantie 15 procent fooi, terwijl dat bedrag er volgens de menukaart al in zit (Service included.......)


Tja, ik weet wel dat het om het principe gaat, maar inderdaad loop je te zeuren om niets. Ofwel: je loopt het forum af te struinen naar een onderwerp waarover kennelijk nog geen topic over is geopend.

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Vodafone rekening 1 cent hoger door btw afrondingtruuk

Ongelezen bericht door henk51 »

Tijd voor TS om een nieuwe stichting op te richten stichting centleed.
Wat een gezeur om 1 cent zal wel aan de recessie liggen.


gr Henk

mgielissen
Berichten: 55
Lid geworden op: 06 nov 2006 21:32

Re: Vodafone rekening 1 cent hoger door btw afrondingtruuk

Ongelezen bericht door mgielissen »

Ik heb antwoord van Vodafone:

Hartelijk dank voor uw e-mail. U geeft aan dat er 1 cent teveel word berekend.

Ik begrijp dat dit vervelend is, daarom heb ik € 0,25 gecrediteerd. U heeft een 2-jarig contract, 24 X € 0,01 = € 0,25 inclusief BTW. Het is niet mogelijk om iedere maand 1 cent te crediteren, daarom heb ik dit vooruit gecrediteerd.
U ziet het verschil terug op uw bankafschrift. Dit word verrekend met de volgende incasso.

spoon1
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 sep 2009 13:11

Re: Vodafone rekening 1 cent hoger door btw afrondingtruuk

Ongelezen bericht door spoon1 »

Hahaha....een ding weet ik zeker...ze hebben hier hartelijk om gelachen bij Vodafone op kantoor......Deze blijft er voorlopig in op de jaarlijkse team-uitjes...
Iedereen blij.......en zelfs nog winst gemaakt..... E 0,25 - E 0,24 = E 0,01 ......de vlag kan uit.......

mgielissen
Berichten: 55
Lid geworden op: 06 nov 2006 21:32

Re: Vodafone rekening 1 cent hoger door btw afrondingtruuk

Ongelezen bericht door mgielissen »

ik heb ze gemaild dat het toch 24ct zou moeten zijn, ik kreeg binnen 5 minuten antwoord:


Bedankt voor uw reactie.

U ontvangt € 0,25 omdat dit bedrag is afgerond.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Vodafone rekening 1 cent hoger door btw afrondingtruuk

Ongelezen bericht door antileugens »

Een kinderhand is snel gevuld.

Gesloten